Wat trek je aan....?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Missy88, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gebakje

    gebakje VIP lid

    15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Ik ben in het ziekenhuis bevallen, en ik heb een big-shirt aangetrokken. Net na de bevalling stonk dat shirt zo naar zweet, dus even op bed gewassen en een schoon shirt aangetrokken en een joggingbroek.
     
  2. Elines

    Elines Fanatiek lid

    23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Ik had een grijs strak haltertopje zonder bh aan. Was blij dat ik niet een los groot shirt aan had want volgens mij was ik me daar gruwelijk aan gaan irriteren! Dit was perfect. Na de bevalling die in de was en een pyjama shirtje van een elastisch materiaal en een ruim zittende pyjama broek aan
     
  3. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Hahaha zo zie je maar dat iedereen anders is, ik heb zoiets van al die bloedvlekken ga ik echt niet wassen weg er mee:D ben ik heel makkelijk in hoor, maar ieder wat ie zelf wil natuurlijk;)
     
  4. NathalieD

    NathalieD Fanatiek lid

    17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Nadat ik tijdens de weeen gedoucht had heb ik niks meer aan gehad. Tijdens de weeen had ik het zo warm dat ik niks aan kon hebben en tussen de weeen door had ik het koud en dan deed ik even m´n ochtendjas erover en bij de volgende wee weer uit.
     
  5. Linana

    Linana Niet meer actief

    Ik heb vandaag een overhemd pyjama ding gekocht bij de hunkemoller voor 7 euro. Geen idee of die mij gaat irriteren of niet tijdens de bevalling. Hij is wel iets langer, heeft een leuk printje en heeft knoopjes (leek me wel handig, weet niet precies waarom nu ik thuis ben)
    Bevalt het me niet, dan trek ik gewoon een lang hemdje aan
     
  6. Tisch29

    Tisch29 Actief lid

    16 jan 2011
    142
    0
    0
    In het midden van he
    Ik ben in het ziekenhuis bevallen en had een bigshirt aan, tenminste het was een bigshirt tot ik 'm hoogzwanger aan trok :D Gelukkig had ie korte mouwen want het was bloedheet in de verloskamer!
    Ik had ook een mooie lange pyama bij mij voor als ik moest blijven. En dat moest ook, dus gedoucht en toen de schone pyama aan.
     
  7. Anna27

    Anna27 Fanatiek lid

    7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik ben vorige keer bevallen in een bigshirt met lange mouwen, maar dat vond ik eigenlijk te warm.
    Ik was daar toevallig in naar bed gegaan, en verder niet meer bij nagedacht. Nu kan het me ook niet zo heel veel schelen wat ik aanheb... Kan ook zomaar zijn dat ik in mijn nakie ga bevallen....

    Ik wil weer borstvoeding gaan geven, dus ik moet na de bevalling toch zsm bloot.

    Voor de periode na de bevalling wil ik nog wel op zoek naar goede pyjama's, want ik heb het bij mijn zoontje heel vaak heel koud gehad tijdens het voeden... (of ik moet eens gaan leren om mijn ochtendjas te gebruiken; die heb ik al jaren, maar eigenlijk nooit aan...)
     
  8. ladytwister

    ladytwister Bekend lid

    29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    bij mijn eerste bevalling had ik een nachthemd aan (hema) met korte mouwen die net boven mijn knie kwam en daar zaten drukknoopjes op van boven tot onder dus op het moment dat de kleine op mijn buik werd gelegd kon ik zo de drukknoopjes los trekken zeg maar
    daarna gewassen en in de kast gelegd en nu bij deze bevalling trek ik hem ook weer aan omdat het me goed bevallen is
     
  9. Linana

    Linana Niet meer actief

    Heb net naar mn leuke ding zitten kijken en vind hem eigenlijk veel te leuk om in te bevallen. Dat wordt dus nu maar gewoon mijn pyjama die ik meeneem en voor de bevalling zelf koop ik wel een xxl t-shirt van de wibra in het zwart ofzo :p
     
  10. Kwek

    Kwek Fanatiek lid

    16 mei 2009
    3.054
    1.164
    113
    Centrum België
    Het is dus geen van bovenstaande geworden... Het ging zo snel dat ik nog de coltrui aanhad waarin ik toegekomen was in het ZH. God wat had ik het warm, maar kon geen aanraking verdragen en dus is het antwoord: m'n wintertrui :D
     
  11. MamaBibi

    MamaBibi Actief lid

    18 apr 2011
    300
    0
    16
    Werk als begeleider met jongeren met LVG en ernsti
    Overijssel
    Ik had mijn favoriete hemdje aan! Zo'n lange van de Hema. Gewoon aantrekken wat jij fijn vind zitten! Tis wel handig als het een beetje rekt zodat het makkelijk omhoog kan als de beeb er bijna is! (bij mij in het ziekenhuis trok ze plots mijn hemd omhoog en toen beseft ik het op eens: Oe! Nu is ie er echt bijna!)
     
  12. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oh, ik had zo'n lange nachtjapon aan. Tot op m'n knieën kwam ie (nou ja, heeeelemaal aan het eind vd zwangerschap iets hoger ;) ) dus lekker gekleed. En gewoon niks eronder, maar daar zie je niks van omdat ie zo lang is.

    Bij de eerste overigens bloot bevallen omdat ik net uit bad kwam (en het was bloedheet).
     
  13. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Bij de 1e niets en bijde 2e alleen een badjas.
    Kwam beide keren net uit bad vandaan.
     
  14. goofychick

    goofychick VIP lid

    31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier had ik alleen mijn zwangerschapstop nog aan......had het erg warm in het zkh.....de tweede keer had ik volgens mij hetzelfde aan........wel een heerlijk huispak voor daarna meegenomen......waar ik lekker in weg kon kruipen.
     
  15. Jute

    Jute Fanatiek lid

    20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Ik had een pyjama aan. Die broek ging uit nadat ik van de contole apparatuur was gehaald. Dus alleen in een pyjamajas. Die werd omhoog geschoven toen ze geboren was zodat ze gelijk huid op huid contact had.

    Het was een pyjamajas met lange mouwen, naar het schijnt was het warm in de verloskamer, heb ik niets van gemerkt tijdens het bevallen, daarna lekker onder de douche want het is toch wel een zweterige bedoening dat bevallen en een tuniekje van de H&M als bigshirt gebruikt.

    Toen ik de volgende dag naar huis mocht, een schoon lang shirt met een joggingbroek.
     
  16. cvm1985

    cvm1985 Fanatiek lid

    2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    hahaha ik maakte me er van te voren ook druk om, had een zooitje bigshirts ingeslagen. Maar net even de foto's teruggekeken en ben uiteindelijk bevallen in zo'n blauw ziekenhuisjasje ivm ruggeprik denk ik. En het gekke is, ik heb daar helemaal niets van meegekregen, dat ik nog ben omgekleed dus ondanks infuus enz enz!!!
     

Deel Deze Pagina