Leuk films! Mijn favoriete film op dit moment is The Illusionist. Echt een geweldig mooie film. En met Edward Norton, voor mij de beste acteur die er is. Andere goede films: - What's Eating Gilbert Grape - The Shining - The Silence Of The Lambs - Memento - Seven - Public Enemies - 25th Our - American History X - Good Will Hunting - The Painted Veil - Moulin Rouge - The Pianist - Chocolat Voor de rest zijn er al heel veel goede films genoemd, maar The Illusionist kan ik je echt aanraden. Als je die tenminste nog niet gezien hebt.
Heel veel films die ik wilde noemen zijn al genoemd. (ik hou echt niet van horror, brrr) Maar ik vind The mysterious case of Benjamin Button ook een goede film! Constatine ook, uhhh, even denken. The bourne supremecy enz, die 3 delen, ook wel goed.
The Green Mile. ik kijk 'm alleen niet meer, ik eindig standaard in tranen en dat houdt niet op bij de aftiteling. Op de een of andere manier grijpt deze film me zo aan, dan ik een uur nadien nog aan het snotteren ben Voor het "lichtere" werk kun je me altijd wakker maken voor Pixar (teken)films.
The antichrist heb ik gezien, en ow wat een rare film zeg!Haha moet er wel een beetje om lachen, die vrouw is zo vaag/ziek/raar weet even niet het goede woord. Het is een film die anders is zoals de andere films zeg maar. Het is maar dat gratis te zien was anders zou ik balen dat ik hem had gezien,maar goed dat is mijn mening Veel goede films zijn hier al genoemd, er zullen er vast meer zijn maar op dit tijdstip kom ik er even niet op
MAGNOLIA! die is echt briljant in het kwadraat. ook qua soundtrack. verder: alles van tarentino (behalve jackie brown) alles van de coen brothers alle dogma films snatch lock, stoch and 2 smoking barrels the pianist la vita e bella les liasons dangereuses amelie rouge bleu blanc der untergang das leben der anderen leben und gedanke donny darko the unbearable lightness of being .. of a spotless mind alles van roald dahl lost in translation monster de big labowski escape from sobibar soohies choice the day i lost my voice el marriachi (het origineel van de gelikte ' desperado ' , 10000x beter) als animatie: THE MAXX http://www.youtube.com/watch?v=icOerAhqGv4: fantastisch jaloersmakend gemaakt! en akira. dat hoekje filmhuis donkere depri zwarte humor intellectuele shit hoewel een ali G tje er ook wel ingaat
Ik ben een beetje meer van de thriller/horror kant, maar ook comedy's en actiefilms: what lies beneath Drag me to hell the unborn jeepers creepers een oudje maar er komt een remake aan: a nightmare on elmstreet freddy vs jason Boogeyman Cherry Falls The Messengers Crank Transporter 1, 2 en 3 Da vinci Code Angels & Demons National Treasure 1 en 2 Ring Amityville horror (remake) Knowing 2012 Day after tomorrow Ice Age 1, 2, en 3 The Mummy etc...
Owwww Klingel, Liaisons Dangereuses: wow! ZO'N goede film en John Malkovich is hier ZO goed. "It's beyond my control". Kippenvel...... Enneh: aaaiiiiiiiii!
Hoi Hoi, Wij zijn precies het zelfde, vrienden van ons zeggen wel eens '' Waarom beginnen jullie geen Dvd theek '' hahahahah ... We zijn momenteel alles aan het sorteren en opruimen maar zal even een foto plaatsen van onze eerste hoek die we al hebben ingeruimd, je moet er wel bij denken dat dit nog niet eens de helft van onze cd's en dvd's zijn, maar we hebben er zo veel dat we het in etappes inruimen hahahah Maar goed mijn Favorieten zijn: Memento Usual Suspects Shawshank Redemption - TOPPER ! Love Actualy Being John Malcovic White Chicks - Heerlijk film voor je lachspieren Black Sheep - Komische Triller En niet te vergeten de Twilight films Hier is een foto van mijn hoek 1 Bekijk bijlage 41599
Leon Gaat over een 12 jarig meisje (Mathilda) dat bij een huurmoordenaar (Leon) intrekt nadat haar hele familie door de maffia is uitgemoord. Ze vraagt Leon om haar het vak te leren zodat ze diegene kan vermoorden die haar 4-jarig broertje heeft vermoord. Het is echt een super mooie film.
Serieus Black Sheep? Oh die vond ik echt verschrikkelijk Enige grappige was toen die schaap 'm beet had bij zijn geval. Mooie collectie trouwens! Shaun of the dead inderdaad ook nog! Heerlijk, kijken hem nog regelmatig. En The big labowski, moet al lachen als ik er weer aan denk.
the treu story of benjamin button vond ik echt zo goed ! Never ending story (de orginele!!!) ook heel leuk Twiligt natuurlijk ook
Oh ik schrijf het net op! De 1e keer dat ik hem zag heb ik de hele avond liggen huilen. Jean Reno is een geweldige acteur.
- The Prestige - I am legend - Stardust - Sweeney Todd - The sixth sense - A knights tale - Lord of the rings - Ocean's eleven - Eternal sunshine of the spotless mind - The usual suspect - Alle x-men films - Braveheart - The patriot - Conspiracy theorie - Tristan & Isolde (tranentrekker) - 27 dresses - The life of Gavid Gale - The Shawshamp redemption - Catch me if you can - A beautiful mind - Kate & Leopold - The Truman show - What dreams may come (ook een tranentrekker) - Constantine - The butterfly effect - The contant Gardener