Wat zijn jouw vakantieplannen 2018?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Vlinderbloem, 24 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minigirl

    Minigirl Fanatiek lid

    17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    Dat is ook weer zo.
     
  2. LaQueen

    LaQueen Fanatiek lid

    4 mei 2014
    4.196
    5.078
    113
    Vrouw
    D
    M
    Wij gaan eind april naar Gran Canaria. Voor het eerst vliegen voor ons meisje van dan 20 maanden en ook onze eerste vakantie samen! Ze is in de zomer geboren, dus toen zijn we niet geweest en vorig jaar niet gegaan i.v.m. ons huis die we te koop hadden gezet in de zomervakantie. Nu lekker met ons gezinnetje genieten en hopelijk de volgende ronde met ons vieren, want volgend zomer gaan we sowieso niet i.v.m. nieuwbouwwoning die begin 2019 opgeleverd wordt en we hopen volgend jaar ergens ons 2e wondertje te krijgen.
     
  3. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.252
    7.820
    113
    Gelderland
    Yes zojuist geboekt. We gaan een weekje naar Camping Village Lago Maggiore en daarna rijden we door naar Camping Weekend aan het Gardameer.
    Bij camping weekend hebben we een airlodge, kan niet wachten! :cool:
    Bij de andere camping een safaritent!
     
  4. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    #144 Strandbal, 11 mrt 2018
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2018
    Het lijkt me wel leuk een eigen huis. Maar voor 3-4 weken per jaar vind het niet de moeite zeg maar.
    Dan is het ook leuk voor mijn schoonouders als wij bij hun zijn. En als mijn schoonouders overlijden krijgt mijn man het huis. (Hopelijk duurt dat nog lang)
    Dus alleen als we naar turkije zouden verhuizen zou het lonen om een huis daar te kopen.
     
  5. Nimue

    Nimue Niet meer actief

    Mei: last minute Turkije of Griekenland met vriendin.
    Juni: stedentrip Parijs met vriendinnen en misschien weekje stockholm met vriend
    Augustus: Nerja Spanje met vriendinnen, zo veel zin in.
    Waarschijnlijk ook nog een meerdaags festival, paar daagjes zeeland en misschien nog een vakantie Portugal in de herfst oid. Het meeste nog niet geboekt, dus nog een beetje onzeker lijstje, ben benieuwd :p
     
  6. Yellowsun

    Yellowsun Fanatiek lid

    23 apr 2009
    2.021
    287
    83
    Wij gaan in juli naar Wales, ik ben heel benieuwd en heb er veel zin in!
     
  7. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    In ieder geval 1 week met familie weg, dat is al geboekt.
    Maar ik ben nu werkloos en op zoek naar een baan, dus verder boeken we voorlopig nog even niets (onzekerheid en geld, ik ben de kostwinner).

    En bovendien ben ik nu ver met sollicitatieproces voor een baan in het buitenland, dus als we gaan emigreren komt er helemaal geen vakantie dit jaar geloof ik.
     
  8. mxm

    mxm Niet meer actief

    Wij gaan in Mei naar Israël! Ben dan rond de 12 weken zwanger. Misschien in September nog naar Terschelling, dan een jaar getrouwd, rond de 30 weken dan. (Wat klinkt dat nog ver weg:eek:)
     
    Chillin vindt dit leuk.
  9. Ahava

    Ahava Fanatiek lid

    27 mei 2011
    1.138
    201
    63
    Afgelopen herfstvakantie hebben wij hetzelfde gedaan. Een stedentrip Londen met de kinderen in combinatie met het werk van mijn man. Hoe oud zijn je kinderen? Dan heb ik denk ik wel wat tips. Wij hebben ook gereisd met de metro naar het centrum, is echt ideaal!
     
  10. nijn37

    nijn37 Fanatiek lid

    13 aug 2006
    2.458
    2.152
    113
    Oh leuk :thumup: Onze dochter is dan net 11, zij gaat zeker weten helemaal door het dolle heen zijn want ze wil zo graag een keer op stedentrip. Liefst naar New York:cool:, maar Londen staat ook hoog op haar lijstje ;) En onze zoon is net 6, dus het is vooral belangrijk dat het voor hem ook leuk blijft.

    We willen in ieder geval een dag een hop-on-hop-off bus doen (doen we met zijn 2tjes nooit, maar leuk voor de kinderen) en verder zoveel mogelijk met de metro reizen om geen kilometers en kilometers te hoeven lopen. Ik denk dat we in ieder geval ook in de London Eye moeten, want daar had dochter het laatst nog over.

    En als je ook tips hebt voor leuke restaurants met kinderen, dan zijn die zeer welkom.
     
  11. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    wij gaan in de bouwvak 14 dagen naar Slovenië. naar Terme Catez. ben erg benieuwd. verder hebben we pas nog lang weekend landal gedaan. behalve dat niet veel. in de kerstvakantie misschien nog weg maar dat hangt af van de ontwikkeling van deze zwangerschap en wat voor kindje het is.
    man werkt in de bouw dus buiten de bouwvak om weinig opties om echt samen vakantie te pakken
     
  12. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.333
    250
    83
    Noord-Brabant
    Oh ik ben heel benieuwd hoe het bevalt. Daar willen wij volgend jaar ook naartoe.
     
    laurazoey vindt dit leuk.
  13. mgeul84

    mgeul84 Bekend lid

    17 aug 2012
    765
    105
    43
    Wij zijn er vorig jaar geweest. Leuke camping en de zwembaden zijn ook super! Veel wespen op de camping helaas. Wel veel bezienswaardigheden pas op 1 á 2 uur rijden, maar het is een prachtig land! Er wordt ook overal wel Engels gesproken en er wordt met de euro betaald.
     
  14. laurazoey

    laurazoey Fanatiek lid

    20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    als je me helpt herinneren wil ik het je zeker laten weten.

    ik lees ook dat veel bezienswaardigheden een stukje rijden zijn maar dat vinden wij echt geen probleem. dat zijn net de ideale momenten dat ons zoontje even kan slapen.
    het lijkt ons ook heerlijk om af en toe een dagje camping te doen en daar is deze camping volgens ons ideaal voor :)
     
    sjorsje vindt dit leuk.
  15. Me26

    Me26 Fanatiek lid

    29 sep 2012
    4.743
    719
    113
    Wij gaan in juni naar Italië, Ligurië. Nog een keer buiten het seizoen.
    In de zomervakantie willen we nog wel aantal dagen weg, maar nog geen concrete plannen. Zeeland of België.
     
  16. ShineBright

    ShineBright Fanatiek lid

    29 jan 2014
    2.248
    668
    113
    Wij gaan in juli naar het Gardameer Italie naar camping Altomincio Family Park. Ben erg benieuwd, lekker met mijn gezin en vrienden.
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  17. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.126
    15.190
    113
    Afgelopen vakantie paar dagen Engeland gedaan. Volgende vakanties waarschijnlijk allemaal aan boord
     
  18. zon1980

    zon1980 Bekend lid

    16 dec 2007
    915
    174
    43
    Hier 2 weken Frankrijk geboekt bij camping Vallee de Lignac. En dat was na het lezen van vakantie ervaringen in een topic op zwangerschapspagina. :thumup:

    Verder al een weekend Bosrijk in januari achter de rug. misschien dan nog ergens een weekendje weg in het najaar.
     
  19. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    En in de zomer wordt een weekend België en we willen heel graag 1 nachtje en 2 dagen naar een eiland. Ook in de zomer.
     
    Bubblez vindt dit leuk.
  20. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Hier gaan we maar even niet op vakantie.

    Ik hoop wel op een weekendje cp ofzo, en een paar keer een dagje.
     

Deel Deze Pagina