Weer geen uitslagen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Jolanda, 28 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ben behoorlijk pissig.
    Ik had net om drie uur een telefonische afspraak met de gyn voor de uitslagen van het eerste bloedonderzoek op 20 september.
    En wat nou te doen, want ik weet weer eens helemaal niks.
    Moet ik een drie dubbele dosis clomid gaan slikken als ik ongi zou worden.
    Of moet ik als de ongi uitblijft en de testen negatief eerst weer met provera beginnen.
    De vorige keren werd er gezegt je hoeft geen foliumzuur te slikken want dat is niet nodig je hebt toch geen eisprong.
    Nu word er net gezegt ja mevrouw je moet gewoon foliumzuur slikken als je zwanger wilt worden.
    OFTEWEL ik kan beter naar mijzelf luisteren in plaats van zo'n..... want mocht ik nu dus wel toevallig zwanger zijn ( ik denk overigens niet dat dat het geval is, maar stel) , dan heb ik dus eigenlijk de belangrijkste dagen om te slikken al weer gemist!!!

    Nu moet ik dus volgende week woensdag weer bellen om te kijken of de uitslagen van 20 september binnen zijn, die van gister zullen dan ook nog wel een week langer duren.

    Nou ik baal zoals jullie kunnen zien behoorlijk.
    Hoop dat ik ongesteldga worden, dan kan ik het de volgende cyclus doen zoals mijn gevoel het me ingeeft , dus ook MET foliumzuur.

    sorrie :cry:
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Jemig van de medische wereld kan je ook lekker op aan zeg. Zo schiet het voor geen meter op en kan jij ook niet verder.

    Stomme laboratoria.
     
  3. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hai hai,

    Kan me voorstellen dat je zo pissig bent hoor!
    Tis ook nooit goed in ziekenhuizen..
    Doe idd lekker waar jij je het beste bij voelt, misschien moet je nog wel ff dus maak het voor jezelf zo dragelijk mogelijk.

    Onze arts adviseerde ons direct met folium te gaan beginnen omdat het namelijk voor iedereen goed zou zijn. De stoffen die erin zitten zouden bij wijze van voor iedereen baten.

    Succes met wachten.

    Elmo
     
  4. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Tja waar ik van baal is dat ik nu al maanden foliumzuur geslikt heb, maar omdat de gyn zei heeft toch geen zin je hebt nog geen eisprong heb ik dat niet meer gedaan deze maand.
    En achteraf baal ik daar echt van.

    Nouja ik denk dat zaterdag mijn nog is, later dan ik dacht maar als ik afga vanaf die erge buikkrampen en niet naar de temperatuurlijst kijk kom ik uit op zaterdag.
    We zullen wel afwachten, het zal ook wel niet direct raak zijn na de eerste geslaagde clomid kuur ( hoop dat ik uberhaubt een eisprong heb gehad)
    Maar ik slik vanaf vanavond hoe dan ook mijn foliumzuur weer braaf!

    En we zullen het verder vanzelf wel zien
    groetjes
     
  5. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Nou gelijk heb je..
    Lekker slikken vanaf nu!
    Nogmaals succes!
    Elmo
     
  6. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Vervelend allemaal hoor, en tja je gaat toch van de heren-dames doktoren uit..zij zullen het immers wel weten denk je dan maar.
    Maar goed, troost je, mocht je wel in verwachting zijn, en zijn ook een hoop vrouwen die om welke reden dan ook geen foliumzuur hebben geslikt de eerste maand, en er ook later mee begonnen zijn die ook een gezond babytje ter wereld brengen!
    liefs!
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    he bah Jolan,

    vind dit echt zo vervelend voor je. :(
     
  8. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Je hoeft geen sorry te zeggen hor! Als ik me probeer te verplaatsen in jou situatie dan zou ik ook Hrrr.... worden. Zo weet je nog niet wat je moet doen en heb je nog geen duidelijkheid.En als er iets erg is dan is het wel onzekerheid en onduidelijkheid!
     
  9. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    He wat vervelend....
    En dan maar denken dat die doktoren het waarschijnlijk wel beter weten.... not.
     
  10. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Nou ik hoef me geen zorgen te maken over het foliuwzuur.
    Als het nu gaat doorzetten ben ik nu ongi geworden vanmiddag.
    Beetje rose bloed, meer nog niet maar dat gaat vast komen.

    Op dag 31 dus dat is nog een mooie cyclus dacht ik.
    Dit alles houd dus in dat ik idd mijn eisprong heb gehad.
    En het verteld direct dat ik nu niet meer aan de provera hoef want mijn mensruatie is uit zichzelf gekomen.

    Hihi en nou braaf foliumzuur slikken en op naar ronde twee ( vanaf clomid gebruik dan, eigenlijk ronde drie maar omdat ik toen de eerste keer geen eisprong had zie ik de afgelopen cyclus als de eerste ronde)

    groetjes
     
  11. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    He dat zou mooi zijn dan. Ik denk niet dat je het erg vind dat het nu dan toch vanzelf is gekomen.
     
  12. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Nee Monika, dat vind ik deze keer helemaal niet erg!!
    Weet dat ik het weer doe om het zo maar te zeggen.
    Ga weer vrolijk aan de slag hahaha

    groetjes
     
  13. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Succes straks in de volgende ronde.
     
  14. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    We gaan heel hard duimen! Veel klusplezier,
    liefs
     
  15. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Heel veel "plezier"
    Elmo
     
  16. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Vanochtend was er weer helemaal geen bloed te bespeuren.
    Dus ik de gyn maar bellen, want ik moet toch weten wanneer ik met clomid moet beginnen, en wat als het niet komt?
    Nou hij vertelde dat als er volgende week nog geen bloed was ik weer aan de opwekkers moest.
    En ik hoefde gisteren niet als eerste dag te rekenen, pas als het echt doorzette.
    En ik moest maar even een test doen.
    Nou dus ik weer naar de drogist om een test te halen.
    Ik naar de wc en eerst maar effe checken of ik niet ongi was.
    Nee dus ik de test doen.
    Negatief, tja had ik wel verwacht stiekum...
    Nog geen tien minuten later buikpijn.....en bloeden.....ja hoor dan ineens wel, als het nou tien minuten eerder kwam hoefde ik die test niet te gebruiken en kon ik hem meenemen na de volgende ronde.
    Maar dat was niet zo.

    Wel vreemd hoor negatieve test en letterlijk direct daarna ongi
    Nouja nu echt door naar de volgende ronde!

    groetjes
     
  17. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Jeetje dat is wel erg zeg. Je hebt er maar weer eens geen geluk mee. Maar goed nu is het wel goed doorgezet gelukkig.
     
  18. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Zojuist de gyn gebeld, want ik had nog niet definitief een antwoord dat ik ook daadwerkelijk een eisprong heb gehad.
    Maar nu weet ik dat ik een eisprong heb gehad, want dat was duidelijk te zien in mijn eerste bloed onderzoek.
    De tweede was nog niet binnen.
    Mijn waarden waren 41 , wat dat zegt? nou daar heb ik geen flauw idee van, maar dat maakt me niet uit....
    WANT IK DOE WEER ECHT MEE!!!

    groetjes
     
  19. tjenna

    tjenna Bekend lid

    31 mrt 2005
    646
    0
    0
    emmen
    succes net de volgende ronde meid
     
  20. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    sja, het is net of je lijf even een seintje moet hebben he. Alsof het eerst een negatieve test nodig heeft om weer ongi te "mogen" worden. Geen pijl op te trekken dus.

    Groetjes van Kiki
     

Deel Deze Pagina