Weet iemand hier een antwoord op?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door spyro28, 11 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spyro28

    spyro28 Lid

    11 sep 2005
    9
    0
    0
    hallo allemaal,
    ben hier nieuw ...... ik heet spyro en heb een vraagje:
    Sinds 25 augustus ben ik gestopt met de pil.
    Op 28 augustus werd ik ongesteld.
    Na mijn ongesteldheid hebben we om de de dag gevreeen, sinds afgelopen donderdag heb ik een zeurende/vage trekking in mijn onderbuik zowel links als rechts en net boven mijn vagina.
    Met het lopen strekken en gaan zitten voel ik goed.
    Nu is het zondag en het gevoel word wat minder maar toch het lijkt net of ik spierpijn heb.
    Kunnen dit voortekens zijn ? op een zwangershap?
    kan nog geen test doen want mijn volgende periode is pas rond 24/25 september.

    Graag jullie mening/reactie.
    groetjes spyro
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Het kan zijn dat het je eisprong is of is geweest denk ik.
    Heb effe gekeken op de calculator met de datum van je laatste ongi, daar staat dat je nu je eisprong zou kunnen hebben, maar dit is je eerste cyclus na de pil he?
    Dan kan het zijn dat de pil ook nog inwerking is.
    Maar volgens de calculator zit je nu in vruchtbare dagen

    afwachten ben ik bang

    groetjes
     
  3. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik had precies dezelfde symptomen en bij mij was het omdat ik gestopt was met de pil.

    Wil niet gelijk je hoop de grond in slaan, maar zo was het bij mij wel.
     
  4. spyro28

    spyro28 Lid

    11 sep 2005
    9
    0
    0
    bedankt voor jullie snelle antwoorden, maar heb nu toch nog een vraag?

    Als je je eisprong hebt ben je dus vanaf daar vruchtbaar, maar ook lees ik dat je maar 24 uur vruchtbaar bent?
    Hoe kunnen ze dan zeggen dat je dagenlang vruchtbaar bent terwijl het maar eigenlijk 24 uur is?


    groetjes spyro
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    sperma kan 3 dagen leven (soms wel eens langer) dus als je in die dagen voor de eisprong sex hebt, kunnen die spermacellen wachten als het ware op het eitje. Na het springen van het eitje ben je nog zo'n 8 tot 12 uur vruchtbaar.

    groetjes
     
  6. spyro28

    spyro28 Lid

    11 sep 2005
    9
    0
    0
    hoi weer,

    Ik heb nu al vanaf donderdag die krampen/ trekkend gevoel in mijn onderbuik.
    Mijn eerste dag van mijn ongestelheid was 28 augustus dus na 10 van mijn ongesteldheid is dit dus begonnen .
    Heb verder geen kwaaltjes.
    Volgens de calculator zou het mijn eisprong moeten zijn, maar dit is dus nu al 5 dagen geleden.
    heb dit gevoel nog nooit eerder gehad.
    Wat heeft dit te betekenen??

    groetjes spyro
     
  7. spyro28

    spyro28 Lid

    11 sep 2005
    9
    0
    0
    Oja ... ook niet onbelangrijk,
    we vrijen om de dag, maae sinds die donderdag heb ik pijn bij het vrijen als hij te diep gaat zeg maar is dit mijn baarmoeder waar hij tegen aan duwt?
    We moeten toch klussen anders is deze maand verloren is dit wel verstandig van mij?


    groetjes spyro.
     
  8. Baby Girl

    Baby Girl Lid

    7 sep 2005
    51
    0
    0
    Sales and Event Fastliner
    ODK
    hy

    jammer genoeg kan ik de eerste (precies)van mijn laatste menstruatie niet herrineren.
    maar ik heb vernomen dat het vanaf 28/08 was.met een normale cyclus van 28 dagen.ik heb 3 resultaten gekregen.samen vergleken heb ik vernomen dat ik zowel op het meest vruchtbare dag als mijn eisprong gevreeƫn heb.ben ook niet zeker of ik in verwachting ben of niet.en het is te vroeg om te testen.maar heb een paar dagen last van steken in mijn baarmoeder.
    mijn tip is blijven vrijen, het is ook een tip dat ik aan mezelf gegeven heb. ;) ;)

    maar niet vergeten 'ONVERWACHTE MOET JE ALTIJD VERWACHTEN'

    het is ook afwachten.


    xxxxxxxxxxxx baby girl
     
  9. spyro28

    spyro28 Lid

    11 sep 2005
    9
    0
    0
    hoi,
    Het is niet alleen een stekende pijn , maar bij het zitten en opstaan als ik moet plassen en lichtjes pers voel ik het ook.
    Dit is mijn 1ste ronde dus het is hoogstwaarschijnlijk geen voortekenen maar toch heb dit bij mijn eerste zwangerschap nooit gehad daarom vind ik dit vreemd

    groetjes spyro
     
  10. Baby Girl

    Baby Girl Lid

    7 sep 2005
    51
    0
    0
    Sales and Event Fastliner
    ODK
    heb ook namelijk pijn als hij diep gaat.
    hij zit dan aan je baarmoederhals. dit bevind zich bovenaan de vaginahals en onderaan je baarmoeder.

    je zou best eens bij de gyneacoloog langs gaan.indien je de laatste tijd niet geweest ben.


    xxxxxxxxxxx baby girl
     
  11. spyro28

    spyro28 Lid

    11 sep 2005
    9
    0
    0
    nogmaals hallo iedereen,
    kan iemand me een duidelijker antwoord geven ,

    de antwoorden van babygirl word ik niet veel wijzer van.
    groetjes chantal
     
  12. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Hi Spyro, :D

    Ik kan je alleen vertellen dat ik precies hetzelfde gevoel had, toen ik net zwanger was van mijn eerste kind. Helaas bleek dat niet van de zwangerschap te zijn, maar van een blaasontsteking. :(
    Misschien gewoon even langs de huisarts gaan, die kan alles even voor je nakijken.
    Groetjes
    Juut
     
  13. Baby Girl

    Baby Girl Lid

    7 sep 2005
    51
    0
    0
    Sales and Event Fastliner
    ODK
    met mijn uitleg wou ik zeggen dat het mss beter is als je een bij de gynaecoloog langs gaat.

    ik had hetzelfde probleem, en de gynaecoloog had gezegd dat ik prikkelende celltjes had aan mijn baarmoederhals die moesten verwijderd worden.


    hopelijk gaat van jou niet zo erg zijn.

    xxxxxxxxxxx baby girl
     
  14. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Ja, ik zou ook even naar de huisarts gaan.
    Het kan een blaasontsteking zijn .
    Succes
     
  15. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Ja ik dacht ook aan blaasontsteking.
    Je hoeft daarvoor niet persee pijn bij het plassen te hebben.
    en bij de ha kun je volgens mij wachten op de uitslag, en is het geen blaasontsteking , dan kan de ha je altijd nog even doorsturen naar de gyn, om eens even te gaan kijken.

    Eerlijk gezegt denk ik niet dat het blaasonsteking zal zijn ( kan natuurlijk wel!!), ik heb hetzelfde gehad in mijn vorige cyclus, het was meer het gevoel alsof er iets in mijn onderbuik zat dat heen en weer schommelde op het moment dat je ging zitten of staan.
    Mijn ha heeft toen een inwendig onderzoek gedaan ( omdat het geen blaasontsteking was) en het bleek dat er wat bertreft de hormonen in je lichaam zoveel gaande was dat ik gewoon last had van een werkende baarmoeder en eierstokken.

    dus als je het niet vertrouwd, of het is met een dag of twee nog niet over , zou ik effe aan de bel trekken bij de ha

    succes!
    groetjes
     
  16. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb de hele week die pijnen. Heb tussen gister en morgen mijn eisprong. Je zegt dit is ronde 1, ben je net van de pil of ander vorm van bescherming af? De eerste cyclus kan behoorlijk anders zijn dan je bent gewend. dus wie weet heb je helemaal geen cyclus van 28 dagen maar langer en heb je nu dus pas je eisprong/

    groetjes
     

Deel Deze Pagina