welke klachten innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kristel86, 6 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klopt...maar het eitje wordt meteen bevrucht en kan dan nog een aantal dagen bevrucht rondhangen in de baarmoeder wachtend op de innesteling. ;)
     
  2. Fairy Tale

    Fairy Tale Fanatiek lid

    23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Als het goed is bereiken de zaadjes na een uur of 5 het eitje dat dan nog in de eileider zit. Daar vind de bevruchting plaats en het bevruchte eitje daalt dan af naar de baarmoeder waar het na een dag of 5 aankomt en innestelt. Dat heb ik in ieder geval in mijn boek gelezen. :D
     
  3. Kristel86

    Kristel86 VIP lid

    4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hmm ja, het eitje kan vaak nog een aantal dagen in de baarmoeder "ronddwarrelen" omdat de baarmoeder zich vaak nog moet klaarmaken voor de innesteling, en dat gebeurt met behulp van HcG.
    Maargoed, ik begin steeds meer en minder klachtjes te krijgen waardoor ik niet meer denk dat ik ziek ben oid. Misselijkheid en alles is nu weg, heb nu alleen hoofdpijn MAAR ook steken links onderin me buik richting me lies :eek: Zijn een beetje doffe steken, heel anders dan als ik last van mn darmen heb. (en ik weet hoe mn darmen voelen, heb spastische darmen ;))

    Ik vind het nu allemaal heel spannend en kan niet wachten totdat ik een test kan doen. Zou echt geweldig zijn als t meteen in de 1e ronde raak zou zijn!
     
  4. Niet meer actief

    @Babywens. Iemand had discovery in Amerika gekeken, en vertelde toen dat het eitje na 2 dagen bevrucht is en je na 8 dagen pas echte klachten kan krijgen.

    En toch denk ik dat jij later je eisprong hebt gehad hoor. en niet op de dag die FF aangeeft maar 2 dagen later.
    Dat komt ook beter overeen met je temp.
     
  5. Weet je wat het probleem is, er wordt zoveel verteld en gedrukt in boeken. Mijn huisarts zei als je gevoelig bent voor hormonen dan voel je het praktisch al van dag 1. vwb mijn temp. ik had dit probleem voorgelegd in het temperatuut forum van deze sote en het schijnt te kunnen dat je temp pas 1-2 soms zelfs 3 dagen later omhoog gaat.
    Ik ga er maar gewoon van uit dat wat ik voel dat dat klopt. ;)
     
  6. jojo29

    jojo29 Bekend lid

    4 feb 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    Hoi allemaal

    het vrouwen lichaam zit vreemd in elkaar.

    ik heb nu ook last van mijn borsten ze zijn voller en wat gevoeliger ook mijn tepels en ze voelen zacht.

    heb ook nog last van mijn buik.

    en toch denk ik niet dat ik zwanger ben ergens stiekem toch wel!

    maar ga er niet vanuit. het kan namelijk ook zijn dat je hormonen van slag zijn .
    maar toch voel ik me anders (gevoeliger.)

    en ik ga ook niet uit van boeken want overal staat wat anders.

    zo zie je maar dat er vrouwen zijn die negen maanden zwanger zijn en het niet eens weten.

    hoe verklaren we dat dan .alles kan dus.

    maar ik wordt gek van de onzekerheid kijk ik heb er al eentje rond lopen
    maar toch denk ik waarom duurt het allemaal zo lang.

    ja geduld hebben maar toch!

    ik wacht het af de 18de kan ik als het goed is testen dan verwacht ik mijn nod.

    groeten jolanda
     
  7. Selina26

    Selina26 Bekend lid

    27 nov 2007
    935
    126
    43
    Vrouw
    Heel toevallig maar ik was ook ziek rond mijn innesteling... Ik dacht ook aan griep, maar het is wel heel toevallig... :)
     
  8. jolanda666

    jolanda666 Actief lid

    30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Oh dat zou wel heel toevallig zijn want ik voel me vandaag ook niet al te fit dus wie weet!
     
  9. Ddebbyy

    Ddebbyy Fanatiek lid

    11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Meid ik zie ook dat het je eerste maand zonder de pil is...het kunnen ook ontpillingsvrschijnselen zijn he!
    Ik hoop wel voor je dat het raak is hoor....maar pas op...als je j instelt op een zwangerschap en je test negatief is de klap heel erg hard!

    Succ6 meid!

    Groetjes Debby
     
  10. Kristel86

    Kristel86 VIP lid

    4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey debby :)

    Ja ik weet dat ik me niet op een zwangerschap moet instellen. Heb ook nog steeds in me achterhoofd van: joh, ik zal wel gewoon ziekjes zijn.
    Wat betreft ontpillingsverschijnselen:
    Ik ben nu 5 jaar aan de pil ongeveer, heb al 3 verschillende gehad door elkaar steeds, heb van elke pil wel klachten en ben dus ook al een stuk of 6 keer gestopt tussendoor. Eigenlijk heb ik nooit ontpillingsverschijnselen gehad, dus ik zou ook niet weten hoe dat voelt. Dus wie weet :)
    Ik twijfel alleen gewoon een beetje. Vannacht heel erg last van me linkerlies gehad, hele tijd doffe steken en vandaag weer t gevoel alsof ik ongi moet worden en word van bepaalde soorten eten echt kotsmisselijk :(
    Ik kan wel blijven speculeren, maar ik weet dat t geen zin heeft :)
     
  11. daantje79

    daantje79 Lid

    21 dec 2007
    80
    0
    0
    Na mijn eisprong was ik ook niet erg lekker Buikpijn en erge krampen.Wist dat de griep heerst maar die heb ik de week ervoor ook al gehad spugen en diarree.was erg humeurig...maar goed maar ff afwachten...
     
  12. Kristel86

    Kristel86 VIP lid

    4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ohh, er is gependeld voor me en werd gezegd: de pendel gaf meteen aan dat je in februari positief gaat testen...

    :eek:

    Nu gaat t helemaal spannend worden :eek:
    hihi

    :-D
     
  13. Meriam22

    Meriam22 Bekend lid

    5 feb 2008
    790
    0
    0
    Hey Meiden,

    @ kristel het is een en al herkenning ik had een paar dagen geleden in de keuken dat ik het allemaal zo vies vond ruiken dat ik naar de kamer ben gegaan want ik zat te kokhalzen. Ben net als jij trouwens in mijn eerste ronde en ga er ook vanuit dat het bij mij allemaal ontpillen is. Ik heb ook erge krampen en wit veel slijmverlies en hoofpijn en dergelijk maar misschien wel langdurig griepje. over een paar dagen zullen het weten

    Hoe werkt dat trouwens het pendelen. ik zie het bij veel meiden staan is wel heel erg leuk. Zou iemand dat bij mij willen doen ;)

    Groetjes

    Meriam
     
  14. Kristel86

    Kristel86 VIP lid

    4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hoi Meriam :)

    Als je naar de Lounge gaat, daar staat bovenin een topic genaamd Pendelen. Daar staan de namen bij van degenen die dat doen :) Het kan wel eventjes duren voordat je antwoord hebt, maar ze krijgen gewoon veel aanvragen.

    Ik zie trouwens dat je 1 dag eerder kan testen dan ik. Spannend !

    Ik zelf begin aan de ene kant het idee te krijgen dat ik me al die symptomen aanpraat ofzo. Terwijl ik me eigenlijk ook wel weer zwanger voel, voel me gewoon anders dan normaal. Dus ja, ik weet het allemaal niet :) We zullen het allemaal wel zien :) Ik heb gewoon een engeltje en een duiveltje in me hoofd die ruzie met elkaar maken van: "ja het is wel zo!" "nee joh, dat kan helemaal niet"
    haha, heel frustrerend dus.

    Succes in ieder geval en laat je iets weten? :-D
     
  15. Meriam22

    Meriam22 Bekend lid

    5 feb 2008
    790
    0
    0
    Hey hey,

    Tuurlijk laat ik wat weten. Maar eerlijk gezegd begin zelf steeds meer gewoon te denken dat het niet zo is voel nu ook steeds meer ongi krampen opkomen alleen krampen voor de rest nog niets. Van de ene kant baal ik wel maar van de andere kant is het volgens mij juist super dat je na het ontpillen gelijk netjes na 28 dagen ongesteld word. Ik weet het niet meer jij al ergens last van en ja ik praat mezelf ook verschikkelijk veel aan. volgens mij zijn dat van die dingen die er nu eenmaal bij horen net zoals misselijkheid als je net zwanger bent.

    gr.

    Meriam
     

Deel Deze Pagina