weer terug, op zoek naar iemand wie hetzelfde meemaakt/ heeft meegemaakt

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door suusxoxo, 21 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusxoxo

    suusxoxo Bekend lid

    15 mei 2016
    587
    419
    63
    2 jaar geleden ongeveer ben ik op deze pagina terecht gekomen omdat mijn man en ik besloten hadden om er samen voor te gaan!
    Helaas is het ons nog steeds niet gelukt.. :(
    We bleven hoop houden, zeker omdat ik een keer bevrucht ben geweest. Helaas is dit uitgelopen op een miskraam.
    Doordat we nu al zolang onze wens hebben, maar dit niet lukt, zijn we begin januari naar de dokter geweest.
    Ik ben onderzocht en mijn man ook. Met mij is alles goed gelukkig! Helaas kregen we over mijn man een wat minder goede uitslag.. Zijn zaad is niet sterk genoeg. Dit kan toevallig zijn omdat zaad verschilt per keer en daarom hebben ze opnieuw een test gedaan waar we nu de uitslag nog van moeten krijgen.
    De dokter heeft wel gezegd dat als deze tijd weer zo uitvalt, we doorverwezen gaan worden.

    Is er iemand die dit ook meemaakt of heeft meegemaakt en haar verhaal met mij wil delen? Ik hoor het graag!
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Welkom!

    Wat vervelend zeg! In het forumgedeelte "zwanger worden" Zal je vast lotgenoten vinden.
    Heel veel succes met het zwanger raken.
     
  3. suusxoxo

    suusxoxo Bekend lid

    15 mei 2016
    587
    419
    63
    Dankjewel! Ook voor je bericht
     
  4. NormaJeane

    28 jan 2016
    85
    4
    8
    @suusxoxo ik ben benieuwd of de uitslag er al is? En of je inmiddels al lotgenoten hebt gevonden. Goed dat je doorgestuurd gaat worden ... heel veel sterkte gewenst mocht je het traject in moeten gaan. Lieve groet!!
     
  5. suusxoxo

    suusxoxo Bekend lid

    15 mei 2016
    587
    419
    63
    Hee ,

    Ja helaas de uitslag was weer negatief :(
    30 maart moeten we voor de eerste keer naar de gynacoloog en gaan we alle mogelijkheden bespreken..
    Ik vind het super spannend !
    Zit ook echt niet lekker in mn vel.. hopen dat we dan iets meer duidelijkheid krijgen over de kansen die er zijn!
     
    NormaJeane vindt dit leuk.
  6. NormaJeane

    28 jan 2016
    85
    4
    8
    @suusxoxo blijf positief, velen hebben baat bij zo'n traject soms is er wat hulp nodig en blijf praten erover. Hopelijk valt het mee, benieuwd naar het gesprek wat de kansen zijn. Lieve groet!!
     
  7. Mooiezomer

    Mooiezomer Fanatiek lid

    22 apr 2017
    2.055
    875
    113
    Vrouw
    @suusxoxo Wat vervelend dat jullie weer een negatieve uitslag hebben gekregen. In dit forum onderdeel zal je wellicht lotgenoten vinden.

    -x-
    Mooiezomer
     

Deel Deze Pagina