We gaan voor een tweede kindje 2015/2016 deel2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CaatjeM, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lievekind

    Lievekind Bekend lid

    15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Hoi allemaal!

    Wat een goed nieuws Lumi! En een ventje !! Geweldig! Gefeliciteerd!

    Het gaat met mij ook best goed, begin helaas wel steeds meer last van mn bekken te krijgen.. Ik heb er nu eindelijk eens de fysio voor ingeschakeld. Had ik al veel eerder moeten doen, maar zag er zo tegenop. Dat gesleep met 2 kids nu, pff..

    Mn buik word echt zwaar inmiddels. Gaat erg hangen ook, terwijl ze volgens mij nog niet is ingedaald. Nouja.. We bikkelen nog even door o_O heb niet zoveel keus he :roflmao: donderdag groeiecho! Ben wel heel benieuwd!
     
  2. Lievekind

    Lievekind Bekend lid

    15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    En nog even een 34w buikje erbij! :rolleyes:
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Lumihiutale

    Lumihiutale Bekend lid

    9 okt 2016
    899
    286
    63
    Ohh mooie buik zeg!
     
  4. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Das een mooie buik!!!

    39 weken buikje
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Das een mooie buik!!!
     
  6. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hier weer even een berichtje van mij! Hier gaat alles redelijk goed!


    Op 1 maart is onze kleine man geboren na een spontane bevalling later zal ik jullie het voor na traject nog even verder vertellen! Heb voor nu een copy paste van een andere post gedaan om jullie in elkaar in te lichten!

    Onze kleine man is heel tevreden, heeft ook wat last van krampjes. Hiervoor gebruik ik nog niks! Maar verder gaat het goed!

    Borst voeding helaas al snel gestopt kleine man heeft een hele korte tongriem dus was hel om te doen! Ik vond het jammer maar heb er vrede mee! Mijn lijf heeft al zo veel geleden onder de zwangerschap dat het goed is!

    Ook zou ik jullie nog mijn bevallingsverhaal nog vertellen!

    Nou nadat we donderdagochtend met een rot gevoel naar huisgestuurd werden onder het mom van er is nog niks aan de hand zijn we lekker samen rustig aan gaan coconen! Boodschappies en gewoon thuis! Rond half 5 a 5 uur dacht ik daar zijn die nare voorweeen weer maar goed. Manlief zijn haren nog geknipt en daarna samen onder de douche! Uit de douche zei ik zullen we nog even een half uurtje op bed uitrusten en dan ga ik eten maken! Om 6 uur begonnen de weeen! Manlief zei om 7:30 we gaan het ziekenhuis bellen. Ik nee joh ze vinden me toch een aan steller laat maar! Nog even met dochterlief gefacetimed en het werd maar heftiger maar er zat geen regelmaat in! Om 20:10 voelde ik me vliezen breken en zijn we na een beetje opruimen gaan bellen! We mochten direct komen maar de weeen na af door het breken van de vliezen het luchte zo op Hihi! Maar goed in de auto onderweg naar het ziekenhuis namen ze weer toe tussen 3 - 5 min om 21:00 kwamen we aan in het ziekenhuis waar ik aan het ctg ging en al snel kwamen de weeen om de min! Na een half uur kwam de vk en ik had 5 cm ontsluiting! Pfff opgelucht ik stel me niet aan! Ze gaan een verloskamer klaar maken en omdat de weeen zo snel komen ben ik bed en al naar de verloskamer gereden! Rond 22:00 waren we in de verloskamer de vk zou rond half 12 terugkomen maar zou in de buurt blijven! We hadden tijdens de weeen door verteld dat het bij mijn dochter na de eerste 3 cm (waar ik 2,5 dag over gedaan heb) ineens heel snel ging en dat toen de vk te laat was! Hierdoor zei ze dat ze absoluut biet te ver zou gaan! Na 20 min kreeg ik al pers drang maar zoon bleek er nog niet helemaal klaar te liggen! Ik moest even op mijn zij gaan liggen! En toen begon ik de rugweeen ook te voelen! Het ging zo snel dat ik heb geroepen tegen de verpleging dat de vk nu moest komen! En ja daar was de kleine man! Ik heb wat persweeen weg moeten zuchten om het te snel ging! Ik heb tijdens de uitdrijving enorm veel bloed verloren en ben ook enorm blijven na bloeden! Heb 2 prikken en infuus gehad en de kleine bleek in het laatste stuk van de bevalling in het vruchtwater gepoept te hebben! Letterlijk de hele kamer zat onder het bloed! Zo heftig is het geweest sorry voor de details! Helaas ook een scheurtje over gehouden gelukkig valt het mee! Doordat alles ineens zo snel is gegaan ben ik nog steeds bezig met het verwerken van de bevalling! Mede hierdoor en doordat ik bij mijn dochter te snel van alles weer wilde ben ik me nu heel bewust aan het hechten bij mijn zoon! Hierdoor ben ik minder vaak bij jullie op het forum! Ik hoop snel weer lekker actief te kunnen reageren!


    Lieverds tot snel ik moet nu echt weer rusten

    Xxx
     
  7. Lievekind

    Lievekind Bekend lid

    15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Wauw @Kimjoy! Is ineens je kleine man geboren!! Van harte gefeliciteerd!

