Wat was jou mooiste vakantiebestemming?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door SDonya, 10 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SDonya

    SDonya Niet meer actief

    Ik wil binnenkort weer een verre vakantie boeken. Ik ben op zoek naar inspiratie dus wat was jou allermooiste vakantiebestemming tot nu toe? Liefst een kindvriendelijke bestemming:)
     
  2. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.770
    113
    Hmmm, kindvriendelijk zou ik Canada zeggen maar dat is dus geen zon, zee, strand. Allermooist vond ik Ecuador en Galapagos.
     
    SDonya vindt dit leuk.
  3. SDonya

    SDonya Niet meer actief

    Canada is mijn man gek op! Hij is daar al vaker geweest.. Maar is inderdaad niet heel erg leuk voor de kinderen.. :D

    Ik ga die andere 2 bestemmingen opschrijven:)
     
  4. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.770
    113
    Canada is wel kindvriendelijk maar geen zwemparadijzen ofzo, dat is dan rond met de Camper en beren spotten. Ecuador en vooral Galapagos zijn ongeschikt!

    Hmmm, was jij niet naar dat Eco resort in Mexico geweest? Is zoiets wat je zoekt?
     
    SDonya vindt dit leuk.
  5. Pompoen

    Pompoen Actief lid

    25 okt 2015
    445
    120
    43
    Wij gaan in de herfstvakantie naar Kaapverdië. Over een paar weken kan ik je vertellen hoe het was ;)
     
    SDonya vindt dit leuk.
  6. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.594
    3.975
    113
    Nieuw-Zeeland is mijn favoriet maar is vooral rondreizen, wandelen en voor kinderen denk ik nogal saai, plus onwijs ver vliegen. wat voor type reis zoek je, een safari, een strand vakantie, een cultuur vakantie.

    costa rica hoor ik leuke verhalen over dat het ook goed te bereizen is met kids, en vrienden zijn onlangs met het gezin naar java en bali geweest en vonden het helemaal fantastisch, in de drukke treinen, mooie cultuur, en leuke stranden.
    marokko is ook erg leuk, en divers.
     
    SDonya vindt dit leuk.
  7. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.875
    13.041
    113
    Vrouw
    Kenia? Wel afhankelijk van hoe oud je kinderen zijn ivm het slikken van malaria tabletten.
    Je hebt hele mooie kindvriendelijke hotels aan super mooie stranden. Daarnaast is het ook super leuk om met de kinderen op safari te gaan. Er zijn genoeg reisorganisatie die zich speciaal op gezinnen met kinderen richten.

    Canada is ook super leuk met kinderen! Je kan je heerlijk in de natuur vermaken in de nationale parken (van wandelen tot kanoën), met de boot bij de niagara watervallen kijken, spelen bij een van die mega leren wat meer op een zoet water zee lijkt, maar ook de steden zijn leuk, wisseling van de wacht, baseball wedstrijd bekijken of genieten van uitzicht op de cn tower.
    Maar het is maar net wat voor soort vakantie je zoekt?
     
    SDonya vindt dit leuk.
  8. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Australië :) wij zijn 6 mnd geweest en kan het iedereen aanbevelen
     
    SDonya vindt dit leuk.
  9. Valerie

    Valerie Fanatiek lid

    22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ja, Canada is juist wel heel geschikt met kinderen! Een vriendin van mij is er afgelopen zomer geweest met 2 kinderen (basisschool leeftijd). Zij waren erg enthousiast.
     
    SDonya vindt dit leuk.
  10. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Moet je wel 3000 pp meenemen....heb ik ook een keer voor gekeken. Prachtig! Maar 12.000 euro voor een gezins vakantie zat er net niet in XD
     
  11. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.770
    113
    Canada bedoel je? Ja, het is niet de goedkoopste bestemming maar volgens mij moet dat echt met minder kunnen... toen met mijn man waren wij 2300 p.p. kwijt geloof ik maar dat was in hotels, ben je met een camper niet goedkoper
     
  12. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Canada weet ik niet...ik bedoelde Ecuador en de Galapagos. Begin dit jaar naar een info dag geweest, zoooo mooi, maar zoooo duur.

    Maar ik ken uiteraard het budget niet van de topic startster :)

    Zelf vind ik de meest stompzinnigste dingen mooi, van Wenen tot NY, van Parijs tot het graf van Koning Toet.

    Op hof van Saksen vind ik het nog gewoon prachtig om rond te fietsen XD
     
  13. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.770
    113
    Oh haha nee voor die waren we 4000 pp kwijt... dat red je inderdaad niet onder de 3000. Was ook geen tip voor met kinderen, wel de mooiste bestemming waar ik ben geweest :).
     
    Cindy1977 vindt dit leuk.
  14. Cindy1977

    Cindy1977 VIP lid

    12 mei 2017
    7.933
    12.186
    113
    Ow wowww jij bent er echt geweest....niet jaloers hier hoor XD
     
  15. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.770
    113
    Ja maar dat was voordat de kinderen kwamen en we allebei nog fulltime werkten... ben heel blij dat we het gedaan hebben en hoop mijn zoons het ook te kunnen laten zien als ze ouder zijn!
     
    dds en Cindy1977 vinden dit leuk.
  16. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.582
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Key West.... wow wat een plaatje!
    Geen idee of het ook kindvriendelijk is (ik was daar op huwelijksreis 20 jr geleden), maar gewoon Wow! Wat was het daar mooi!!

    Ooit ga ik nog eens terug :)
     
    SDonya en MamaChantal vinden dit leuk.
  17. SDonya

    SDonya Niet meer actief

    Ja klopt daar was ik geweest en zo iets is ook wel wat we weer willen!
     
  18. SDonya

    SDonya Niet meer actief

    Kaapverdië is heel leuk!!! Zijn we al geweest:D Veel plezier!:)
     
    DastyQueen en Pompoen vinden dit leuk.
  19. wendy339

    wendy339 VIP lid

    27 okt 2010
    9.505
    873
    113
    Florida!
    Wij afgelopen vakantie 16dgn een fly drive gegaan. Onze zoon van 6 vond het fantastisch! (En wij ook!!)
    Veel gezien,gedaan,en vd zon en zee genoten.
     
    SDonya vindt dit leuk.
  20. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    Mijn mooiste vakantieland is absoluut Seychellen ❤️ Vind veel van de wereld mooi maar tot nu toe staat Seychellen bovenaan. Wij gaan er terug met onze kinderen. Zo leuk om daar samen met ze de boottochten te doen, fietsen op La Digue, de reuze schilpadden in het wild, wandelen in de jungle, zwemmen bij de waterval, via de zee wandelen naar een eilandje en nog veel meer. We hadden een supermooi eco hotel wat zeer geschikt is voor kinderen (je krijgt daar een familiehuisje met prive zwembad)
     
    DastyQueen en SDonya vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina