Wat was jou mooiste vakantiebestemming?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door SDonya, 10 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje24

    Roosje24 Fanatiek lid

    21 jan 2012
    4.124
    152
    63
    Zanzibar! Daarover heb ik leuke dingen gehoord
     
  2. Flamingo1990

    Flamingo1990 Niet meer actief

    Pfffff ik kan niet kiezen!

    Maleisie - voor een Aziatisch land erg goed ontwikkelt, goede infrastructuur en goede zorg etc. Was werkelijk prachtig om rond te reizen en daar zijn is niet duur. Van alles wat: mooie steden, prachtige natuur en mooie zandstranden. Heb veel mensen met kleine kinderen er rond zien reizen en zag het mezelf ook doen.

    Florida - helemaal fantastisch qua afwisseling steden, pretparken en zon zee strand.

    Dominicaanse republiek. Vooral veel all inclusive resorts, maar echt zoooooo mooooooi! Echt paradijselijk. We hebben vanaf ons hotel veel uitstapjes gemaakt.
     
  3. Kiki84

    Kiki84 Bekend lid

    22 jan 2009
    585
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Wij hebben 2 jaar geleden met het gezin 24 dagen door Florida gereisd, dit inclusief 5 dagen New York. Dit is zeker een aanrader met kinderen. Het was een geweldige vakantie en we hopen de andere kant (wild wild west) van Amerika ook nog eens te doen. Voor de toekomst zouden we nog graag een rondreis door Australië en New Zeeland willen maken. Maar rondreizen zijn ontzettend duur, dus voorlopig houden wij het bij Ibiza, Gran Canaria of Griekenland.
     
  4. IkbenTess

    IkbenTess Fanatiek lid

    14 dec 2016
    2.115
    1.090
    113
    Vrouw
    Nederland
    Fraser island en het plaatsje Bellingen, beiden Australie.

    (Veel) dichterbij vind ik luxemburg erg mooi.
     

Deel Deze Pagina