Zijsteun Kritter bed Ikea

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door eve, 25 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

    eve Fanatiek lid

    26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Weet iemand of de zijsteun voor het Kritter bed van Ikea ook los te koop is? Kan het nml niet op de website vinden...
     
  2. augurkjes

    augurkjes Niet meer actief

    is dat die witte met die dubbele planken zal maar zeggen? want je bedoelt toch die steun dat je kleine niet uit het bed kan vallen?

    zo ja dan is die los te koop ;) en vond ze persoonlijk nog geen eens duur.
     
  3. eve

    eve Fanatiek lid

    26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Het is dat witte bedje met die schaapjes aan het hoofdeinde...de zijsteun is een enkele plank...maar denk dat degene die jij bedoelt er vast ook wel oppast...
     
  4. Wijffie75

    Wijffie75 VIP lid

    26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ja en het is degene die wonders omschrijft denk ik :) Enkele plank met 2 beugels zeg maar...
     
  5. Wijffie75

    Wijffie75 VIP lid

    26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Aanvulling:
    Vikare Zijsteun, EUR 7,99

    Ik heb toevallig het bedje vorige week gekocht en heb er toen een extra zijsteun bijgekocht (er zit er standaard al eentje bij verpakt) en het bonnetje ligt hier naast me ;)
     
  6. eve

    eve Fanatiek lid

    26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Super! Morgen dus maar ff naar Ikea :) Thanks!
     
  7. Kisbaba

    Kisbaba Fanatiek lid

    23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Wij hebben gewoon een knuffeltje onder de rand van het matras gelegd. Zo wipt het matras ietsje omhoog bij de rand, lijkt op een aankleedkussen. Jesse ligt er al bijna een maand in, en het gaat heel goed!
     
  8. miekie82

    miekie82 Fanatiek lid

    8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ja is los te koop! Maar alleen die witte, de rode en blauwe zijn alleen bij het bed te koop.
    Wij hebben een hoogslaper voor Tijn, met rand, maar vond het toch nog een beetje eng. Dus heb ik zo een zijsteun bijd e ikea gekocht. Voordeel is ook dat je niks hoeft te schoeven, dus als je hem niet meer nodig heb, heb je geen gaten in je bed!

    kus miek
     

Deel Deze Pagina