Week voor NOD eenmalig bruin bloed verlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door IMC, 6 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IMC

    IMC Lid

    6 sep 2017
    11
    0
    1
    Vrouw
    #1 IMC, 6 sep 2017
    Laatst bewerkt: 6 sep 2017
    Hoi,

    Hier sinds vandaag nieuw op het forum. Hopelijk kunnen jullie je ervaring met mij delen. Nu 2e cyclus na stoppen met de pil en heb nu 6 dagen voor mijn NOD een mini beetje bruinverlies/bruin bloed gehad. Echt minimaal en het is ook al weer gestopt.

    Zou ik eerder ongesteld kunnen worden? Of wijst dit ergens anders op? Mijn eerste cyclus was ong 29-30 dagen maar na lang pilgebruik weet ik niet precies wat mijn normale cyclus is of zal zijn...

    Wie herkent dit? Ik moet nog 6 dagen ongeveer tot mogelijke NOD
     
  2. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Heb je je eisprong ontdekt met ovulatietesten? Dat kan het ook evt zijn.
     
  3. IMC

    IMC Lid

    6 sep 2017
    11
    0
    1
    Vrouw
    Hi @meisje1977, nee dat niet. Ik voel mijn ovulatie altijd heel duidelijk. Vandaag wat licht roze en oud bloed/slijmverlies maar beduidend minder dan normale ongesteldheid. Blijft vreemd tot nu toe en moet nog 5 dagen voor NOD...geen krampen of iets dergelijks
     
  4. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.754
    785
    113
    Je ovulatie voelen is niet betrouwbaar. Zonder ovulatie test en/of temperaturen kun je dus niet zeggen of er een eisprong is geweest. Je geeft aan pas in de tweede cyclus na het stoppen met de pil te zitten. Het kan zijn dat je cyclus zich nog moet herstellen. En dit kan tot een jaar duren. Ik zou gewoon even afwachten. Als je echt denkt je eisprong gehad te hebben dan zou je over een dikke week kunnen testen als je dan nog niet ongesteld bent.
     
  5. IMC

    IMC Lid

    6 sep 2017
    11
    0
    1
    Vrouw
    Dank voor je reactie @Jenneke88! Heb me er nooit zo mee bezig gehouden eerlijk gezegd. Misschien een keer ovulatietesten proberen...Van onze eerste was ik gelijk zwanger na stoppen met de pil. Dus ik weet niet zo goed wat 'ontpillen' is en de symptomen die dit met zich meebrengt
     
  6. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83

    idd ontpillen zat ik ook aan te denken
     
  7. Libra89

    Libra89 Bekend lid

    10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Heb dit zelf ook gehad deze maand. Ik gebruik de app Flo en die gaf aan dat dit soms kan tijdens de ovuluatie (het was mijn verwachtte ovuluatiedatum).
     
  8. MiaMaria

    MiaMaria Niet meer actief

    Mogelijk een Innestelingsbloeding. Heb ik ook ik alledrie m'n zw gehad.
     

Deel Deze Pagina