Welke luiertas heb jij?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Esmy, 14 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esmy

    Esmy Bekend lid

    27 jun 2016
    505
    56
    28
    NULL
    NULL
    Onze luiertas is inmiddels bijna 5 jaar. Dus tijd voor een nieuwe.
    Heb al op internet zitten kijken, maar kan er niet echt uit komen.
    Welke luiertas heb jij?
    Bevalt die goed?
     
  2. Scooter84

    Scooter84 Niet meer actief

    Wij hebben een bij onze Joolz Day2 kinderwagen horende luiertas. Staat klaar om gebruikt te worden. Wat we er sowieso handig aan vinden zijn de vele vakjes en in één van de voorvakjes zit een isolatie waardoor melk of eten zowel warm als koud bewaard kan worden. Zal natuurlijk niet voor superlang zijn, maar denk dat het zeker wel goed van pas kan komen.
     
  3. Fristi2012

    Fristi2012 VIP lid

    23 jun 2014
    5.909
    3.328
    113
    Ik heb ook de luiertas van joolz, weet niet of er ondertussen een nieuwe is, die van ons is al anderhalf jaar oud.
    Maar ik zou hem nooit weer kopen. Hij is leeg al lomp en best zwaar. Er zit geen rits in waardoor zoon hem zelf open krijgt en alles eruit trekt.
    Als ik alles wat in m'n luiertas zit in m'n rugtas stop, zit ie nog niet eens halfvol.

    Maaaaar jij matcht wel heel mooi bij de kinderwagen, ook niet onbelangrijk natuurlijk.
     
  4. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Ik heb nog nooit een luiertas gehad, gebruik altijd gewoon mijn handtas (Le Pliage van Longchamp - die tas met die bruine hengsels en canvas tas in allerlei kleuren). Daar past eigenlijk alles in! Had toen bij de 1e wel een tasje voor binnenin gekocht bij de Primark om wat losse spullen in te stoppen. Toevallig heeft mijn tas ook nog eens precies de kleur van de kinderwagen :cool:

    Overigens hebben ze bij ZaraHome ook best wel leuke (stoffen) luiertassen of losse accessoires voor erin! Zoals een binnentasje of verschoningsmatje enzo.
     
  5. Louloute

    Louloute Niet meer actief

    Hier een babymoov city, ben er tevreden mee! :)
     
  6. Loesje86

    Loesje86 Niet meer actief

    Bij dochter had ik er eentje van Oililly en nu eentje van Lief!/Stoer
     
  7. VBJ82

    VBJ82 Niet meer actief

    Bij de eerste twee van Lief en nu eentje van Cowboysbag.
    Die kan ik later ook zelf als (hand)tas gebruiken.
     
  8. Friesje203

    Friesje203 Fanatiek lid

    31 dec 2014
    1.142
    844
    113
    Ik lees mee!
    Wij krijgen een Joolz day(1) maar daar zit geen tas bij.
    Mijn man wil graag wel een bijpassende tas (hij wil geen roze bloemetjes of zo :roflmao: en aangezien we het geslacht niet weten ik ook niet..).
    Dus we zijn aan het kijken naar de tas van de day2, maar weet iemand of die Elephant Grey hetzelfde is als die van de day1?
     
  9. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    IMG_2143.JPG Ik heb een luiertas van koelstra gekocht (zie foto). Hij is nog niet gebruikt, maar ben heel tevreden over het uiterlijk van de tas. Stoer en de prijs was super. Ook rits vond ik belangrijk.

    Wilde iig een tas waar mijn man ook mee zou kunnen lopen en dat kan met deze zeker.

    Ps. Ik had hem met de prenatal mazzeldagen voor 50 euro ongeveer (weet niet meer precies).
     
  10. Betsy

    Betsy Niet meer actief

    Deze van de Baby Dump.
    Hij is nu in de aanbieding voor 50 Euro.
    Vind luiertassen vaak heel lelijk, naar deze kan ook prima als gewone tas gebruikt worden.

    Bekijk bijlage 534990
     
  11. MamavanDane

    MamavanDane Bekend lid

    23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Wij hebben deze gekocht, denk dat ie groot genoeg is en vind m stoer genoeg zodat mn man er ook mee kan sjouwen ;)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.643
    3.770
    113
    Bekijk bijlage 535004
    De allermooiste! Gebruik 'm alleen niet als luiertas want daar vond ik 'm te mooi en duur voor :D. Voor dagelijks gebruik een simpele van de Prenatal.
     
    Lindavvv en Regina88 vinden dit leuk.
  13. Regina88

    Regina88 Niet meer actief

    De cowboysbag luiertas. Heb hem al bijna 4 jaar en hij is heel fijn. Alleen wel eens een nieuwe rits in laten zetten.
     
  14. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.407
    4.729
    113
    Geen luiertas maar gewoon mijn eigen tas. Ik ben namelijk nooit een luiertas tegengekomen die ik mooi vind.
     
  15. Kristientje

    Kristientje Fanatiek lid

    11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Ik heb deze van Babymoov. Super blij mee. Hij is ruim, en heeft genoeg vakjes en accessoires. En nog leuk geprijsd ook. :)

    [​IMG]
     
  16. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Heb een luiertas van pip studio. Lekker ruim.
    Doe hem trouwens nooit aan mijn kinderwagen vast maken.

    Heb wel een bijpassende luiertas van Joolz. Maar gebruik die ook minimaal.
     
  17. MamaLe

    MamaLe Fanatiek lid

    28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Ik heb een isoki double zip. Past heel veel in, aparte vakken genoeg en ben er erg blij mee.
     
  18. Boommm

    Boommm Niet meer actief

    Geen luiertas, vind die dingen echt afzichtelijk. Vooral die met van die felle kleurtjes en vrolijke printjes, gadverdamme :D

    Gebruik dus gewoon een van m'n eigen tassen. Heb daar een luier etui inzitten van Koeka en zo'n matje van Little dutch.
     
    Essje en Betsy vinden dit leuk.
  19. j010

    j010 Bekend lid

    27 apr 2015
    691
    186
    43
    Vrouw
    010
    Ik heb een Lassig denim luiertas.
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina