negatieve test:S

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jaja1988, 2 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaja1988

    jaja1988 Lid

    2 aug 2008
    14
    0
    0
    voel me al een paar weken niet lekker. Heb last van misslijkheid, duizeligheid, last van borsten savond en tepels als je er tegen aan komt ben nou ook al een beste tijd steeds heel moe. heb zwangerschapstest gaan geeft negatief aan hoorde gisteren eingelijk al ongesteld te zijn. ook heb naar 2uurtje werken last van onderrug en trek door naar de schouder mijn borsten zijn ook gegroeid heb net een nieuwe beha gehaalt maar de linker borst valt daar een beetje uit.

    Kan het zijn dat ik zwanger ben?
     
  2. Dbm21

    Dbm21 Actief lid

    25 jan 2007
    375
    0
    0
    Heb je het sóchtends gedaan?
    je zou ook evt bij de huisarts een test laten doen als je na een tijdje nog niet ongesteld bent.

    het kan ook zijn dat je cyclus wat langer duurt dan normaal, want klachten van een naderende menstruatie liggen helaas vaak dichtbij zwangerschapssymptomen.

    Succes!

    Liefs..
     
  3. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Alles kan. Misschien te vroeg getest?
     
  4. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    En trouwens, welke test heb je gebruikt dan? Ik heb 1 van clear blue die kun je gewoon elk moment van de dag gebruiken
     
  5. jaja1988

    jaja1988 Lid

    2 aug 2008
    14
    0
    0
    ik heb een test van sensitest bestelt zo midstream. Heb gisterenavond nog wel een bloeding ofzo gehad was wel heel donker maar bloed verder niet meer
     
  6. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Ik heb nu testen van kruidvat in huis gehaald 2 voor 5 euro, doe moeten al vroeg kunnen testen of je zwanger bent. Dus daar zou je even naartoe kunnen gaan en dan opnieuw een testje doen.

    En anders idd ff naar de dok.
     
  7. jaja1988

    jaja1988 Lid

    2 aug 2008
    14
    0
    0
    ja heb nu nog 1 testje doe mischien morgen nog wel even maar heb nu ook niet meer zo last van me borsten heb er 3 weken last van gehad en nu haast niet meer
     
  8. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Zat je voorheen aan de pil trouwens? Ik had voor me NOD ook van van alles last, nu alleen nog steken onder in mijn buik :(

    Rotzooi die pil-troep
     
  9. jaja1988

    jaja1988 Lid

    2 aug 2008
    14
    0
    0
    nee zit niet meer aan de pil ben begin janauri gestopt want werdt er heel depri van
     
  10. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Als ik jou was zou ik over een week nog een test doen. Ze zeggen dat die van kruidvat heel goed moet zijn ;).
     
  11. jaja1988

    jaja1988 Lid

    2 aug 2008
    14
    0
    0
    ok dankje;)
     

Deel Deze Pagina