Weet het gewoon niet meer...

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door Liekje22, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyN88

    MissyN88 Actief lid

    25 aug 2008
    104
    0
    0
    succes meid! ik denk aan je en sta achter je!
     
  2. Liekje22

    Liekje22 Actief lid

    20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Ja ben net terug. Wat een gedoe zeg! Ik heb aantal maanden terug aangiften gedaan tegen een stiefbroer van hem. Nu blijkt het een valse aangifte te zijn. Terwijl ik echt telefonisch bedreigt ben door die stiefbroer. Tis alleen niet terug te halen met telefoonlijsten enzo. Erg raar dit. Meneer heeft alles gelogen en de politie denkt dat hij ziek in zijn hoofd is. En ik krijg straks straf voor iets dat ik niet gedaan heb. Wel aangifte maar geen valse aangifte! Ik weet het gewoon niet meer! De politie denkt dat hij geestelijk niet in orde is, want ook zijn aangifte over kapotte remkabels, is verzonnen! Hij heeft over alles gelogen!

    Ik wil hem nu echt nooit meer zien! Als het aan mij ligt ziet hij die kleine ook niet! Natuurlijk had ik dit nooit verwacht, maar ik weet niet wat ik ermee moet!
     
  3. MissyN88

    MissyN88 Actief lid

    25 aug 2008
    104
    0
    0
    jezus dit is echt erg! klopt natuurlijk helemaal niet! maar meid je kan het echt wel. me ma was 20 toen ze mij kreeg en had ook zo'n soort verhaal als jou. zij heeft het gered in haar eentje en ik ben blij dat ik me vader niet ken! je kan het met je kleintje! je kleintje is je troost. je krijgt een super mooie dochter en met haar zal je de wereld aankunnen!
     
  4. Liekje22

    Liekje22 Actief lid

    20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Bedankt voor je steunende woorden! IK vind het erg moeilijk, en ga er nu alles aan doen om ervoor te zorgen dat mijn meisje gewoon bij mij blijft. Interesse heeft hij niet getoond, dus volgens mij wilde hij dit niet eens!
    Als hij dat dan gewoon zegt, en ff een papier tekent, ben ik er ook vanaf en krijg ik rust.

    Ik had het natuurlijk niet zo gewild, je wilt samen een kindje en daar ga je voor! Nu achteraf, had ik liever willen wachten, want dit slaat me echt voor me kop, ik was eenmaal snel zwanger. En dacht dat hij het net zo graag wilde als ik. Ik ben nu zwanger en zal er alles aan doen om mijn meisje een goed en gelukkig leven te geven!
     
  5. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik kan niet anders doen dan vloeken op die vent.
    Wat een sukkel zeg.
    Trouwens wat wil hij ermee bereiken om te zeggen dat je dochter niet van hem is maar van je vader.
    Je laat een dna test doen en dat zegt al voldoende.
    Volgens mij is die vent niet goed bij zijn hoofd maar dat maakt de situatie voor jou niet makkelijker.

    Vanuit hier een hele dikke knuffel en hou je kin omhoog.
    Hij is fout niet jij, vergeet dat nooit.
     
  6. MissyN88

    MissyN88 Actief lid

    25 aug 2008
    104
    0
    0
    Ja het zal niet makkelijk gaan en hij zal je willen blijven dwarsbomen zo is dat gewoon en jij heb misschien nu pijn en verdriet.. maar meid ze zegge alles komt 3 keer terug. jij gaat geluk vinden en hij zal in de put zitten!
     
  7. alecia

    alecia Fanatiek lid

    23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    hey meis, weet niet of het je kan helpen, maar een contact verbod aanvragen misschien voor jou en de kleine?
    Iedere keer als hij dus dan een sms of belletje naar jou pleegt of bij jou op de stoep staat wordt hij opgepakt.
    Tevens denk ik niet, als die contactverbod er is, dat jeugdzorg jou kleine afpakt, dat mogen ze namelijk niet zomaar tenzij ze kunnen aantonen , dat jij de kleine niet verzorgt, of aan de drugs zitg, of als de kleine mishandeld wordt.
     
  8. Liekje22

    Liekje22 Actief lid

    20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Ik heb zojuist een kennis gesproken. Die man is advocaat en staat tussen mij en meneer in, omdat het anders niet goed geregelt word. Hij wil de erkenning terug draaien, dus dat gaat nu gebeuren. Ik krijg vanavond een papier dat ik ook moet tekenen en naar de gemeente moet gaan en dat word hij ongedaan gemaakt. Want hij wil niks met mij te maken hebben of met die kleine. Hij zei ook dat hij eerst zeker wilde weten dat hij de vader is. Echt onzin, natuurlijk is hij dat. Maar goed zo krijg ik geen problemen met de uitkering en met jeugdzorg. Want mijn ex schijnt geestelijk niet helemaal inorde te zijn en daarom zou ik met jeugdzorg te maken krijgen. DAt valt nu allemaal weg! Dat scheelt ook weer stress... Toch nog een beetje goed nieuws.

    Mijn kleine meisje is lekker druk en erg bewegelijk hahaha. OOk groeit ze, aan mijn buik te zien, goed! Gelukkig maar! Nu kan ik me meer richten op mijn zwangerschap en toch nog een beetje genieten!
     
  9. alecia

    alecia Fanatiek lid

    23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    achter donkere wolken, is er altijd wel zon
     
  10. MissyN88

    MissyN88 Actief lid

    25 aug 2008
    104
    0
    0
    komt allemaal goed:)
     
  11. Niet meer actief

    Tsjee zeg... nou meis je moet maar zo denken, dan ben je van die oetlul af!
     
  12. Liekje22

    Liekje22 Actief lid

    20 nov 2007
    181
    0
    0
    Mama
    haarlem
    Ja het was niet echt makkelijk. Maar nu ik erachter ben dat er zoveel leugens ed in het spel zijn, maakt het voor mij wel wat makkelijker. In het begin snapte ik het allemaal niet, maar nu wel! En nu valt er een stuk van mij af. En ga nu ook echt genieten van mijn zwangerschap, want tja tis alweer bijna aan t einde.

    Bedankt voor jullie steun!
     
  13. Niet meer actief

    Liekje je mag echt trots op jezelf zijn! Veel respect voor jou.. ik sta er ook alleen voor & ik weet hoe zwaar het is.. je houdt jezelf er supergoed onder :)
     
  14. vaamrile

    vaamrile Fanatiek lid

    30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Wauw wat een verhaal zeg. Ik dacht dat ik de enigste was, maar het kan dus allemaal nog veel erger. Ben blij te horen dat er in ieder geval een lichtpuntje is en hoop echt dat je kunt gaan genieten, dat heb je verdiend.

    Liefs Vaam
     

Deel Deze Pagina