    Wat een bevalling meid! Wat jammer dat je zoveel bloed verloren bent, ik weet uit ervaring dat dat de herstelperiode helaas een stuk pittiger en langer maakt! Pak je rust!! Vraag hulp waar nodig! Geniet van je mooie kindje en je gezin, neem de tijd alles te verwerken en praat het lekker van je af! Heeel veel geluk!! <3

    Ik ben morgen 36 weken. Ben heel erg toe aan de bevalling. Vindt heel de zwangerschap enorm snel gaan, maar nu is het echt genoeg. Mijn lijf wil niet meer, mn kindjes verdienen ook meer tijd, lekker wandelen buiten, maar dat lukt nu helaas echt niet. Gelukkig helpt mijn man me heel erg fijn en pakt alles van me over als het nodig is! Echt een grote steun!! <3 nog eventjes geduld hebben, en dan is dit kleine drukteschoppertje ook bij ons!
     
  8. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Dank je wel! Ik ben absoluut verliefd tot over mijn oren! Toi toi toi met de laatste loodjes
     
    Lievekind vindt dit leuk.
  9. Noralie87

    Noralie87 VIP lid

    11 jun 2013
    7.109
    4.701
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd kimjoy! Hoe is het nu met je?
     
  10. Rataplan

    Rataplan Fanatiek lid

    25 apr 2015
    1.534
    107
    63
    Hoi iedereen.
    Zo dat is een hele tijd geleden dat im hier heb gekeken (überhaupt op het forum heb gezeten) maar wat lees ik wat prachtige posts zeg.

    Muts.......wat geweldig zeg. Een spontane zwangerschap!!! Wauw wat supergaaf. En alles goedgekeurd. Ben superblij voor je.

    Kimjoy, nog van harte met de geboorte van je zoontje. Heftige bevalling zo te lezen, maar fijn dat alles goed gaat.

    Lumi, voor jou ook geweldig nieuws dat deze baby nu fijn bij je is gebleven. Tis je zo gegund na de heftige periode hiervoor.

    Bol, ik hoop voor jou ook snel een goede zwangerschap.

    Hier: Liv is alweer bijna 22 maanden. Het is zo'n lekker wijfie. Mijn gezin is compleet. Wij durven het niet meer aan om nog voor een derde te gaan. Liv was zo'n heftige huilbaby dat we bang zijn voor nog een huilbaby. Zoals mijn man zegt, als we zeker zouden zijn van een lieve, rustige baby dat ook nog een jongen is, dan doen we het zeker hahaha. Is een grapje natuurlijk, maar voor ons zijn we nu tevreden met 2 gezonde meiden en blijft het hierbij.
     
    Kimjoy vindt dit leuk.
  11. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.228
    1.041
    113
    Hey rataplan! Da's lang geleden!

    Dankjewel. Dit hadden we nooit meer verwacht inderdaad. Jou meisje alweer 22 maanden. Wat gaat dat snel zeg!
     
  12. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hi meiden, hier gaat het redelijk we moeten nog steeds herstellen maar ik ben tot over mijn oren verliefd om mijn kleine mannetje! Wat een heerlijk ventje! Wel heeft hij last van reflux waardoor hij nog steeds iedere 3 uur een kleinere voeding krijgt dus dat kost wel veel energie!
     
  13. Lievekind

    Lievekind Bekend lid

    15 mrt 2015
    933
    128
    43
    Vrouw
    Hallo meiden!
    Even een kort berichtje van mij! Onze dochter Elin is gister avond geboren! ♥ het was een lange bevalling, maar het is gelukkig weer achter de rug!
     
    Kimjoy en mutskuh vinden dit leuk.
  14. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.228
    1.041
    113
    Van harte gefeliciteerd!! Wat een prachtige naam :thumup: nu lekker genieten!
     
    Lievekind vindt dit leuk.
  15. Kimjoy

    Kimjoy Bekend lid

    8 jul 2015
    989
    541
    93
    Van harte meid! Geniet met elkaar
     
    Lievekind vindt dit leuk.
  16. Noralie87

    Noralie87 VIP lid

    11 jun 2013
    7.109
    4.701
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd met jullie dochter lievekind!
     
    Lievekind vindt dit leuk.
  17. Lumihiutale

    Lumihiutale Bekend lid

    9 okt 2016
    899
    286
    63
    Lievekind vindt dit leuk.
  18. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.228
    1.041
    113
    Hoe is het met jullie meiden?
     
  19. Lumihiutale

    Lumihiutale Bekend lid

    9 okt 2016
    899
    286
    63
    Gaat zijn gangetje :) 31 weken vandaag,wat gaat het toch ongelooflijk snel.. Hoe gaat het met jou? Ben je al aan het aftellen?
     
  20. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.228
    1.041
    113
    Ja gaat snel hè! Terwijl de 1e zwangerschap zo lang duurde haha.
    Oja zeker aan het aftellen. Nog week of 4 5 want krijg een geplande keizersnede.. wilde zo graag thuis bevallen maar helaas. En met jou?

    @Kimjoy hoe is het met jou en de kleine?

    @Lievekind hoe is het met jou en de kleine?
     

Deel Deze Pagina