week 5-6 en koud?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door FoxyDiamond, 14 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Hoi,

    Ik ben nu 5w4d zwanger en ik heb het sinds 3 dagen echt koud. Zijn er meer die hier last van hebben? Ik lees overal dat veel vrouwen het warm hebben maar ik heb dus het tegenovergestelde! Loop echt de hele dag met kippenvel, collega's zitten met t-shirtjes en ik ben de enige met lange mouwen.

    Als ik 's ochtends wakker word heb ik het trouwens weer bloedheet.. :confused:

    Verder heb ik geen symptomen op wat gevoelige borsten na.
     
  2. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Suuuper koud!! Slaap onder 2 dekens ha, verder ook amper symptomen. Af en toe steekjes en lage rugpijn, maar dat is het wel.
     
  3. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Jeej, ben niet de enige dus. Heb ook al 1,5 week met vlagen steekjes in mijn onderrug, straalt beetje door naar mijn billen. Soms dagen weg en soms ineens weer een paar uur of zelfs een hele dag aanwezig. Vreemd, nooit gehad maar zal er denk ik bijhoren.
     
  4. megamutsje

    megamutsje Bekend lid

    14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Ik wilde ook een topic openen.
    Ben nu ook over de vijf weken.
    En echt mega koud. Zit nu met een vest op kantoor en wordt voor gek verklaard hier.
     
    YasmijnN vindt dit leuk.
  5. nizzie86

    nizzie86 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.147
    5.092
    113
    For what it's worth, ik ben niet zwanger en zit ook met een dikke trui en sjaal op de bank. Het ís ook gewoon fris de laatste dagen ;).
     
    YasmijnN en FoxyDiamond vinden dit leuk.
  6. mmoniquee

    mmoniquee Actief lid

    19 dec 2014
    445
    44
    28
    Ik ben morgen 6 weken maar ik heb het sinds vandaag heel erg koud. Ook binnen in huis waar het 22 graden is en mn dochtertje in dr tshirt en luier loopt op dit moment haha
    Brrr
     
  7. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ja heel herkenbaar! Had ik ook. Tot ong 20 wk. Toen kreeg ik het bloedheet ;)
     
  8. LibelleClaire

    5 jul 2017
    79
    104
    33
    Vrouw
    Toevallig lig ik net rillend onder een dekentje op de bank!

    Gister had ik opeens nauwelijks symptomen, dus ik in de stress ("het zal dus toch wel mis zijn", ik ben een beetje een doem denker), maar vanochtend werd ik wakker van de misselijkheid en ja, kou dus... Brrrrr! Met een trui aan de zon in zo.
     
  9. misty75

    misty75 Bekend lid

    16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    @FoxyDiamond hier ook afgelopen week paar dagen flink koud gehad...maar of t van de zwangerschap is? Misschien eerder de nachtdiensten en de spanning haha..:roflmao:
    Nu 6 weken zwanger.
    Succes!
     
  10. Happymom2010

    Happymom2010 Bekend lid

    11 jun 2011
    939
    9
    18
    Vrouw
    Ja!!! Heel herkenbaar!!! Bij mijn vorige 2 zwangerschappen had ik hier geen last van maar deze keer heb ik het zoooooo koud gehad in het begin! Was echt opvallend!
     
  11. mariellevanr

    mariellevanr Niet meer actief

    Ik ben nu 25 weken en vooral in het begin had ik het enorm koud. Stond soms drie keer per dag onder de douche om warm te worden.

    Eerste drie zwangerschappen had ik hier totaal geen last van. Ach, beter koud dan de hele dag spugen dacht ik maar. Haha
     
  12. kleinebeer

    kleinebeer Bekend lid

    5 feb 2017
    623
    334
    63
    Tot ongeveer tien weken had ik het ijskoud. Sliep onder een dekbed en kleedje met complete pyjama aan en nog lag ik te bibberen. Haha. Daarna werd het weer normaal.
     
  13. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Fijn dat ik dus niet de enige ben! :D De warme dagen komen er weer aan dus hopelijk warmen wij ook wat op
     
  14. Lana1986

    Lana1986 Fanatiek lid

    2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Yep, hier ook herkenbaar hoor! Zowel bij m'n vorige zwangerschap als deze zwangerschap heb ik het heel vaak koud, vooral 's avonds. De afgelopen week zat ik met een kleedje om me heen op de bank terwijl m'n vriend in shirt en korte broek naast me zat :roflmao:.
     
  15. Elizia

    Elizia Bekend lid

    6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Ik ben nog niet eens 5 weken zwanger en herken het ook, vaak koude rillingen of het gewoon echt koud hebben! Helemaal als ik dan ook nog moe ben..
     
  16. LovePoison

    LovePoison Actief lid

    12 jun 2011
    352
    74
    28
    Vrouw
    Trambestuurder
    Rotterdam
    Ik ben net zwanger en heb het ook verschrikkelijk koud.. vooral savonds omdat ik dan wat moeier ben.. brrr
     
  17. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Bedankt allemaal voor de reacties. Ben inmiddels 10 - 11 weken en moet zeggen dat ik eindelijk weer tshirtjes aankan. Het wordt dus weer ''warmer'' :D
     
    Marlau vindt dit leuk.
  18. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Heel frappant, maar nu tegen het einde van de zwangerschap begin ik het ook weer kouder te krijgen (incl heel koude voeten). In bed dan juiste eer niet, want ik lig op een stom krakerig warm zeiltje :roflmao:
     

Deel Deze Pagina