Verliefd!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bo20, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Sinds wij gisteravond onze pretecho hebben gehad met ik helemaal in de wolken en smoooooor verliefd op onze baby! =P~ :D

    Hihi.. Wat is ze schattig en lief! En ehm... eigenwijs! :p Onze tuttebel wilde haar gezichtje niet goed laten zien.. gelukkig heeft ze ons af en toe even laten spieken!

    Kan niet wachten totdat ze er is! :D
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Leuk dat je de echo zo leuk hebt ervaren...
    Nu nog 18 weken geduld!
    Elmo
     
  3. Lintje

    Lintje VIP lid

    9 okt 2006
    6.215
    1.422
    113
    Nederland
    Die 18 weken zijn zo om.. ik ben nog steeds aan het zoeken naar de pauze-knop! Lekker verliefd zijn! Heerlijk! :D
     
  4. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Haha.. Inderdaad.. Ik wil m'n kleintje graag vasthouden, maar vindt het zwanger zijn (tot nu toe :p) nog steeds heerlijk... :)
     
  5. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Leuk joh, lijkt me echt een top gevoel om je ukkie te kunnen zien :)
     
  6. cimbomlu

    cimbomlu Fanatiek lid

    13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    enne...die verliefdheid wordt alleen maar erger, ik heb t idee dat ik er soms van barst als ik naar m'n ukkie kijk.
    Dames: geniet ervan!
     
  7. Emma29

    Emma29 VIP lid

    30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ha ha ik heb het sinds vorige week ook wij hebben een echo gehad en de kleine was pas 8 weken en het is net een boontje maar elke avond voor het slapen gaan kijk ik naar onze boon in zijn fotolijstje en zeg ik; weltruste lieve........
    heb zelfs een zaklampje bij mijn bed zodat ik af en toe stiekem kan kijken ha ha :oops:
    als dat geen liefde is... ;)
     
  8. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Whahah.. Wij hebben net een nieuwe huis en m'n vriend heeft onze eerste en tweede echo meteeeeen aan de kale muur gehangen in de slaapkamer.. Kan ik er naar kijken, haha.


    Tja.. een kindje krijgen is gewoon heel speciaal! :)
     

Deel Deze Pagina