na 10 min. niet meer geldig

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door meeuw, 26 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meeuw

    meeuw Lid

    19 aug 2008
    97
    0
    0
    Hallo ,heb ook iets geks met testen. De eerste keer heb ik getest met een test van het kruitvat....niks te zien. Paar dagen later weer getest: heel vaag roze lijntje.

    Nu heb ik vanmorgen, anderhalve dag later, met een test van da drogist getest. In de gebruiksaanwijzing stond dat je na drie minuten de test kon aflezen Drie minuten gewacht dus en er was helemaal niets zichtbaar. Dus ik denk: Vals alarm, heb me vast verbeeld van dat misselijk en zo.

    Ben maar weer naar bed gegaan en na een half uur stond ik weer op om naar me werk te gaan. Keek ik nog even op de test.....weer zo'n vaag roze lijntje......Wat moet ik hier nu van denken. In de gebruiksaanwijzing staat dat de test na tien minuten niet meer gedig is.....dat de uitslag in ieder geval niet betrouwbaar is als het lijntje pas na 10 minuten verschijnt, zo lees ik het. Wat denken jullie? Waarom zou het niet betrouwbaar meer zijn?
    Alvast bedankt,

    Meeuw
     
  2. arielle

    arielle Actief lid

    27 jun 2006
    355
    0
    0
    verschrikkelijk die lijntjes en streepjes. Ik koop alleen nog digitale testers dan weet je tenminste waar je aan toe bent....hoop voor jou dat ie binnenkort duidelijk is!
     
  3. Milla Rose

    Milla Rose Fanatiek lid

    8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Ik heb het vandaag ook gehad. Het schijnt dat indrooglijntjes nooit blauw of roze zijn maar grijzig. Dus... nog een testje doen? Voor mij is het helaas niet nodig, ben ook ongesteld geworden..!
     
  4. meeuw

    meeuw Lid

    19 aug 2008
    97
    0
    0
    Jammer Mlla Rose, dus jij gaat je opmaken voor de volgende ronde. Succes!
    Ik heb nog een klein beetje hoop zolang ik niet ongesteld ben.
     

Deel Deze Pagina