Weinig leeftijdsverschil

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door , 30 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eef79

    Eef79 Actief lid

    4 jun 2008
    216
    0
    0
    Begeleider VG / GGZ
    Flevoland
    Ik weet het, we wandelen juist erg veel, maar om nou al direct zo'n wagen te kopen vind ik ook nogal wat, ik heb een hele dure quinny staan, zonde toch? Ik wacht het maar af denk ik, Ik heb de kindjes straks maar 2 dagen alleen tegelijk, we laten Jelte z'n oppasschema maar gewoon doorgaan, de andere dagen ben ik of alleen met de baby, of mijn man is ook thuis en kunnen we dus met wagen en buggy op pad.
     
  2. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    eef, ik zou het dan gewoon even aankijken inderdaad, als je weet wat voor duo wagen je ongeveer zou willen, is deze ook zo gehaald. wij hebben nu een van bambinoworld klaar staan en ik vind em helemaal top. maar ja, onze uk is ook pas 14 maandjes als z'n broertje komt en ik ben over het algemeen alleen met de twee ;)
     
  3. Eef79

    Eef79 Actief lid

    4 jun 2008
    216
    0
    0
    Begeleider VG / GGZ
    Flevoland
    Tja, en weet je, Jelte is al zo vlot met lopen nu, ik ben benieuwd hoe hij over 6 maanden wandelt, wie weet is een kiddyboard dan prima te doen zo voor hier in het dorp. (wij wonen in een gat zeg maar...hihi...met alleen een supermarkt een bakker, snackbar en drogist waar ik op 3 minuten lopen vanaf woon).
    Ik twijfel wel hoor, ook over wat voor type wagen ik dan evt. zal willen, iig een met een echt wiegje erop, dus iig ook naast elkaar dan.
     
  4. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik zag laatst een kiddyboard met een soort van krukje, zodat de kleine ook kon zitten, dat vond ik dan wel weer erg handig. staan kan zo vermoeiend zijn voor die beentjes en dit zat er een beetje tussen in, misschien ook een idee?
     
  5. Eef79

    Eef79 Actief lid

    4 jun 2008
    216
    0
    0
    Begeleider VG / GGZ
    Flevoland
    Ja die ken ik, moet nog even bij de winkel kijken of t wat is.
     
  6. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    geen idee, heb ze alleen nog maar voorbij zien rollen ;)
     
  7. Lisette28

    Lisette28 Fanatiek lid

    21 feb 2006
    1.439
    0
    0
    Delft
    Wij krijgen binnenkort ook een tweede erbij!

    Sofie loopt pas 2 weken maar zelfs al liep ze al langer, ik wil haar gewoon vast kunnen zetten als ik in een supermarkt o.i.d. ben. Ik heb geen zin in een wegrennend kind!
    Wij hebben een tweedehands duowagen gekocht, naast elkaar (groooooooot), baby2 kan dan weer in een echte kinderwagenbak i.p.v. een nestje.

    Groetjes Lisette
     

Deel Deze Pagina