Welke beeb heeft dit ook?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jucade, 27 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Als wij Justin de fles geven, gaat ie na een paar minuten drinken, drukken.. voor hemzelf ook irri omdat hij evengoed wil blijven eten, maar toch 'poepdrang' blijkt te hebben. Wat ik dus raar vind want dit heeft hij standaard bij élke voeding.. Als dit s niet voorkomt is ie ook zo klaar met eten, 10 minuutjes ofzo.. nu duurt t zeker 20 minuten en soms zelfs langer. Maar hij heeft 1x in de 2 dagen maar 1 goede poepluier, waarom heeft hij dit iedere x ónder t fles geven? Wie herkent dit ook? :( :rolleyes:
     
  2. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Het is voor mij niet herkenbaar in die zin dat het bij iedere voeding gebeurd. Maar de kans is wel groot dat ze gaat zitten kakken of dikke scheten gaat laten.

    Zijn het bij hem geen krampen? De darmen reageren direct op voeding namelijk
     
  3. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zou ie daar nog last van hebben dan? Ik weet t zelf ook niet hoor..
     
  4. jantina

    jantina Fanatiek lid

    13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Britt doet dit ook vaak patroeschka;)
    niet elke voeding maar de ochtend altijd..
    en waarom?
    Er komen wel vaak veel lucht vrij als ze ze perst..
    dus een scheetje dat in de weg zit.
    Ook heeft ze vaak ontlasting tijdens de fles..
    maar soms is het ook zonder aanleiding:S
     
  5. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn heeft ook soms nog krampen. Meestal door lucht. Of voeding wat niet zo lekker valt. (en dan met name bijvoeding)

    Misschien heeft hij toch wat moeite met poepen? Of verder geen last?

    Lynn heeft een tijdje verstopping gehad en toen was het elke keer wanneer ze wat at of dronk, dat ze direct probeerde te poepen (wat niet lukte)

    Ik weet het ook niet zo goed ...
     
  6. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Maar dat is juist t vreemde.. Als ik stop met fles geven, stopt t bij Justin ook acuut.. :( terwijl als je echt last hebt van je darmen of poepen, dit nog wel ff doorgaat lijkt mij? En als ik de speen weer in zn mondje duw, is t meteen weer raak.. :(
     
  7. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Hihi misschien een rare gewoonte geworden? Zijn manier van flesdrinken?
     
  8. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :cry: Ben bang van wel ja.. :( en voorheen was t dan ook nog zo dat ie gruwelijk begon te huilen en zn hoofdje weg draaide ed.. Maar dit is gelukkig al over..
     
  9. jantina

    jantina Fanatiek lid

    13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    wat gebeurd er al je een ander laat voeden op een totaal andere plek patroeschka?
     
  10. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Maakt geen zier uit..
     
  11. jantina

    jantina Fanatiek lid

    13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    zou het toch is na vragen, want het kan heel goed een gewoonte worden? britt doet het dus alleen hier..
    bij opa en oma thuis of bij me zusje drinkt ze gewoon.. maar geven ze haar de fles hier dan ist ook raak
     
  12. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Navragen waar? bij t cb? En nu breng je britt zeker elke dag daar heen? ;) :) grapje natuurlijk.. Maar kan je deze gewoonte dan doorbreken, volgens mij nl niet hoor..
     
  13. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik zou het toch eens navragen bij het cb, wie weet hebben ze er vaker van gehoord.

    Tja en gewoonten doorbreken is al lastig...maar hoe je deze zou moeten doorbreken? Werkelijk geen idee.

    Maar hij doet het alleen tijdens het drinken? Verder de hele dag niet?
     
  14. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nope, verder nooit!
     
  15. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    Ik herken het absoluut. ALleen doet Dano dit aan de borst. binnen 3 minuten nadat ik hem heb aangelegd begint ie te kronkelen en laat dan keiharde winden, of begint inderdaad enorm te poepen.

    Hij heeft verder ook geen last met zijn ontlasting. wel weet ik dat zuigen/sabbelen ontspannend werkt voor de darmen. Als Dano krampjes heeft dan werkt een speentje of een pinkie erg goed. Misschien is dat het wel.

    Ik zie er geen kwaad in hoor Het enige vervelende is dat als hij het heeft en begint te kronkelen dan mijn tepel nog in zijn mondje heeft en die is niet van elastiek (AUW)
     
  16. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik merk trouwens wel dat ie t sneller/meer heeft als ie moe is..
     
  17. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Mij is altijd verteld dat drinken (danwel aan de borst of uit de fles) de darmen prikkelt. Daarom moeten veel kindjes tijdens het voeden poepen. Tymen had dat ook toen hij nog fles kreeg. Heel vervelend, want als meneer gepoept heeft wil hij niet meer eten (ergens ook wel logisch natuurlijk, je gaat zelf ook niet op de wc zitten eten ;) ) Dus eerst verschonen, fles of ander eten koud, pff wat een gedoe!
     
  18. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heel irri idd. Maar Justin drinkt dus juist wél door als ie net gepoept heeft.. En aangezien hij dit 1x in de 2 dagen doet.. pff moet ik mazzel zijn dat dit dan ook nog s onder de fles gebeurt.. :(
     
  19. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Tja, zo lang hij dan niet de kamer uit stinkt lekker bij jou in je armen... Je moet er wat voor over hebben he, goede moeder zijn! :D
     
  20. Noodles

    Noodles Actief lid

    8 aug 2006
    277
    1
    0
    Dat is heel normaal, door te drinken beginnen de darmpjes bij kindjes te werken. Daarom kun je, als je bv geeft, je kindje ook aanleggen bij krampjes. Door te drinken gaan die vaak over of komt er lucht vrij. Mijn dochter had het ook heel erg, en ik vermoedde dat ze allergisch was voor koemelk. Dus ben ik een dieet gaan volgen en nu heeft ze er geen last meer van. Je zou dus eens hypoallergene melk kunnen uitproberen en kijken of het daar minder van wordt.
     

Deel Deze Pagina