Welk merk luiers raden jullie aan?

Discussie in 'Verzorging' gestart door GDuif, 16 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.804
    14.144
    113
    Kruidvat en voor de nachten met een kotex nacht maandverband er nog eens extra er in (bedankt voor de tip!!!). Dochter is een buikslaper en kan ENORM plassen. T hele assortiment van Pampers kan daar niet zo best tegen. Zolang als deze combi goed blijft gaan blijven we hier op en anders wordt t voor de nacht wasbaar (anavy nachtluier, neemt 500ml op).
     
  2. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Etos, Lidl en Plus (bumblies).

    Ik vind pampers echt verschrikkelijk. Ze worden vochtig en stinken....
     
  3. xNadine

    xNadine Actief lid

    27 jul 2016
    383
    39
    28
    Tot maat 3 Pampers gebruikt, toen overgestapt op Kruidvat omdat die groter vielen en lekker zacht aanvoelen. Nu zit zoontje in maat 5 en draagt hij overdag Kruidvat en s'nachts een Pamper baby dry. Kruidvat heeft standaard een scherpe aanbieding voor hun eigen merk luiers en werken hartstikke goed, maar ze kunnen mijn zoontje niet de hele nacht droog houden want hij plast echt extreem veel, dus vandaar de Pampers voor s'nachts.
     
  4. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.804
    14.144
    113
    Mocht die pamper voor de nacht ook niet meer werken (zo heb ik hier een dochter, gaat tijden goed en dan is t ineens te veel voor die maat luier en een andere maat verzuipt ze nog in) kotex nacht maandverband er extra inleggen. Zijn we van de week mee begonnen gewoon in dr kruidvatluier nr4, na tip van een andere mama hier, perfect droog! Inmiddels had ik er al een aardig assortiment luiers weer doorheen die ook niet droog hielden.
     
  5. NurseKel

    NurseKel Bekend lid

    20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Hier gebruik is Lidl (en soms bumblies) voor overdag en pampers babydry voor de nacht.
    Op t kdv gebruiken ze kruidvat. Gaat ook prima ☺️
     
  6. Dobbertje26

    Dobbertje26 Actief lid

    7 dec 2016
    104
    24
    18
    Vrouw
    Hier bij de oudste eerst begonnen met pampers. Dat keam omdat we een aantal pakken in die zwanger dozen kregen en met korting konden kopen. Toen die voorraad op was overgestapt op etos.
    Kruidvat helaas een keer uit nood moeten gebruiken, maar vindt het geen fijn materiaal en lekte na een nacht flink door. Jumbo ook een keer uit nood gebruikt maar vondt ik ook geen fijne kwaliteit.

    Voor de 2e dus eigenlijk het zelfde plan.
    Beginnen met pampers tot het op is en dan etos.
     

Deel Deze Pagina