Weinig afscheiding (6,2 weken zwanger)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Vlinder1983, 20 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder1983

    Vlinder1983 Bekend lid

    15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    #1 Vlinder1983, 20 jul 2017
    Laatst bewerkt: 20 jul 2017
    Hoi meiden,

    Mijn vorige zwangerschappen begonnen altijd met veel witte afscheiding. Op dit moment ben ik 6,2 weken zwanger en heb ik maar weinig last van afscheiding. Normaal gesproken zou ik dit niet erg vinden, maar tijdens de zwangerschappen was het voor mij altijd wel een extra bevestiging. Hebben meer meiden dit? Is dit normaal?

    Groetjes Vlinder1983
     
  2. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Ik ben 6w3d zwanger en heb ook niet heel erg veel afscheiding. De ene dag wat meer dan de andere maar wat is veel? Ik heb bijvoorbeeld wel aardig wat op mijn wc papiertje zitten als ik een grote boodschap heb gedaan, alsof ik het er dan uit pers ofzo :roflmao: Maar als ik gewoon moet plassen dan heb ik het de ene dag weinig en de andere dag niets. Nooit iets in ondergoed gevonden ofzo. Volgens mij niets om je zorgen over te maken.

    Aangezien we even ver zijn vraag ik me af of jij last hebt van een trekkerig gevoel in je onderbuik? Een soort spierpijn achtige pijn? Ik heb het sinds 2 dagen en heb het nog nooit gevoeld. En iets wat ik niet ken maakt me onzeker :oops:
     
  3. Vlinder1983

    Vlinder1983 Bekend lid

    15 nov 2010
    681
    47
    28
    Vrouw
    @FoxyDiamond Gelukkig dan ben ik niet de enige! Is voor mij toch een geruststelling.

    Ja ik heb nu een een aantal keer een trekkerig gevoel gehad in mijn onderbuik. Ik had er vooral vannacht erg veel last van. Geen reden om je zorgen over te maken, want dat is je groeiende baarmoeder. Heb het bij alle zwangerschappen gehad en het hoort er bij.
     
  4. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Oke thanks voor de geruststelling! Zo stellen we elkaar een beetje gerust, haha! Dan is dat zeurderige gevoel in mijn onderbuik misschien juist wel een goed teken. :)
     
    YasmijnN en Vlinder1983 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina