Weeën die stoppen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Piraat, 20 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Piraat

    Piraat Actief lid

    30 mei 2017
    173
    158
    43
    Vrouw
    Hallo,

    Nou ik ben vannacht helemaal blij gemaakt met niks. Al vanaf het eten krampen die steeds meer opbouwde. Vanaf 22 uur werd het echt serieus maar mocht nog even thuis blijven. Dus mijn man zegt probeer maar te slapen nog. Wat denk je? Ik val dus wel in slaap niet echt relaxed want de krampen gingen door. En toen ik wakker werd was alles rustig :eek: meer mensen mee gemaakt? Ik vond dit echt niet leuk dacht echt vandaag of morgen mijn kind vast te hebben. Maar gewoon helemaal niks meer behalve een heel oncomfortabel gevoel daar beneden
     
  2. heulo

    heulo Lid

    22 dec 2017
    23
    3
    3
    Vrouw
    Ja hier al weken weeën die regelmatig komen, maar steeds zet het niet door. Word er ook moedeloos van, wil nu eindelijk eens bevallen en niet steeds deze onduidelijkheid. Ben nu 40+3, dus het kan nooit erg lang meer gaan duren...
     
  3. Piraat

    Piraat Actief lid

    30 mei 2017
    173
    158
    43
    Vrouw
    Ohw zo vervelend! Nou voor jou hopelijk gaat het dan niet lang meer duren. Is jouw kindje ook zo druk daardoor? Eerst voelde ik haar wel maar sinds gisteren gisteren is het wel erg extreem geworden haha
     
  4. samarinde01

    samarinde01 Fanatiek lid

    11 dec 2012
    2.809
    1.023
    113
    Gezien je al een paar uur niets meer heb geplaatst hoop ik voor je dat het toch weer is begonnen.
    Zo niet: probeer zoveel mogelijk te ontspannen, misschien zelfs ontspanningsoefeningen. Adem in en adem uit; al die negatieve gedachten van je af. Handen op je buik, contact maken met je kindje. Lekker in bad/douchen, wat lekkers eten.. Vertrouw erop dat je kindje komt wanneer hij of zij daar klaar voor is.
    Komt goed!
     
  5. heulo

    heulo Lid

    22 dec 2017
    23
    3
    3
    Vrouw
    Nee kindje is bij mij juist erg rustig geworden in vergelijking met eerder. Heb vandaag ook al heel de dag om de 5 min weeën, maar omdat ze niet echt pijnlijk zijn denk ik dus dit zijn ook weer voorweeen. Heb maandag ook al "voor niks" de vk gebeld. Had toen 1 cm ontsluiting en een half verweekte baarmoedermond. Bij mijn 2 eerdere bevallingen heb ik het niet gehad in ieder geval,maar wist ik wel precies wanneer het echt begonnen was. Ik wacht het maar rustig af, alleen is dat soms lastig omdat ik vorige keren in 3,5 uur en 2,5 uur ben bevallen. Ben dus soms ook bang om te laat te bellen, maar wil ook niet voor niks de vk bellen...
     
  6. Love1987

    Love1987 Niet meer actief

    Kan je vk niet nog ff strippen, hoop dat het niet meer nodig is natuurlijk!

    Laatst zag ik een filmpje van een vrouw die door te buikdansen had gezorgd dat het wel doorzette, bij mn tweede dacht ik echt alles geprobeerd te hebben maar dit was echt nieuw voor me!
     
  7. Piraat

    Piraat Actief lid

    30 mei 2017
    173
    158
    43
    Vrouw
    Daar geloven ze bij ons niet in, strippen. Dus dat gaat dus niet gebeuren helaas. Ik stond al hakkend hier in de kamer samen met mijn zoon maar helaas. Buikdansen is nog te proberen haha. Maar het is gewoon vervelend dat het niet wilt doorzetten. De enigste troost die ik heb is dat weet als het hier bij blijft dat ik volgende week ingeleid word. Maar ik hoop toch echt dat het deze week wel uit zichzelf gaat gebeuren
     
  8. Love1987

    Love1987 Niet meer actief

    Je hebt nog wel wat andere trucjes, homeopathie, essentiele olieen (scharlei) ,frambozenbladthee etc,
     
    Piraat vindt dit leuk.
  9. Lils

    Lils Bekend lid

    11 sep 2017
    614
    648
    93
    Vrouw
    Hoi, ik heb inderdaad ook een aantal weken laat gehad van weeen die maar niet wilde doorzetten. Zelfs zodanig dat toen het wel echt begon ik veel te lang gewacht heb omdat ik niet durfde te geloven dat het echte werk nu wel begonnen was.
     
    Piraat vindt dit leuk.
  10. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Sex is het enige bewezen wat kan helpen gezien de oxytocine in het zaad vd man..
     
  11. Mama2be90

    Mama2be90 Actief lid

    10 jan 2015
    158
    8
    18
    Herkenbaar. 2 nachten terug de hele nacht regelmatige ( voor) weeen. Om de 5 minuten en hielden een minuut aan. Ik dacht nou dit is het hoor... bij controle om 8 uur nul ontsluiting.... mehhhhh! Daar een nacht voor liggen puffen.. afgelopen 2 weken zoiezo veel voor weeen dus maar het zet niet echt zoden aan de dijk nu 38.3 zwanger dus 'ik mag nog wel ff' maar flinke bekkeninstabiliteit dus wat mij betreft mag die kleine komen....
     
  12. Bureau

    Bureau Bekend lid

    3 jul 2014
    901
    41
    28
    Van wat ik mij herinner van onze cursus zijn daar minimaal wel 3 zaadlozingen voor nodig:p Dus veel plezier :roflmao: Maar wie weet is 1x genoeg :rolleyes:

    OT: Herkenbaar, ik heb mijn man ook al eens thuis gehouden omdat het toch loos alarm was. Heel heel heel frustrerend. Maar het zal in ieder geval vast niet lang meer duren :thumup:
     
    Piraat vindt dit leuk.
  13. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113

    Pff je moet er maar zin in hebben..o_O;)
     
    Piraat en Bureau vinden dit leuk.
  14. Piraat

    Piraat Actief lid

    30 mei 2017
    173
    158
    43
    Vrouw
    Oh dat lijkt mij frustrerend!! Helemaal niks gebeurt als je naar je eigen gevoel al wel wat werk verricht hebt. Ik word maandag ingeleid en ik ben stiekem ook bang dat er dus ondanks alle onrust in mijn buik niks is gebeurt.
    Maar ik snap dat je er klaar mee bent ik zit zelf ook met Bi, heel erg vervelend
     
  15. 2011anoniem

    2011anoniem Actief lid

    29 jan 2012
    370
    17
    18
    NULL
    NULL
    Bij ons was 1 x voldoende s avonds en s morgens gebroken vliezen (Snachts al kramp )
     
    Piraat en Bureau vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina