wel of geen eisprong?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Ilse43, 11 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilse43

    Ilse43 Nieuw lid

    2 jul 2014
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik begrijp mijn temperatuur niet meer. In het begin van de cyclus liep alles goed en dacht ik een eisprong te hebben op dag 16 (ook ff dacht dat). Ondertussen zit ik op dag 33, maar geen menstruatie en enkel negatieve zwangerschapstesten!

    Ondertussen denkt ff dat ik geen eisprong gehad heb. Maar de temperatuur 36.7, is voor mij hoog en heb ik nog nooit gehad zonder eisprong. Hoe kan dit? Een eisprong zonder menstruatie kan toch niet?

    <a href="https://www.fertilityfriend.com/home/4dd367">My Ovulation Chart</a>

    Iemand iets gelijkaardig al meegemaakt?
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.602
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    #2 RoGiJuLi, 11 sep 2017
    Laatst bewerkt: 11 sep 2017
    Hoe temp je??

    Is dat elke ochtend op dezelfde tijd, direct na het wakker worden nog voor je je bed uitkomt en (heel belangrijk), temp je wel rectaal??

    Je temp is idd een paar dagen wat hoger geweest (dag 17 tm 21, wellicht zelfs maar tm dag 20 omdat dag 21 een open bolletje is) maar hij is sindsdien weer terug naar basaal en lager wat idd geen eisprong betekent.
     
  3. Ilse43

    Ilse43 Nieuw lid

    2 jul 2014
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi,

    Ik temp elke ochtend om 6u, rectaal. De open bolletjes zijn de nachten waarop mijn zoontje en dus ook ik, slecht geslapen hebben.

    Bij mijn vorige zwangerschap had ik net zo een dip als op dit kaartje en normaal een lf van 11 dagen.

    Bedankt voor je reactie.
    Zucht, wat had ik graag gehad dat er iemand reageerde met 'je bent natuurlijk zwanger'
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.602
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Nee sorry meid. Zwanger ben je met deze tempen echt totaal niet :(

    Hoe lang waren al je vorige cycli en als je toen ook tempte, kan je die kaartjes dan eens laten zien?
     
  5. Ilse43

    Ilse43 Nieuw lid

    2 jul 2014
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ik heb al wat lange cyclussen achter de rug. Voor mijn zwangerschap was 2 of 3 maand per cyclus vrij gewoon. De laatste tijd is het veel verbeterd. Hopelijk ga ik niet terug die richting uit.

    De laatste cyclus heb ik niet helemaal getempt want ik wou er niet teveel mee bezig zijn tijdens onze vakantie.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.602
    15.069
    113
    Nabij Utrecht
    Wat ik al dacht... je basaal ligt rond de 36.45 gemiddeld.
    Hij moet dus minimaal 36.7 of hoger zijn en blijven voor een eisprong.

    Ik ben bang dat je deze keer weer een langere cyclus gaat krijgen :(
     
  7. Ilse43

    Ilse43 Nieuw lid

    2 jul 2014
    4
    0
    1
    NULL
    NULL
    Zo had ik het nog nooit berekend.
    Bedankt voor je hulp.

    Aangezien ik toch niet weet wanneer mijn ei eraan komt, probeer ik het maar even te vergeten. Hopelijk maken we het gezellig op het juiste moment;)
     

Deel Deze Pagina