Wat vinden jullie de beste outlet? (nederland)

Discussie in 'De lounge' gestart door Betty Barclay, 28 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke outlet?

  1. Designer Outlet Roermond

  2. Rosada

  3. Maasmechelen Village

  4. Batavia Stad

  5. overige

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Betty Barclay

    Betty Barclay Fanatiek lid

    29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik persoonlijk kom het liefst in die in Roermond. Lekker sfeertje en mooie merken. Ze hebben daar een mega grote Hugo Boss, en een prachtige grote Burberry store.
    In die van Maasmechelen vind ik ook nog wel wat ik zoek, maar de meest vreselijke vind ik Batavia Stad. Daar zijn we 1 keer heen gereden vanuit Rotterdam en dat ik vond ik een verspilling van elke druppel benzine die we er aan uitgegeven hebben.
    Rosada ben ik nog nooit geweest, maar volgens mij mis ik daar ook helemaal niks aan. De merken laten mijn hart in ieder geval niet sneller kloppen...

    Mijn man vindt overigens sinds we in Woodbury en andere premium outlet dorpen in de USA geweest zijn dat we überhaupt geen geld meer moeten uitgeven in nederlandse outlets, want hij vindt alle aanbiedingen nep hier (en waarschijnlijk heeft daar ook wel een punt :cool:)

    Welke is bij jullie favoriet en waarom?
     
  2. Snoeki

    Snoeki Fanatiek lid

    30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Maar dat komt omdat ik er in de buurt woon en je er gratis kan parkeren om vervolgens in Roermond te gaan winkelen;)

    Ben niet zo van de merken dus koop er weinig. Maar er hangt zeker een gezellige sfeer met vriendelijk personeel.:)
     
  3. Luja

    Luja Niet meer actief

    Batavia stad! Hier het dichtstbij en altijd gezellige sfeer.
    Ben gek op de Desigual winkel daar en die van esprit en gsus.
    En altijd een kopje koffie bij de Mockamore :)
     
  4. veense

    veense Niet meer actief

    Wij zijn 1x in Batavia Stad geweest, wat een aanfluiting was dat! Vond de prijzen nu niet echt outlet, en de sfeer ook waardeloos.
    Maar goed, wat iemand hierboven al beschreef geldt ook voor ons: na een paar outlets in de VS, lijken de Nederlandse outlets echt nergens op. Daar kochten we Timberlands of Clarks voor een tientje etc
     
  5. Suprised

    Suprised Actief lid

    25 mrt 2014
    293
    0
    16
    NULL
    NULL
    Rosada is één drama, keer op keer. Woon er 10 minuten van af, maar ben er nooit meer dan 3 keer geweest.
     
  6. Butchke

    Butchke Fanatiek lid

    23 nov 2009
    2.821
    1.309
    113
    aan het genieten van het leven
    Limburg
    Overduidelijk Roermond, het grootst, gezelligst en meeste aanbod
     
  7. mnonc

    mnonc Fanatiek lid

    9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ik woon om de hoek bij Batavia-stad. Maar kom er vaak alleen tijdens de sale periodes, ik heb best scherpgeprijsde dingen daar gekocht, maar je moet wel echt geluk hebben.
     
  8. Mamanama

    Mamanama Fanatiek lid

    10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Tja, niet un Nederland dus, maar Maas Mechelen village net over de grens in België
     
  9. Charlie84

    Charlie84 Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.686
    0
    36
    NULL
    NULL
    Maasmechelen, en rosada maar alleen voor de esprit winkel :)
     
  10. Bambi93

    Bambi93 Fanatiek lid

    4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Maasmechelen, omdat mijn moeder daar werkt haha. Extra korting dus
    Roermond vind ik echt vreselijk, allemaal duitsers, je wordt er zelfs vaak in het duits aangesproken, brr.

    Owja en als je het gewoon in de normale winkel tijdens de solden koopt ben je vaak goedkoper uit...
     
  11. Sammelskee

    Sammelskee Bekend lid

    16 jan 2013
    543
    1
    18
    Roosendaal
    Roermond en Maasmechelen.
     
  12. sydneys

    sydneys Niet meer actief

    Maasmechelen maar dat is ook de enige die ik ken :)
     
  13. Eline88

    Eline88 Niet meer actief

    Roermond :) De normale prijzen zijn in Amerika sowieso al een stuk lager dan in Nederland van al die merken. Dus dat de korting hier weinig voorstelt in vergelijking met de prijzen daar snap ik wel. Al vond ik de outlets daar dan wel een zooitje en niet echt de kwaliteit die ik bij de merken verwacht.
     
  14. Jughi

    Jughi Bekend lid

    28 okt 2014
    710
    1
    0
    Hij staat er niet tussen.. Maar Ochttrop Duitsland is echt de beste... Net over de grens, echt geweldig.. Is een aanrader!
     
  15. Smiley24

    Smiley24 Fanatiek lid

    1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Roermond vind ik het leukst. Maasmechelen heeft alleen 1 leuke kinderkleding zaak voor de rest vind ik er niks aan. Bataviastad is ook wel leuk. Alleen niet zoveel leuke winkels vind ik. Rosada ben ik nog nooit geweest.
     
  16. Khlo

    Khlo Fanatiek lid

    16 jan 2015
    1.022
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maasmechelen vind ik superongezellig. Roermond erg leuk en mooi opgezet. Rosada niet zo mijn ding. Batavia nog nooit geweest. Ik kies dus voor Roermond.
     
  17. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.529
    6.220
    113
    zuid-holland zuid
    Wij wonen vlakbij Rosada en we komen er regelmatig, maar dan alleen bij de vaste winkels waar we snel inkopen kunnen doen: spijkerbroeken bij Gsus, outdoor kleren bij Nomad, hardloopspullen bij Nike... En dan weer snel naar huis! Als je niet van lang winkelen houdt werkt dit perfect ;)
    Batavia stad vond ik ook niks.
    In Italië heb je een paar mooie outletcentra ook als je toch in de buurt bent op vakantie, bij het iseomeer zit een hele grote.
     
  18. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Bataviastad vond ik Mwoah.
    Roermond wel leuk.
    2 keer pet jaar heb je de fashiondays. Ook heel erg leuk!
    En Foxtown bij Lugano Zwitserland is heel erg gaaf.
     
  19. Nikki88

    Nikki88 VIP lid

    29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja die in Italië in de buurt van Florence, volgens mij is dat zelfs de grootste van de wereld! Leuk combineren met vakantie. 😎
     

Deel Deze Pagina