Tas bij maxi cosi mura

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Pelikaantje, 14 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pelikaantje

    Pelikaantje Bekend lid

    22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Wie heeft er de (luier)tas die bij de maxicosi Mura hoort? Ik wil hem wel bestellen, maar ik heb eigenlijk geen idee of ie groot en praktisch genoeg is.
     
  2. Mamma1984

    Mamma1984 Niet meer actief

    Ik heb de mura 4 en niet gekozen voor de bijbehorende tas. De tas leek mij ten eerste helemaal niet handig door de vorm en ik vond hem veel te klein. Daarnaast vind ik het maar een lelijk ding (sorry). Ik heb gekozen voor een luiertas van Kipling.
     
  3. Zomerjurk

    Zomerjurk Actief lid

    20 mei 2008
    261
    0
    0
    Ik heb de Mura 3 en ook niet gekozen voor de bijgehorende luiertas. Ik vond hem ook lelijk en leek me niet handig in formaat.
    Ik snapte de vorm van de tas ook niet?!?!?!
    Succes!
     
  4. Nightelf79

    Nightelf79 Fanatiek lid

    31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ik heb de Mura 4 en kreeg de tas er gratis bij, maar ik ga hem niet gebruiken. Vind het totaal niet praktisch, weinig vakjes en is ook niet mijn smaak. Hij ligt nu onderin het mandje en we hebben de regenhoes en het muggennet er maar in gestopt. Door de vorm past ie wel precies in het mandje.
     
  5. Mamma1984

    Mamma1984 Niet meer actief

    @ nightelf: dat is wel handig ja, om de regenhoes daar in te stoppen. Maarja dan ligt je mandje ook meteen vol en kunnen er geen boodschappen meer bij :S
     
  6. Mikki77

    Mikki77 VIP lid

    17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik heb de tas er ook gratis bij gekregen, en heb hem wel gebruikt. Ik vind hem ook niet echt mooi, maar hij past wel goed bij de wagen, dus in die zin vond ik hem toch wel weer oké :D Maar hij is inderdaad niet echt groot, en een beetje onpraktisch. Als je ervoor moet betalen zou ik een andere kopen.

    Ik ben er inmiddels achter dat alle baby-troep in een plastic tas kieperen net zo goed werkt...hihi...
     

Deel Deze Pagina