Weet even niet wat te doen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door aloeetje, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aloeetje

    aloeetje Actief lid

    25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Heb een heel verhaal, maar zal proberen het uit te leggen allemaal...

    Heb een dochter van 4,5 (20-03-2004) na haar geboorte ben een half jaar aan de pil geweest en toen weer gestopt omdat ik voor haar ook al moeilijk in het maandelijkse ritme kwam na het stoppen.
    Tot begin dit jaar was ik heel weinig ongesteld, maar dit jaar leek het erop dat het eindelijk op regel kwam.
    Tot de laatste keer 15 mei jl. sinds dien ben niet meer ongesteld geweest, heb rond 15 juni wel gestest maar negatief en omdat niet geheel vreemd is dat niet ongesteld word ook niet echt zorgen of gedachten dat zwanger zou kunnen zijn.

    Alleen heb ik nu sinds kort meer last van vermoeidheid, wat vollere borsten nu zelfs overdag, een raar borrelend gevoel in de buik op zijn tijd(denk darmen al vind wel meer aan de voorkant van de buik als aan de kant van de rug)
    Maar waar meeste mee zit momenteel is dat ik gisteravond seks heb gehad met mijn man en direct daarna beetje drukkend gevoel in de buik en op de wc bleek wat bloed kwijt geraakt te zijn, vervolgens hele nacht niks en nu nog steeds niet (tien uur), wel weer af en toe dat rare gevoel in de buik... (gevoel wat niet echt ken van mijn vorige zwangerschap omdat toen de moederkoek aan de voorkant zat en daardoor heel laat wat voelde)
    Weet niet goed wat nu moet doen afwachten of dan toch eindelijk na 3 maanden weer ongesteld word of dat toch moet testen...
    Eerdere periodes van langdurig niet ongesteld zijn heb ik nooit last gehad van voorgenoemde omstandigheden en werd gewoon normaal ongesteld..
    De mogelijke oorzaak van de onregelmatigheid is mijn overgewicht, alleen ben ik nu afgelopen jaar wel bijna 10 kilo kwijt geraakt.

    Heeft iemand een reactie, bedankt in ieder geval...
     
  2. Thamara00

    Thamara00 Fanatiek lid

    30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Ik zou maar even een test doen.
    Mss dat je hem bij de dokter kunt doen, dan kun je gelijk kijken als die negatief zou zijn of de arts mss nog een oplossing heeft.
    Heel veel succes, hopelijk krijg je snel duidelijkheid.
     
  3. consider

    consider VIP lid

    24 jan 2008
    13.982
    1.799
    113
    Provincie Groningen
    Misschien kan je alsnog nu een testje doen, en anders misschien even een afspraak maken bij de dokter.
     
  4. aloeetje

    aloeetje Actief lid

    25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Test is nog wel een oplossing...
    Huisarts adviseerd alleen om naar het ziekenhuis te gaan voor hormoonpillen om het op regel te krijgen omdat nu de 30 gepasseerd zou zijn, maar wil nog niet gelijk allerlei rotzooi in mijn lichaam hebben...
     
  5. Life in Pink

    Life in Pink Niet meer actief

    Ik denk ook dat een test je nu uit de onzekerheid kan halen. Of anders eventueel een bloedtest bij de HA.
    Raar hoor, die cyclus, wel lastig dat je dan nergens van op aan kunt.

    Groet Snoozie
     
  6. mamajanneke

    mamajanneke Fanatiek lid

    22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    k zou ook inderdaad eerst eens een test doen en anders naar de ha voor een verwijzing aar de gyn voor een echo.
    NIet elke vrouw heeft gelijk een positieve test, en een echo kan dan uitsluitsel geven op een eventuele zwangerschap of niet.
     

Deel Deze Pagina