ik weet het niet meer!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Annelies, 18 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    ik weet het niet meer. de twaalfde mijn eisprong gehad. rond deze datum flink geklusd. nu heb ik een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en sorry voor het onsmakelijke, maar als ik mijn baarmoedermond aanraak is het pijnlijk in mijn onderbuik. normaal nooit geen last van. ik heb er nog nooit wat over gelezen maar herkent iemand dit. wordt zo onzeker van al dit gedoe!!
    anne
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Maar wat denk je dan precies? Dat je later je eisprong hebt?

    Ik snap het helemaal meis, het is ook allemaal heel spannend.
    De enige tip die ik je kan geven is probeer niet te veel met je lijf bezig te zijn, de signalen uit je hersens kunnen heel wat met je lijf doen.
     
  3. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    nee, geen eisprong. ik moet gewoon wachten tot mijn NOD maar ik voel van alles en ik wil gewoon weten of het symptomen van zwangerschap kunnen zijn. je voelt gewoon van alles, zo ook dus die baarmoedermond en onderbuik...
    anne
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Snap ik, dat hebben we allemaal denk ik. Niemand heeft zekerheid tot de NOD.

    Zeurend pijn in je buik kan idd een kwaaltje zijn. Dat van je baarmoeder mond weet ik zo niet. Hoe voelde je dat dan?
     
  5. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    nou, ik wilde even kijken hoe het stond met mijn baarmoedermond(ik zit me echt te schamen als ik dit opschrijf) maar ik voelde dus en dan doet het zeer in mijn onderbuik. raar gevoel!
     
  6. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoef je je toch niet voor te schamen? nee hoor, ik snap dat best.

    Het eerste wat dan bij me opkomt is, misschien voelt dat altijd wel zo, omdat het niet iets is wat we dagelijks doen zeg maar :oops:
    Misschien is het een reactie op het aanraken van je baarmoedermond.Dat je buik een beetje samentrekt?
     
  7. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    nou, nu we aan het proberen zijn zwanger te raken, doe ik dat regelmatig omdat je ook aan de stand van de baarmoedermond kan voelen wanneer je vruchtbaar bent (heb ik ergens gelezen. weet niet meer waar) en toen was het niet pijnlijk in mijn buik zeg maar...
    ach, ik zal mezelf wel helemaal gek maken. ik moet maar gewoon wachten tot mijn NOD en er niet meer aan denken maar dat is zo super moeilijk. het gaat constant door je hoofd.
     
  8. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    aaah ok. Ik snap het.

    Heb je er trouwens verschil in gevoelt? zo rond de 12de? Ben nou wel benieuwd. Het lijkt mij namelijk heel moeilijk.

    Idd annelies. niks anders zit er op dan maar wachten. Ik heb ook de eisprong al gehad en we hebben ons best gedaan. Ik kan het nu dan ook wel laten rusten, pas vanaf een dag of 3 voor mijn nod ga ik weer lopen malen. Deze 2 wacht weken duren wel een eeuw! hihi :D
     
  9. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    ja idd. vertel mij wat. en dit is ook nog pas de eerste ronde. dat kan nog wat worden als het niet gelijk lukt... Hihi
    aan mijn baarmoedermond kon ik inderdaad wat voelen. rond mijn eisprong was deze week en zacht. opening was groter.
    nu is deze weer hard en is de opening weer kleiner.(bloos)
    nou, we moeten maar wachten tot volgende week. dan wordt het hopelijk allemaal wat duidelijker...
    bedankt voor de reacties en heel veel succes met wachten!!!
    liefs, anne
     
  10. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    ik vind het eigenlijk alleen maar goed dat je die veranderingen in je lichaam allemaal checkt/nagaat.
    En waarom onsmakelijk? Is kinderen maken ook onsmakelijk dan? Nou ja, zolang je maar een schone vinger had. ;) :D

    En ja, ook ik heb ook wel eens aan de baarmoedermond gevoeld. Staat inderdaad ergens op het internet een hele uitleg met plaatjes enzo.
     
  11. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss

    hihihihi daar moest ik echt om lachen hihihihi
     
  12. Annelies

    Annelies Niet meer actief

Deel Deze Pagina