Wat zijn de kansen om zwanger te worden met iui?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Rombely, 11 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    Onze kans was van tevoren ongeveer een miljard procent, en toch is geen enkele iui gelukt. Dus nu door naar ivf (na wat aanvullende onderzoeken in het kader van een second opinion). We zijn onverklaarbaar verminderd vruchtbaar, en één keer op de natuurlijke manier zwanger geraakt, in 2016. Dat werd een missed abortion. Daarna is het dus nooit meer gelukt. Ik ben heel benieuwd waar bij ons het probleem schuilt. Hopelijk zijn al die vervolgstappen bij jou niet nodig, TS. Ik duim!
     
    Brondy, miniVosje en Rombely vinden dit leuk.
  2. Pimpelmeesje

    Pimpelmeesje Fanatiek lid

    12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Ik hoop dat er binnenkort een reden uit komt, dat onverklaarbaar is zo frustrerend! Wij hebben volgende week n intake Dusseldorf om aanvullende onderzoeken te bespreken, mochten de cryo's niet lukken. En ergens t gevoel dat dat het geval gaat zijn..
     
    Rombely en nizzie86 vinden dit leuk.
  3. dame82

    dame82 Fanatiek lid

    29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ook hier onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. Vele onderzoeken gehad, maar nooit een reden gevonden.
    Ik was de 6e iui zwanger, maar dit eindigde in een vmk. Daarna nog twee iui gehad, omdat ik hoopte dat de utrogestan waar we net mee begonnen waren, zijn werk deed. Maar helaas, na 8 iui niet zwanger.
    Doorgegaan met ivf. Alles steeds prima: 8 goede embryo's. Maar tp na tp mislukte. Er leek niets te gebeuren, zo frustrerend. Na de 6e mislukte tp was mijn vertrouwen in NL op. Afspraak in Gent gemaakt om daar een volgende poging te starten als de cryo's op waren. Onderzoek gehad en daar vonden ze mijn schildklierwaarde te hoog. Alvast begonnen met de medicatie en ondertussen de laatste tp hier gehad, zonder nog enkel vertrouwen daarin. Maar opeens was ie daar: de positieve test en zie mijn banner! Toeval?! Heb natuurlijk geen bewijs dat de medicatie het laatste zetje is geweest, maar zo voelt het wel!
    Een heel verhaal, maar wat ik er mee wil zeggen, kijk verder. Blijf niet te lang hangen, zeker als je vertrouwen op is. Mijn ervaring met het buitenland is dus goed!
    Succes en ik hoop dat jij en de andere dames die al lang hopen snel succes mogen hebben!
     
    Tjar85, Ashleyrachel, Coccie en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. Brondy

    Brondy Fanatiek lid

    23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hahaha nee dat klopt idd, maar laten we hopen dat het bij ons ook gewoon gaat lukken met iui
     
    miniVosje en Rombely vinden dit leuk.
  5. LetsHope

    LetsHope Lid

    26 mrt 2018
    21
    5
    3
    Vrouw
    Hier is het naar de eerste iui al gelukt. Altijd hoop blijven houden
     
    Rombely vindt dit leuk.
  6. Coccie

    Coccie Actief lid

    29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Ik heb in totaal zo'n 15 daadwerkelijke IUI's gehad. En nog een paar ronde gestimuleerd zónder inseminatie (cyclus te lang dus afgebroken).

    Resultaat: 1 kerngezonde dochter, een Biochemische zwangerschap (=hele vroege mk/mislukte innesteling) en een Missed abortion.
    Ik ben persoonlijk wél enthousiast over IUI. Het waren de artsen die me uiteindelijk aangeraden hebben de stap naar ICSI toch te nemen.
     
    Rombely vindt dit leuk.
  7. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
  8. Brondy

    Brondy Fanatiek lid

    23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Nog steeds geen zwangerschap helaas.
    Deze cyclus ook geen iui ivm lang weekend weg, ga ook maar uit van een mislukt ronde. Maar ach ik weet t ook allemaal niet meer.

    Zag vandaag weer iemand die een zwangerschap aankondigde. Tja dat komt dan wel even weer aan hoor :(
     
  9. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Ah gatver lieve schat :(
    Hopelijk kan je wel gewoon genieten van een lang weekend weg. Misschien het positieve eraan, je mag volop aan de wijn lurken :)
    Moeten toch een beetje positief blijven toch ;)
    Die aankondigingen blijven altijd k*t ken het gevoel zo goed. Je wilt blij zijn voor iemand maar kan het eigenlijk niet omdat je het zelf wilt.
    Ondanks dat jullie Iui niet door ging blijf ik hopen op een wondertje.
    Dikke knuffel, en kop op
     
    Brondy vindt dit leuk.
  10. Brondy

    Brondy Fanatiek lid

    23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Thanks voor je lieve woorden
    Haha ja ook wel lekker champagne gehad, manlief was eerste geworden ;)
    Volgend weekend weer lekker weg, dus wel relaxte dagen, heerlijk!!

    Hoe gaat het met jou?
     
  11. Ashleyrachel

    Ashleyrachel Fanatiek lid

    10 aug 2016
    3.292
    2.189
    113
    Vrouw
    enschede
    Hihi hopelijk heeft het gesmaakt :)
    Heerlijk weer een weekend weg geniet ook daar van, is soms met deze hele mmm wel ff lekker ff weg zijn.

    Hier gaat het goed begin nu langzaam aan wat te genieten van het zwanger zijn en durf er nu ook eindelijk me gevoel op los te laten vondt dat eerst wat lastig gezien het verleden :)

    Tis jullie ook zo gegund
     
    Brondy vindt dit leuk.
  12. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    13.024
    414
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik weet geen percentages maar hier zwanger na de 2e iui behandeling
     

Deel Deze Pagina