Wel of geen miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door patries2310, 30 jun 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patries2310

    patries2310 Actief lid

    31 aug 2014
    269
    11
    18
    Pff sinds half 9 ineens rood bij afvegen. Heb verder geen krampen. Maar is wat maak ik me druk. Had hier zo'n vertrouwen in. Zou het miskraam zijn of toch iets anders? Verloskundige belt me zo terug.
     
  2. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Spannen en wat een schrik. Geen ervaringen met een miskraam maar bloedverlies hoeft niet altijd wat te betekenen . Je vagina is beter doorbloed dus een bloeding treedt ook makkelijker op. Volgens mij hoeven krampen niets te zeggen over een miskraam
     
  3. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    jeetje wat schrikken. Met dit termijn is het 50-50! Bij mij was het altijd slecht nieuws maar twee vriendinnen hebben veel gebloed en nu allebei een kleine. Hoe is het nu, meer bloed verloren of weer gestopt? sterkte.
     
  4. patries2310

    patries2310 Actief lid

    31 aug 2014
    269
    11
    18
    Het is maar heel minimaal gebleven. Heb verder nergens last van. Nu zat ik net later te denken bij mijn zoontje had ik dit ook rond deze periode. En dat is ook maar eenmalig geweest. Dacht daarstraks was ff druk geweest ik voel het lopen. Maar was helemaal niks. Dus hou nog steeds hoop. Dinsdag de echo die stond al gepland. Had verloskundige ook al gesproken mocht het weer beginnen mocht ik meteen bellen. Maar voor nu was het niets om me zorgen over te maken. Bij mijn miskraam in februari was het meteen super helder bloed en bleef het bloeden. Dit was roze rood meer. Kan ook door hoesten komen. Heb op dit moment zo'n vervelend hoestje. En had een hoestaanval vanmorgen dus hopelijk is het dat geweest. Ik laat dinsdag weten hoe het is afgelopen.
     
  5. Maanblaadje

    23 jun 2016
    41
    24
    8
    Vrouw
    Ik hoop dat het niets ergs is! Meestal neemt het bloeden bij een miskraam wel toe inderdaad. Nog eventjes een paar dagen in spanning afwachten dus..
     
  6. patries2310

    patries2310 Actief lid

    31 aug 2014
    269
    11
    18
    Het bloeden is eigenlijk weinig tot niks geweest. En heb in februari miskraam gehad toen was het helder rood bloed dat bleef komen. Nu eenmalig gehad. Vanmorgen beetje bruinig. Komt vanwege obstipatie. Weet ik nl zeker.
    Zullen het zien dinsdag. Klachten nemen alleen maar toe ipv dat ze minder worden. Dus voor mij goed teken aangezien ik vorige keer nergens last van had
     
  7. Marlee16

    Marlee16 Actief lid

    17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Ik ben ook 2 keer bloed verloren...2 x heilig overtuigd dat ik een miskraam kreeg weer...maar toch een goede echo vorige week. Soms verlies ik nog bruin en ben ook super bang voor rood...zolang het niet doorzet zou ik hoop houden meid! Het schijnt ook wel voor te komen een beetje bloed bij een goede zwangerschap...
     
  8. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.311
    1.048
    113
    Hier 1x bloedverlies gehad wat doorzette werd miskraam. Deze zwangerschap 3x bloed gehad en het gaat wel goed. Kan helaas meerdere kanten op maar de onzekerheid is funest.
     
  9. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Hoe laat heb je vandaag je echo?
     
  10. patries2310

    patries2310 Actief lid

    31 aug 2014
    269
    11
    18
    18.20 vanavond pas. Ben zo zenuwachtig nu. Maar heb weinig tot geen last meer van roze/bruine afscheiding meer gehad. Dus hou goede hoop.
     
  11. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Ik duim voor je!
     
  12. patries2310

    patries2310 Actief lid

    31 aug 2014
    269
    11
    18
    Alles was goed. Termijn klopte. En hebben een mooi kloppend hartje gezien. Was wel even spannend. Zat nl helemaal verstopt. Dus heeft het echt spannend gemaakt. Zo blij en opgelucht.
     
    SMJD vindt dit leuk.
  13. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Ah, wat enorm fijn. Kan mij voorstellen dat het dan wel even spannend is. Het is natuurlijk ook nog zo klein.... maar fijn om te horen. Kon ze het bloedverlies nog verklaren?
     
  14. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Jeuj dat is goed nieuws zeg!!
     

Deel Deze Pagina