Wat was jou mooiste vakantiebestemming?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door SDonya, 10 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nataly1972

    Nataly1972 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    4.177
    1.358
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ik ook!
     
    Whysteria vindt dit leuk.
  2. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Mijn mooiste vakantie bestemmingen waren zonder de kinderen, dat waren Jamaica en de bahama's (paradise island).
     
    Angel1980 en SDonya vinden dit leuk.
  3. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Staat nog hoog op ons lijstje samen met Fiji.
     
  4. Esther2901

    Esther2901 Fanatiek lid

    3 jul 2014
    1.208
    916
    113
    Zuid-Afrika staat bij mij tot nog toe op nummer 1. Prachtige natuur.
     
  5. SDonya

    SDonya Niet meer actief

    Ja Jamaica ben ik ook benieuwd naar! Was het veilig? Waar in Jamaica was je en wat was er allemaal te zien?:)
     
  6. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    #86 DastyQueen, 18 sep 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2018
    Wij zaten in Ocho.
    We hebben alleen trips gedaan die werden aangeboden door de reisorganisatie. Er was echt super veel te doen. We hebben watervallen beklommen (dunn river falls), een tour met een boot door een natuurgebied met krokodillen gemaakt (black river great moras) , een busrit naar het geboorte huis en begraafplaats van Bob Marley (nine miles) , een 3 daagse trip naar Kingston. We hebben nog een natuurgebied bezocht met watervallen (konoko falls) een busrit door de bergen met prachtige planten (blue mountans) een boottrip naar een koraal gebied en gesnorkelt. Een trip naar een soort van dierentuin/ dolfinarium waar we met kleine haaien en pijnstaartroggen konden zwemmen en we hebben gezwommen met dolfijnen (dolvin cove). En nog een paar dingen maar is inmiddels 11 jaar geleden dus zou de fotoboeken na moeten kijken wil alles weer naar boven komen.
    Het was zeker veilig zolang je niet alleen op pad gaat zonder mensen die weten waar je wel en niet moet komen zeg maar. Hetzelfde geld hier in Nederland. Hier wil je ook als toerist niet snachts met dure spullen en veel geld over straat in de bijlmer.
    Edit. De bevolking is geweldig, alles is relaxed, en niemand maakt zich druk. Al strand er een cruise schip aan op het strand zullen ze nog zeggen Jah man, no problem!
     
    Lisa2 vindt dit leuk.
  7. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Hierzo (eilanden in de Stille Oceaan). Geweldig, maar ik dacht ook help ik ben ZO VER WEG!

    En verder: de Eolische eilanden boven Sicilië. Het zien uitbarsten van Stromboli heeft veel indruk gemaakt. Ook leuk met kinderen (iets groter). Sicilië ook heerlijk. En de voet van Italië: paradijselijk Tropea en Capo Vaticano!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Lisa2 en Angel1980 vinden dit leuk.
  8. Caithy

    Caithy Fanatiek lid

    8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Gaan jullie met eigen caravan of huren jullie iets?
    Wij willen ook naar Oostenrijk
     
  9. Caithy

    Caithy Fanatiek lid

    8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    OMG wat een prijzen! Ik vond 149 euro nog wel ok, totdat ik las per persoon per nacht!
     
  10. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.979
    8.782
    113
    Mijn mooiste bestemming was voor ik mijn man keerde kennen, ik ging met een vriendin naar indonesie. We hebben toen een groepsreis sumatram java bali gedaan. Het was prachtig en heel vriendelijk.

    Tegen de avond hadden we alleen last van kakkerlakken die op pad gingen.
    Moest je even goed opletten bij het lopen.

    Ook voor mijn man zijn tijd in india en nepal geweest. India is wel constant lawaai/geluid en niet iedereen kan daar tegen.

    Betreft het op vakantie gaan met kinderen is het oom sterk afhankelijk van het soort kind. Bij een vriendin zeuren ze ongeveer bij elke meter wat ze moeten lopen en spelen ze het liefste van smorgens vroeg tot savonds op de camping.

    Onze knul is 4 en gaat graag wandelen in de natuur. Vorig jaar naar italie geweest en heeft hij kilometers gelopen, zijn favoriete uitstapje was naar de watervallen waar je heuvel op en af moest lopen/klimmen. We waren zelf harstikke moe en meneer vroeg of we smiddags nog konden gaan wandelen, de rest van de middag heeft hij in het zwembad gelegen.

    Dit jaar naar oostenrijk geweest en liep hij tussen de 12 en 17 km per dag, ook dagen waar we de bergen in gingen. Hij heeft zelfs de top van de krimmler wasserfall gered. Waar we zaten hadden ze ook leuke speeltoestellen verspreid over 3 kilometer, we hebben ze allemaal maar getest hahaha.

    Ik lees verder mee, wil nog graag naar amerika.
     
  11. Torretjeee

    Torretjeee Niet meer actief

    Thailand een paar keer zonder kinderen geweest en een keer met de oudste toen hij 10 maanden oud was. Ze zijn er heel kindvriendelijk en gastvrij. Volgend jaar gaan we weer en dan met zijn vieren.
     
  12. Angel1980

    Angel1980 Niet meer actief

    Ik kom niet verder dan Kroatië, maar dat komt door mijn vliegangst :| En ondanks dat het Europa is, was het echt geweldig en mooi.
     
  13. zara1983

    zara1983 Fanatiek lid

    1 nov 2013
    1.162
    478
    83
    NULL
    Ik hoor inderdaad ook vaak positieve verhalen over Bali. Maar ik vond het zelf tegen vallen.
    Vond het buiten het hotel zelfs vies en erg stinken met al die rottende offers enz. En zou daar met kinderen ook niet snel heen gaan
     
  14. Whoopie

    Whoopie Fanatiek lid

    20 jul 2015
    1.488
    308
    83
    Maleisië vond ik prachtig! En er is genoeg te doen voor de kinderen (ik zou ze wel pas meenemen als ze wat ouder zijn).

    Met kleinere kids vind ik Griekenland en Spanje super!
     
  15. chantalvl

    chantalvl Fanatiek lid

    23 mrt 2017
    2.698
    1.692
    113
    Vrouw
    Klinkt misschien suf, maar Oostenrijk!. Ik kan op wintersport altijd zo genieten van het uitzicht boven op de bergen!:roflmao:
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  16. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    Oh hier Fiji ook! En Bahama’s zou hier eerst ons huwelijksreis zijn maar is Seychellen geworden.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  17. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    Ja duur is het wel! Moet 5000 euro betalen voor 10 dagen begin Juli heel gezin (5 personen) Prijzen zijn echt soms te belachelijk :confused:
     
  18. Caithy

    Caithy Fanatiek lid

    8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ik wil dat best uitgeven maar niet in een hotel in Oostenrijk hahahaha
     
    DastyQueen en bianca1374 vinden dit leuk.
  19. bianca1374

    bianca1374 Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Echt bizar die prijzen!
     
  20. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Nou dat idd! Wat een geld zeg. Voor dat geld zit ik ook 10 dagen in Florida. Nou dan weet ik het wel hoor.
     
    Caithy vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina