twee weken na menstruatie (bruin) bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama aes, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama aes

    mama aes Bekend lid

    10 dec 2005
    682
    16
    18
    Twee weken op 7-7 ben ik ongestelt geweest na een cyclus van 35 dagen.
    dit was de tweede ronde na het verwijderen van mijn spiraaltje.
    Nu had ik vandaag (was wel na het klussen) wat last van bruin bloedverlies het leek wel oud bloed maar er zat ook iets rood tussen (lekker duidelijk he) Dit heb ik nooit eerder gehad na 2 weken.
    Heeft iemand een idee wat dit kan zijn. Ik wordt nu toch niet al weer ongestelt?
    Ik weet dus niet precies hoe veel mijn syclus is omdat 2 maanden geleden mijn spiraal er uit is gehaalt werd toen trouwens na 4 dagen ongesteld.
    hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is

    groetjes gerdien
     
  2. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    raar maar waar, ik heb er deze maand ook last van.
    Ontpillen kan het niet zijn (ben ondertussen al ruim een jaar verder)
    Eisprong is het ook niet, want de persona gaf niets aan. Het tweede streepje van de test was amper zichtbaar.

    Heel raar allemaal, word er gek van!
     
  3. mama aes

    mama aes Bekend lid

    10 dec 2005
    682
    16
    18
    niemand verder een idee wat dit is ik bloed nu nog steeds heel iets
     
  4. HJ1977

    HJ1977 Actief lid

    6 jun 2007
    447
    1
    0
    Ik heb het gehad na mijn menstruatie de afgelopen keer. Er zat bij mij geen 2 weken tussen, maar eerder twee dagen. Was je ook heel lang (een week) en heel zwaar ongesteld?
    Ik heb waarschijnlijk een zeer vroege miskraam gehad, want ben een grote bloedklont verloren.
    Ik dacht eerst ook dat het ontpillen zou zijn. Ik ben vanaf maart gestopt met de pil.
     
  5. sangerdjan

    sangerdjan Actief lid

    6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    ik heb ook in juni mijn spiraal laten verwijderen en had dit dus ook na twee weken van mij ongesteltheid... bruin maar ook rood bloed zat er tussen ineens hoor na het klussen... nergens geen last van voor het klussen en na het klussen dus wel een beetjuh kramp onder in de buik

    verder moet ik een deze dagen dus ongestelt worden maar ook nergens geen last van ... wacht het rustig af ..

    kan je idd geen antwoord geven hoe en wrom je gevloeit hebt zit zelf ook met die vraag

    mag ik vragen welk spiraal je had ?

    groet San
     
  6. mama aes

    mama aes Bekend lid

    10 dec 2005
    682
    16
    18
    ik had het mirena spiraaltje misschien is het wel een ovulatie bloeding
     
  7. Tinkerbel80

    Tinkerbel80 Niet meer actief

    Ik had ook altijd na het klussen bruin/roze verlies. Mijn gyn heeft mijn baarmoedermond behandeld met stikstof in de hoop dat de huid dikker zou worden. Er lagen bij mij heel veel kleine adertjes aan de oppervlakte die steeds beschadigd werden en daarom had ik steeds bruin/roze verlies. Ik heb het sindsdien niet meer gehad na het klussen. Ik heb wel bruin verlies voor mijn menstruatie. Dat is gewoon oud bloed en niets om je zorgen over te maken.
     
  8. bambi82

    bambi82 Actief lid

    13 jul 2007
    252
    0
    0
    Hoi,

    IK heb het ook gehad, 2 weken na mijn ongie en direct na het klussen, het heeft ong. 4 dagen geduurd met tussendoor ff niks en dan weer wel bloedverlies, soms rood en dan weer bruin. :( vaag he. Zit nu te wachten op nod 24 juli. Weet ook niet wat het kan zijn, heb gehoord dat het miss. een ovulatie bloeding was, maar blijft een gok natuurlijk. Of ontpillen want ik ben pas gestopt en is pas 1e ronde, afwachten dus.

    gr. Bambi
     
  9. sangerdjan

    sangerdjan Actief lid

    6 jun 2007
    160
    0
    0
    Oosterhout
    ik had ook het mirena spiraaltjuh ...4 jaar gehad
    direct na het verwijderen 2 dagen daarna 2 dagen een vloeiing gehad ... daarna gewoon mij cylus gehad ...dit is nu ronde 2 ben erg benieuwd
     
  10. Snoopie

    Snoopie Lid

    13 jun 2007
    74
    0
    0
    Ik had dit vorige week dus ook gehad , 1 dag na het klussen begon het, vraag me ook af wat het is!.
     
  11. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Ik heb het ook zo nu en dan tussendoor, ik denk dat het gewoon zogenaamde "spotting" is.
     
  12. HJ1977

    HJ1977 Actief lid

    6 jun 2007
    447
    1
    0
    Mijn huisarts heeft me wel eens verteld dat wat bloed na sex kan liggen aan een brede baarmoedermondrand. Tijdens een inwendig onderzoek zag ze dat dit bij mij het geval was. Als je man daar tegenaan komt kan dat een kleine bloeding veroorzaken. Niks om je zorgen om te maken volgens haar.
     
  13. Anneke82

    Anneke82 Bekend lid

    12 dec 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ik had dit ook een week lang en ook na 14 dagen van de cyclus.. Was zelf ook wel erg benieuwd wat het was.. Heb iets gelezen van ovulatiebloeding of zo, maar dat heb ik nog nooit eerder gehad.. Zou in mijn geval wel super zijn want ik heb last van onregelmatigheid en heb daarvoor een kuurtje primolut gehad in de hoop dat mn cyclus het zelf weer overneemt.. We wachten rustig af... 8) Het was bij mij ook maar een klein beetje bruinverlies .. Hoefde alleen maar een inlegkruisje te gebruiken.. :(
     

Deel Deze Pagina