Welk Voedingskussen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door JoyS, 1 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyS

    JoyS Actief lid

    9 jun 2015
    111
    0
    0
    Gelderland
    Ik twijfel tussen een doomoo of een koeka Voedingskussen. Welke raden jullie aan? Andere voedingskussen-tips zijn ook welkom natuurlijk!
     
  2. MamaLe

    MamaLe Fanatiek lid

    28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ik heb een kleine doomoo die ik nu noggebruik voor de avondfles van dl. Super fijn en dus al zeker zijn geld opgebracht.
     
  3. Kersje7

    Kersje7 Niet meer actief

    Geen! Ik vind t grote ondingen, ik heb er wel een gehad maar nooit gebruikt en lag alleen maar vreselijk in de weg.
     
  4. Angelicdreamz

    Angelicdreamz Actief lid

    18 feb 2013
    384
    0
    16
    Zweden
    Ik heb sinds 2 weken de grote doomoo en gebruik hem dus nu voor het slapen, het ligt echt heerlijk en slaap er erg lekker mee :) Nog geen ervaring met het voeden van de baby, maar dat zien we dan wel weer. Ik ben in ieder geval nu al blij dat ik hem gekocht heb ;)
     
  5. SANne1987

    SANne1987 Actief lid

    11 jan 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook voorlopig een grote doomoo om mee te slapen. Dat is heerlijk. Heeft z'n geld al opgebracht zonder 1 voeding op te geven.
     
  6. Tejas

    Tejas Actief lid

    15 sep 2015
    102
    67
    28
    Vrouw
    Ik heb zelf het grote Doomoo voedingskussen. Heb lang getwijfeld of ik er wel eentje zou kopen omdat veel vriendinnen slapen met zo'n groot kussen vervelend vinden. Ik moet zeggen dat ik er ontzettend blij mee ben. Slapen zonder de Doomoo lukt echt niet meer. Ik leg hem tussen mijn benen en onder mijn buik. Echt een fantastisch ding. Heb de hoes ook al een aantal keren gewassen en deze blijft ook mooi. Ik ben er dus ontzettend tevreden over.
     
  7. Centurychild6F3

    Centurychild6F3 Bekend lid

    23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Ik wist toendertijd niet eens dat je zoveel merken had en heb gewoon die "van de hema" gehaald.
    Prima ding, niet te duur en voor het slapen fijn, het voeden fijn, en met de actieve zitfase als kussen voor het vallen.

    Stomme is als ik haar voed (geef bv) gebruik ik een sierkussen voor onder mn arm dus daar wordt het kussen helemaal niet meer voor gebruikt.
     
  8. Dorien87

    Dorien87 Bekend lid

    31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Ik vond mijn voedingskussen heel fijn maar zo groot en soms onhandig.

    Ik overweeg nu om de mini isis buddy aan te schaffen...
     
  9. A1988

    A1988 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    In het begin vond ik de kleine doomoo ideaal om mee te voeden. Vind met zo'n klein prutsje een beetje ondersteuning wel fijn. Ik vond het ook fijn dat het niet zo'n lomp ding was.
    Maar na een maand, anderhalve maand heb ik hem niet mee gebruikt.

    Voor bij het slapen heb ik een medisch kussen gekregen, daar slaap ik nu al weer mee (begin van nieuwe zwangerschap). Slaapt veeeeel lekkerder dan een voedingskussen.
     
  10. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Ik had er bij mijn zoon 1 die gevuld was met bolletjes. Vond ik zo onhandig omdat door het gewicht de balletjes altijd verschoven naar een plek waar zoon niet lag en het kussen daardoor helemaal inzakte op de plek waar hij wel lag. Ben nu van plan een te kopen met gewone kussen vulling van de hema ofzo. Nu ik erover nadenk ga ik morgen maar eens op pad want het slapen met buik word steeds minder comfortabel.
     
  11. kleineM

    kleineM Fanatiek lid

    7 okt 2014
    3.215
    1.516
    113
    Wat is precies een medisch kussen?
     
  12. JoyS

    JoyS Actief lid

    9 jun 2015
    111
    0
    0
    Gelderland
    Bedankt allemaal! Ik hoor niet zoveel over het Voedingskussen van baby'sonly haha. Mede daardoor heb ik gekozen voor de doomoo!
     
  13. Muzieknootje

    Muzieknootje Bekend lid

    26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    Haha ik wilde nog reageren maar je hebt er al eentje gekocht!
    Ik heb tot vorige week ook ervaringen gezocht en veel gegoogled. Ik kwam uit op de delta baby comfy big. Omdat die een stuk goedkoper ook is dan een Doomoo. Maar of het een fijn kussen is weet ik niet. Ik heb hem vandaag binnen gekregen en vannacht ga ik ermee slapen. Hopelijk werkt het een beetje
     
  14. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.151
    1.943
    113

    Deze heb ik ook. Heerlijk ding! :)
     
  15. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.286
    3.527
    113
    Had er hier gewoon 1 van de kruidvat. Een paar weken mee geslapen in bed, aan het eind van de zwangerschap.
    En de eerste weken gebruikt met voeden of om de baby tegenaan te leggen. Had reflux, dus dan kon ik hem een beetje rechtop in de box leggen in dat kussen.
    Maar verder niet veel meer gebruikt en ben blij dat ik er niet zoveel geld aan uit heb gegeven.
     
  16. Aleeyah

    Aleeyah Fanatiek lid

    23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Ik heb gewoon van de kruidvat 1 gekocht van het merk bambino ofzo? Nog niet geprobeerd, dus kan nog niet zeggen wat ik er van vind :p.
     
  17. JoyS

    JoyS Actief lid

    9 jun 2015
    111
    0
    0
    Gelderland
    Had hem nog niet gekocht haha maar wel de keuze gemaakt haha. En hoe bevalt je kussen met slapen?
     
  18. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Die vond ik zo klein en ben bang dat er voor die maat geen hoezen te vinden zijn.
     
  19. Draaikont

    Draaikont Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Heb er ook 1 maar wat een onding! Ligt stof te vangen...
    Op mijn werk (kinderdagverblijf) vind ik het wel handig omdat je daar soms 5 kids achter elkaar moet flessen maar thuis vind ik het niet zo nodig.
     
  20. JoyS

    JoyS Actief lid

    9 jun 2015
    111
    0
    0
    Gelderland
    Heb toch de doomoo gekocht. In de winkel ook de delta baby gezien en gevoelt maar zag toch wel direct verschil qua stevigheid. De doomoo bleef mooi bol en veerde terug en de delta baby kreeg toch van die losse/lege stukken er tussen zeg maar.

    Ben er heel blij mee en slaap heerlijk!
     

Deel Deze Pagina