Wat zijn jouw vakantieplannen 2018?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Vlinderbloem, 24 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Ik zag zo gauw geen algemeen vakantieplannen-topic (sorry als ik er overheen heb gelezen!) dus ik open er zelf maar eentje.

    Ik vind het altijd erg leuk om te horen wat de plannen van andere mensen zijn, raak ik zelf ook van in de stemming!
    Dus, waar, hoe lang, met wie, hoe?

    To trapt af: wij gaan in de zomervakantie met ons gezin en het gezin van mijn broer (4 volwassenen en 4 kinderen) een weekje naar het Meerdal in Limburg en we hebben er ontzettend veel zin in!
    Ook ga ik in de lente een weekendje naar Valkenburg met twee vriendinnen en heeeeel misschien in het najaar met diezelfde twee vriendinnen nog een paar dagen naar de zon (voor het eerst vliegen :oops:)

    Ik ben heel nieuwsgierig naar jullie vakantie(s), so shoot! :)
     
  2. luca75

    luca75 Fanatiek lid

    14 aug 2013
    4.828
    3.473
    113
    Leuk hoor!

    We gaan volgende maand een weekend naar landal, via de Hema actie.

    In de meivakantie gaan we 3 dagen naar Bosrijk. We hebben de traditie om met de kinderen, net voor ze 4 worden, bij de Efteling te gaan slapen. Met de jongens hebben we dat destijds in het hotel gedaan. Nu wordt onze jongste 4 en gaan we naar Bosrijk.

    In de zomervakantie gaan we 14 dagen naar een camping in Toscane. En dan op de heenweg een overnachting in Oostenrijk, en 1 in Volterra en op de terugweg 1 in Oostenrijk.
     
    DastyQueen en Vlinderbloem vinden dit leuk.
  3. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Leuk! Wij vliegen 28 februari voor 9 dagen naar Curaçao, met de kindjes, lekker een paar dagen naar de zon toe. Al twee keer geweest maar bevalt zo goed! Dit is wel de laatste keer dat we gaan, hierna maar opzoek naar een nieuwe top locatie.

    Van de zomer gaan mijn (dan) man en ik op huwelijksreis, twee weken weg zonder de kinderen. Twijfelen nog over de bestemming, maar waarschijnlijk wordt het Thailand.


    Rond de herfst willen we nog een paar dagen naar Disney.
     
    DastyQueen en Vlinderbloem vinden dit leuk.
  4. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Klinkt heerlijk allebei!
    Kan me voorstellen dat je het wel dubbel vindt, Boommm, twee weken weg zonder kinderen. Of heb je er vooral zin in? (als ik ze niet zo zou missen leek mij dat ook wel wat hoor..zucht... :D)
     
  5. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.409
    23.921
    113
    Leuk topic!
    Wij hebben toevallig vorige week voor de zomer geboekt. Na twee jaar naar Hof van Saksen te zijn geweest, vanwege leeftijd van onze jongste, gaan we nu weer naar Frankrijk. We hebben een superleuke camping gevonden, direct aan het strand in Bretagne. Met ook nog een mooi aquapark. We zitten 15 dgn in een mooie chalet. En op de heen en terugreis gaan we nog in een hotel overnachten, zodat het wat relaxter rijdt met een peuter. Super veel zin in!
     
    Vlinderbloem vindt dit leuk.
  6. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Dat begrijp ik, Adje, Bretagne is fantastisch! <3
     
    Adje vindt dit leuk.
  7. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.328
    243
    63
    Noord-Brabant
    In de eerste week van de meivakantie gaan we naar Berlijn. In de zomer (bijna) 3 weken naar Albanië en in de kerstvakantie naar Luxemburg.
     
  8. Nataly1972

    Nataly1972 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    4.169
    1.354
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Wij gaan in de voorjaarsvakantie een weekje naar Sauerland
    Met Pasen een lang weekend met mijn ouders logeren op een boerderij net over de grens in Duitsland
    Met Pinksteren een lang weekend logeren in de dierentuin van Nordhorn
    In de zomer 2 weken in een chalet op een camping aan het meer van Lugano in Italie
     
    cowgirl80, sjorsje en Vlinderbloem vinden dit leuk.
  9. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Albanië, dat hoor ik niet vaak! Een speciale reden om daar juist naartoe te gaan of gewoon omdat je het toevallig tegen kwam? (sorry, zoals je ziet ben ik écht nieuwsgierig, haha!)
     
