Welk vakantiepark in Drenthe poll

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Semmie87, 17 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welk vakantiepark in Drenthe?

  1. Landal, Land van Bartje

    35,3%
  2. CenterParcs, Huttenheugde

    17,6%
  3. Hof van Saksen

    52,9%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
  1. Semmie87

    Semmie87 Actief lid

    2 mrt 2016
    305
    168
    43
    NULL
    NULL
    Waar gaat jullie voorkeur naar uit en waarom?
    Iemand ervaring met een van deze parken?

    Wij willen in het najaar een weekje weg met onze dan peuter(tegen die tijd ruim 2 jaar). Ik vind het belangrijk dat het huisje schoon is, een leuk en net zwembad met genoeg te doen voor een peuter, kindvriendelijk park.
    Aangezien Plopsaland bij beide om de hoek ligt wil ik toch gaan voor een van deze parken gaan.

    Eerder zijn wij naar Kempervennen geweest CP erg leuk maar verouderd en niet heel schoon.
     
  2. MamaLe

    MamaLe Fanatiek lid

    28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Wij zijn inmiddels 4x naar hof van Saksen geweest. 3x in het najaar en we zijn net 2 weken weer terug. Ik denk dat dat al wel genoeg zegt :). Super mooi park, super mooie en schone huisjes en genoeg te doen voor de Kids. We zijn een van de vakanties zelfs een week niet van het park af geweest omdat er zoveel leuks te doen is!
     
  3. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.474
    3.153
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Centerparcs is mijn ervaring : oude muffe huisjes (wij zaten in 8 persoons)- maar super faciliteiten. Ook het zwembad is super daar.
     
  4. Yoshi83

    Yoshi83 Actief lid

    8 jun 2018
    128
    90
    28
    Vrouw
    Land van Bartje is heel leuk. Hof van Saksen ben ik nooit geweest omdat ik die erg duur vind. De hutteheughte is een heel leuk park. Plopsa ligt op het terrein maar de huisjes zijn niet goed.

    Vorig jaar ben ik in landal aelderholt geweest. Die hebben een grote indoor speeltuin en mooie huisjes. Ligt ook in Drenthe.
     
    Hopsatee vindt dit leuk.
  5. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.797
    2.481
    113
    Vrouw
    Hof van Saksen erg aan de prijs.. schone nette huisjes..

    Huttenheugte mooi /naast plopsa/super zwemparadijs maar zeer verouderde huisjes

    Land van Bartje zelf nog niet geweest

    Landal Aelderholt.. leuk park/ nette huisjes/indoor speelparadijs ook mooi
     
  6. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.711
    32.572
    113
    Land van Bartje leuk. Betaalbaar.

    Huttenheugte vind ik persoonlijk echt verschrikkelijk.

    Hof van Saksen erg mooi, maar vind ik wel erg aan de prijs.
     
  7. JJ1980

    JJ1980 Niet meer actief

    Ik denk dat je je met een peuter van 2 echt snel verveelt in het zwembad van de Hof van Saksen. Mega glijbanen, maar die zijn niet voor peuters. Verder een top park.
     
  8. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.511
    10.344
    113
    Land van Bartje is met een peuter het leukste. Er is een overdekte zandbak, leuk zwembad en als ik het mij goed herinner een dierenweide.

    Hof van saksen vind ik prachtig, super mooie huisjes en hele mooie faciliteiten. Maar het zwembad is idd meer gericht op kinderen met zwemdiploma’s, waardoor je voor faciliteiten betaald die je niet kunt gebruiken.
     
  9. ikkie97

    ikkie97 VIP lid

    7 mei 2011
    10.047
    3.479
    113
    Roompot Hunzedal is ook een aanrader. Misschien iets minder luxe qua huisjes maar wel een leuk zwembad en een recreatieplas met strandje. En koos konijn voor de kleintjes.
     
  10. pietje1987

    pietje1987 Niet meer actief

    Hof van saksen vond ik fantastisch. Alles netjes, alles schoon. Onze dame heeft zich prima vermaakt in het speelbad en met ons op de wildwaterbaan. Ook het indoor spelen op hof van saksen vond ik prima!

    Huttenheugte heeft mooie faciliteiten maar ons huisje was toen echt zwaar verouderd en een beetje viezig. Wel direct naast Plopsa, maar wij waren daar met een ochtendje toch wel uitgekeken. Zwembad en dergelijke is prima! Met een beetje pech zit je huisje super ver van de faciliteiten af, dus ik zou zeker een voorkeursboeking doen.
     
  11. Fietwordtmama

    Fietwordtmama Niet meer actief

    Hof van Saksen is het enige vakantiepark ooit in mijn hele leven waar ik ben terug gekomen.
    Fijne huisjes. Gevoel van ruimte en rust en een fantastisch zwembad. Zeker nu die nieuwe glijbanen open zijn.
     
  12. Veertje1986

    Veertje1986 Bekend lid

    26 jul 2014
    550
    38
    28
    NULL
    NULL
    Landal het land van Bartje is echt een aanrader met kleine kinderen. Landal Aelderholt ook.
     
    Hopsatee vindt dit leuk.
  13. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.530
    3.757
    113
    Overijssel
    Wij gaan naar landal orveltemarke. Ook in Drenthe.
    Ben heel benieuwd,volgens mijn collega was het daar leuk.
     

Deel Deze Pagina