Wat een reactie's en wat een films daar kunnen we zeker wat mee..daar hebben we behoorlijk wat kijk plezier in veel hebben we al gezien maar die we nog niet hebben gezien kijk ik even op you tube naar de trailers.
Mijn alltime favorites: Braveheart Sweeney Todd (eigenlijk alles wel van Tim Burton) Green Mile Dreamcatcher! En Harry Potter Dit zijn echt mijn favorieten die ik elke dag wel kan kijken! Maar er zijn nog veeeeeel meer goede films die ik ook wel vaker wil zien hoor! Leon lijkt me ook wel erg goed als ik zo lees! Ga eens even kijken of manlief die kan vinden voor me!
- the bridges of madison county! (wauw) - the notebook - step up - the green mile - Love actually (oeps, ja ik ben nou eenmaal een romantische komedie/ drama fan)
Weet niet of hij genoemt is maar: Dragonfly. In de trand van het is spannend en eng maar zonder dat er feitelijk zichtbaar wat gebeurt.
Heb je even? *The shawshenk redemption = Ingenieus goed! *Alle Harry Potter films = Blijft leuk. *Alle delen van Lord off the rings = Idem dito. *Schindler's list = Een tranentrekker met een vervelende nasmaak... *The Pianist = Idem dito. *The Godfather = En dan in gedachten hebben dat dit dus ook echt bestaat. *Kill Bill = Heerlijk om de wraak van Uma zo uitgevoerd te zien! *Se7en = Psychologisch zeer goed geacteerde thriller! *The green mile = Ook een echte tranentrekker... *Gone with the wind = Een geweldige oude zwijmelfilm. *Alle Pirates of the carribean = Gewoon keihard lachen! En ik sluit af met... *American History X = Als zwangere waarschijnlijk geen goede keus om te kijken, want je gaat gegarandeerd huilen. Rode draad is haat (nazi's) jegens de zwarte bevolking. Naarmate de film voortduurt zie je en voel je Edward Norton tot inkeer komen. En dan is het helaas te laat..Het is 1 van de mooiste en beste films die ik ooit heb gezien!!! (Staat ook al jaren in de top 40 van de beste 250 films van IMDB) Hij is ongelovelijk hard, maar ja is het leven dat soms ook niet? Wel leuk om te zien dat veel films veelvuldig worden genoemd. Dat zijn dan toch echt ook de toppers.
zal ik ook eens wat plaatsen dan. Het meeste is al genoemd maar wat ik onder andere mooie films vind zijn: - alle animatiefilms ( heerlijk om naar te kijken ) - braveheart ( dat grijpt me ongelooflijk aan ) - gladiator ( ook al zo`n meeslepende film ) - step up - save the last dance - pirates of the caribieen - AVP ( moet je wel van houden ) - romantische komedies Verder kan ik zo ff nergens meer opkomen
Ik ook! En Dragonfly met Kevin Costner; Dr. Joe Darrow is een gerespecteerd hoofd van een eerste hulp afdeling. Wanneer zijn vrouw Emily omkomt tijdens een medische missie in Venezuela stort Joe zich volledig op zijn werk. Hij raakt er van overtuigd dat Emily met hem in contact probeert te komen door middel van de bijna-dood ervaringen van zijn patiënten. De mysterieuze libelles die hem achtervolgen herinneren hem aan haar. Mijn man krijgt kippenvel bij The Champ; Billy Flyn, een alcoholistische ex-boks kampioen, is nu paardentrainer. Hij verdient net genoeg geld om zijn zoontje TJ, waar hij de voogdij over heeft na de scheiding met zn vrouw Annie te onderhouden. Om TJ een beter te leven te kunnen geven probeert Billy een come-back te maken. Dan duikt zijn ex Annie plots weer op, die de voogdij over TJ terug wil. Uiteindelijk bokst Billy zich dood, en de echte tranen van TJ zorgen ervoor dat veel mensen snikkend de bioscoopzaal verlaten
ik kan je ook echt wel de 10th kingdom aanraden als je van fantasy houd en de film stardust idd. verder alle harry potter films alle ice age films echt super geweldig en shrek ook verder ben ik verslaafd aan grey's anatomy. maar ben ik helaas door alle 5 de seizoenen heen mooie films: frequency premonition the day after tomorow (ik hou wel van rampenfilms) en een hoop films die al genoemd zijn.
- The usual suspect (al vaker genoemd, maar 1 van mijn favo films) - Shawshank Redemption (ook al vaker genoemd) - Le fabuleux destin d'Amélie Poulain - El laberinto del fauno (Pan's Labyrinth) - Pulp Fiction
Als jullie van Edward Norton houden dan moet je echt Primal Fear kijken... die is zo waanzinnig spannend (en uiteraard een hele goede performance van Edward Norton en Richard Gere)
I love Edward Norton Primal Fear heb ik al gezien (hele goede film) Ik heb net de dvd Down In The Valley binnen gekregen. Met Edward Norton en Evan Rachel Wood. Ik ben zeer benieuwd!
Ik zag erg vaak Green Mile voorbij komen bij de lady's..zie net dat hij van het weekend op tv komt RTL4 om 20:00uur..Ik heb deze film al een aantal keren gezien maar altijd op het einde zit ik met tranen in mijn ogen ..
Dit lijkt mij ook een goede film!! maar daar moeten we voor naar de bios en ik kijk toch liever thuis, gezellig kaarsjes aan, lekkere popcorn ( vind die van de bios niets Pathe ) lekker drinken erbij en ik kan hem op pauze zetten wanneer ik wil om bv even naar het toilet te gaan..dus voor deze film moet ik nog even wachten.
Wij zijn ook ontzettende t.v kijkers en dit zijn de films en series waar wij van houden: Serie: -How I met your mother -Robin hood (op de BBC) -True blood -Supernatural -Dexter -prisonbreak -Merlin Films: Big fish Love actually Stardust Dragonheart The Matrix triologie En we houden ook van Engelse films. Aanraders zijn: Son of Rambow (Ik zweer het: ZO zijn jongens) There is only one Jimmy Grimble Trainspotting (Die is wel erg hard) Monty Python and the holy grail (Moet je van houden)
Ik vond het juist fijn om deze film in de bios te zien, je beleefd het veel intenser door beeld en geluid, en hebt verder geen 'prikkels' om je heen.
Ik weet niet of deze al genoemd is, maar wij hebben afgelopen weekend The Departed gekeken. Is erg goed. Ook goed: * The Godfather 1,2 & 3 (Maffia) * Goodfellas (Maffia) * American Gangster (Misdaad) * Dangerous Minds ( leerlingen op Middelbare school in achterbuurt, heel erg mooi) * The Holiday (leuke feel good movie) * An officer and a Gentleman (klassieker) * Walk the Line (Over de zanger Johnny Cash en zijn leven, heel erg goed!) Mooie series: * Band of Brothers (WO II) * The Sopranos (Maffia van tegenwoordig, echt heel goed en soms ook grappig) Ik heb nog veel meer favo's, maar dit was zo even een greep uit mijn hoofd haha. Oh even op mijn hyves gespiekt en deze zijn ook allemaal goed: * Enemy at the Gates * Uprising * Grease * Dirty Dancing * Dances with Wolves * Gladiator * The recruit * United 93 * Seabiscuit * Schindler's list * Braveheart * Pearl Harbor * Basic