Welke flesvoeding; Albert Heijn eigen merk of Etos eigen merk?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Niveah, 17 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    ik bestel altijd boodschappen online bij Albert Heijn. Ik twijfel welke melk flesvoeding ik wil geven. Hebben jullie een voorkeur? Mijn dochter kreeg toendertijd kruidvat eigen merk of jumbo eigen merk. Prima spul maar ik wil dus online bestellen bij AH.
     
  2. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Deed ik ook altijd. Biologisch van ah is smerig (heel bitter). Etos en ah is allebei prima. Wij zijn bij Etos gebleven.
     
  3. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Ah serieus! Die biologische leek mij wel wat maar niet lekker dus? Haha
     
  4. MirW

    MirW Fanatiek lid

    20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Mijn zoon dronk het gewoon, merkte daarin geen verschil met de A-merken. Geen enkele soort kunstvoeding is lekker, tenminste, ik heb respect voor mijn zoontje die het rustig wegklokt, zo smerig vind ik het.
     
    Niveah vindt dit leuk.
  5. Aegyo

    Aegyo Fanatiek lid

    3 jan 2015
    2.322
    1.345
    113
    HiPP :D
     
    Margha vindt dit leuk.
  6. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.282
    3.526
    113
    Volgens mij komt AH en Etos van dezelfde fabrikant (valt beiden onder Ahold) dus in dat opzicht zou het niks uit moeten maken. Onze dochter kon met de AH voeding veel moeilijker poepen, Jumbo, Kruidvat en Bon Bebe gaan wel gewoon goed.
    Maar bij onze zoon zonder problemen voeding van ah gebruikt.
     
  7. Koningsgezin

    Koningsgezin Fanatiek lid

    24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Wat ik heb gehoord is dat AH en Etos voeding dezelfde zijn. Mocht je de ene keer Etos nemen en een andere keer AH maakt dat niet uit. Ervaring met 1 van die twee heb ik niet en kan ik je dus ook niet mee helpen, sorry
     
  8. Blijdorp

    Blijdorp Niet meer actief

    Haha ja wij zijn ermee begonnen. Nou ik heb echt een makkelijke eter maar die biologische ging er niet in. Heb zelf 1x geprobeerd en Nutrilon is een stuk zoeter. Ah en Etos gingen er wel gewoon in (vond ik ook vies).
     
    Niveah vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina