Weer proberen zwanger te worden, Wie ook?

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door Simmy, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Lief van je mamavanle! We wachten maar rustig af, ik krijg sowieso meer echo's na deze gebeurtenis. Dus dat is wel prettig, bij 14 weken kunnen ze het al zien. Nu maar hopen dat we beide snel zwanger zijn van een gezond kindje!
     
  2. Mamavanle

    Mamavanle Actief lid

    18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Wat heftig en verdrietig minieme9! Weten ze wat voor infectie het is geweest? Afhankelijk daarvan is er kans op herhaling inderdaad. Hebben jullie al een preconceptioneel gesprek gehad? Daar zou ik die vragen zeker stellen. Heel veel sterkte met dit grote verlies en hopelijk mogen jullie ook snel weer zwanger zijn en een kindje krijgen wat jullie kunnen vasthouden en knuffelen!
     
  3. Mamavanle

    Mamavanle Actief lid

    18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    @ jajo zie dat het helaas niet zo mocht zijn deze maand....gezamenlijk ronde 3 in dan!
     
  4. Minime9

    Minime9 Actief lid

    5 mrt 2016
    105
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mamavanle ze weten niet wat voor een infectie ik gehad heb. En dat zit me nu ook zo dwars. Dat preconceptioneel gesprek moet ik nog krijgen, ik hoop dat daar nog wat uitkomt.
     
  5. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    @mamavanle dit wort gewoon onze ronde!! 3x scheepsrecht. Zou wel bijzonder zijn, want dan zou ik bevallen rond benjamins verjaardag
     
  6. Mamavanle

    Mamavanle Actief lid

    18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ja we gaan ervoor!! Positief denken helpt altijd. Zou wel heel bijzonder zijn!! Als ik de 36 weken haal (krijg met maximaal 36 weken zwangerschap een keizersnede) zou ik ook toevallig rond de verjaardag van Lucas zitten! Pfff ik hoop het wel. Zou een super mooi gebaar zijn en ik vond afgelopen verjaardag, zijn eerste verjaardag zo pijnlijk en moeilijk. Een lege buik en kinderkamer.
     
  7. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ja dat kan ik me goed voorstellen! Zou wel
    Onwijs toevallig zijn als wij nu allebei zwanger zouden worden in deze ronde!
     
  8. Mamavanle

    Mamavanle Actief lid

    18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Helaas hier op naar ronde 4....
    Hopelijk bij jou meer geluk jajo!
     
  9. Daisykesie

    Daisykesie Fanatiek lid

    Jammer Mamavanle :( Hopelijk volgende ronde meer geluk!

    Nog even een update van mijn kant. Vandaag de GUO gehad en ons ventje is helemaal goedgekeurd! We kunnen dus weer even ademhalen, al blijft het spannend. Maar het is een grote stap in de goede richting :)
     
  10. Pluis79

    Pluis79 Actief lid

    23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Hoi dais
    Ik was al aan je ah denken wanneer jij hem zou hebben. Wat een goed en fijn nieuws. Wij hadden vandaag 20 wkn echo en ons manneke ook helemaal goed gekeurd!

    Balen mamale blijf voor jullie duimen en geef niet op
     
  11. khloe877

    khloe877 Fanatiek lid

    18 nov 2013
    1.453
    565
    113
    Vrouw
    NULL
    noord Holland
    Dais wat fijn dat alles goed was.
    Blijft spannend he.
    Xx
     
  12. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ik ben ten huwelijk gevraagd!!!
     
  13. Mamavanle

    Mamavanle Actief lid

    18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    @ pluis79 en daysiekesie gefeliciteerd! Wat fijn voor jullie.

    @ jajo fijn dat je cyclus weer normaal lijkt! Hopelijk ook een succesvolle ronde deze maand!

    Verder gefeliciteerd met je verloving! Super romantisch

    Ik verwacht volgende week weer ergens mijn eisprong dus we zullen zien...
     
  14. Daisykesie

    Daisykesie Fanatiek lid

    @pluis: wat goed dat bij jullie ook alles goed is meis!!! Superfijn :D Weer een drempel genomen ;)

    @jajo: gefeliciteerd met je verloving! Superromantisch zeg!
     
  15. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Nou meiden, vandaag op 9 dpo een licht 2e streepje! Zo spannend!!
     
  16. Pluis79

    Pluis79 Actief lid

    23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL
    Jajo dubbel goed nieuws dus
    Wat een mooi verhaal van het aanzoek
    En laat dat streepje maar oplopen
     
  17. Mamavanle

    Mamavanle Actief lid

    18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd jajo! Spannend meid! Hoop dat alles deze keer goed mag blijven gaan
     
  18. Petra13

    Petra13 Niet meer actief

    Hallo dames,

    Afgelopen december ben ik bevallen van een zoontje (21+6) en nu bezig om opnieuw zwanger te worden. Ik merk dat dit nu heel anders voelt dan vorige keer. Vorige keer stopte ik met de pil en werd meteen zwanger..., maar dat zegt dus niets.

    Want nu gaan we al de derde ronde in. Vorige maand wel een positieve test, maar werd drie dagen later toch ongesteld... Ik moet dit gewoon even kwijt, het duurt me nu al weer veel te lang. En dat terwijl ik 'pas' drie maanden bezig ben.
     
  19. Daisykesie

    Daisykesie Fanatiek lid

    Spannend jajo!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!

    @petra: welkom en wat vreselijk verdrietig van je zoontje.
    En die ongeduldigheid herken ik wel, ik was bij V de 1e poging zwanger, bij D* de 3e poging. Na D* meteen weer begonnen maar dat duurde 6 maanden. Vond het veel te lang duren! Terwijl het volgens de gyn nog heel snel was aangezien ik daarvoor een voldragen zwangerschap heb gehad. Dus de eerste 2-3 maanden kon ik dan eigenlijk al niet echt meetellen volgens haar. Maar toch he? Als je zo graag wil duurt alles te lang....
    Sterkte en succes!
     
  20. Nena2015

    Nena2015 Lid

    19 feb 2016
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Petra!
    Ik herken het... Ook in december bevallen na een voldragen zwangerschap en het duurt mij ook veel te lang.
    Hopelijk snel weer een beetje geluk voor ons....
     

Deel Deze Pagina