  10. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.091
    4.265
    113
    Home
    ben dan al rond de 7 maanden zwanger
    tot nu toe nog niks gepland even kijken hoe ik mij voel wil niet 6 weken thuis voor de oudste niks aan maar het hangt echt van de zwangerschap af
    dus nog niks gepland
     
    Vlinderbloem vindt dit leuk.
  11. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Vorig jaar door zwangerschap alleen kort een weekje naar centerparcs geweest dus nu ga ik weer los haha!

    - Canarische Eilanden in juni 13 dagen
    - Weekend weg met vriendinnetje
    - Week Landal in Augustus
    - Stedentrip met man 4/5 dagen in het najaar

    En nog wat festivals. Whoop Whoop :D
     
    Sneeuwvlokjes, Eppo82 en Vlinderbloem vinden dit leuk.
  12. Treez

    Treez Niet meer actief

    Geen hele spannende dingen, maar wel leuk!

    - Over 2 weken een lang weekend skiën in Winterberg
    - Voorjaarsvakantie wintersport in Oostenrijk
    - In mei een weekend terschelling
    - zomervakantie 3 weken kamperen Italie
    - Najaar waarschijnlijk nog een weekend center parcs of landal

    Er staat nog een vriendinnenweekend op de planning, maar we weten nog niet wanneer en waarheen.
     
    baby90 en Hopsatee vinden dit leuk.
  13. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.328
    243
    63
    Noord-Brabant
    Ik kreeg een aantal jaren geleden de tip van een klant om richting Montenegro te gaan voor vakantie. En mijn man vond de geschiedenis van Albanië wel interessant, dus werd het dat. In 2016 hebben we een rondreis gemaakt met gids en nu gaan we ongeveer dezelfde rondreis doen maar dan zonder gids. En de eerste keer met het vliegtuig, nu met de auto.
     
  14. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.328
    243
    63
    Noord-Brabant
    In Porlezza?
     
  15. Nataly1972

    Nataly1972 Fanatiek lid

    8 jun 2009
    4.169
    1.354
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Ja, ken je dat? Is dat leuk, we kennen mensen die daar een chalet hebben die we kunnen huren.
     
  16. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    Hier staat op de planning:

    - 3e week van febr. met oudste paar dagen amsterdam
    - nog weekend weg met vrienden
    - begin Juli naar Oostenrijk, Italie en Duitsland (waarvan 3 dagen legoland)
    - 13 Augustus voor 10 dagen huwelijksreis Seychellen
     
    baby90 en mamameer vinden dit leuk.
  17. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.328
    243
    63
    Noord-Brabant
    Als het de International Sportcamping is wel. Leuke camping met heel veel Nederlanders. Zwembad is prima, leuk speeltuintje voor kinderen, lekker aan het meer. Porlezza is op loopafstand. Restaurant op de camping vonden wij wat minder, maar ze hebben wel lekkere pizza's. Restaurant Millennium aan de overkant vonden wij erg goed.

    Wij hebben er zelf een chalet gehad een aantal jaar terug.
     
  18. Feye

    Feye VIP lid

    26 nov 2013
    6.012
    3.478
    113
    Vrouw
    Tot nu toe gepland:
    - weekje skiën in de voorjaarsvakantie in Oostenrijk met 15 man (familie)
    - in mei een lang weekend Brabant met 20 man (familie)
    - augustus 3 weken Antillen met z'n 11-en (schoonfamilie)

    Skiën en weekend weg doen we jaarlijks. Met de schoonfamilie 3 weken weg wordt voor het eerst, ben heel benieuwd hoe dat gaat.
    Ik denk dat we ook nog wel een weekend weg met gezin boeken en mogelijk nog een stedentrip met m'n man. December volgt denk ook nog een weekend weg in eigen land met opnieuw mijn familie.
     
  19. Hopsatee

    Hopsatee Niet meer actief

    Ik vergat nog ergens een park met vrienden rond oud en nieuw :D
     
    Venne en Sneeuwvlokjes vinden dit leuk.
  20. NurseKel

    NurseKel Bekend lid

    20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Als het goed is beval ik half/eind mei ergens. Hangt erg af hoe het gaat en wat voor baby het is; of een weekje vrijstaand huisje landal/centerparcs in Nederland. Als t een heel makkelijk kindje is gaan we misschien ff een weekje de zon opzoeken in Spanje :)
     

Deel Deze Pagina