Welke luiers gebruiken jullie?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Blijdorp, 3 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Switi

    Switi Fanatiek lid

    22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Hier alleen maar pampers!
    KV geprobeerd maar lekte erg door. Overdag gebruiken we de premium protection, soms de active fit en absoluut de baby dry voor de nacht. Ivm gevoelige huid en eczeem zou dat ook het advies zijn geweest van de allergoloog maar die waren we dus al voor.. :)

    Qua prijs is er altijd wel ergens een aanbieding te vinden...wij slaan "groots" in als er fikse kortingen zijn, doen we ook bij billendoekjes.
     
    Roos32 vindt dit leuk.
  2. RoxannaG

    RoxannaG Niet meer actief

    Wij gebruiken die van Kruidvat. We hebben twee kinderen in de luiers en zijn 50 euro kwijt per 5 weken ongeveer. Zijn die van de Lidl goedkoper?
     
  3. Roos32

    Roos32 Bekend lid

    2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Volgens mij ligt het echt aan het kindje welke luiers het meest geschikt zijn. Ik lees hier goede ervaringen met Kruidvat luiers, maar bij mij is dat een compleet doorlekfestijn. Alleen Pampers doen het hier goed. Voor de oudste ben ik op een gegeven moment overgestapt op Etos eigen merk, maar toen was hij al zo goed als zindelijk. Ik sla ook groot in als er korting is.

    Misschien toch maar gewoon een ander merk proberen en kijken hoe dat gaat.
     
  4. ButterflyPassion

    ButterflyPassion Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Maar dat doorlekken, is dat dan alleen met poep of ook met plas? Ik ben even aan het oriënteren of overstappen voor mij misschien een optie is :)
     
  5. Roos32

    Roos32 Bekend lid

    2 jun 2013
    923
    137
    43
    Vrouw
    Tot nu toe alleen plassen. De jongste slaapt nu 8 uurtjes in de nacht en 's ochtends moet ik eigenlijk direct zijn luier verschonen. Dat red ik met een Pamper luier dus wel, maar de rest lekt door.

    Bij de oudste heb ik destijds de Pamper luiers voor 's nachts gehouden en overdag Etos eigen merk gebruikt en dat ging prima.
     
    ButterflyPassion vindt dit leuk.
  6. kikibaby1988

    kikibaby1988 Actief lid

    28 sep 2016
    348
    25
    28
    sahm
    Brugge
    hier voor allebei kruidvat. enkel in de nacht durf ik wel de pampers night te gebruiken want mijn oudste dochtertje plast redelijk veel in de nacht. zeker omdat ze 12u in bed ligt. voor mijn kleinste enkel kruidvat behalve er een goeie actie is ofzo; tevreden van.
     

Deel Deze Pagina