Welke normen en waarden, vul t lijstje aan :)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mirwar, 15 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1985

    Anne1985 Fanatiek lid

    17 okt 2007
    1.363
    6
    38
    Hier mijn waslijst:

    - Kind mogen zijn (ik mocht vroeger nooit dansen, hard lachen of erg enthousiast reageren) ik kan er ontzettend van genieten als mijn kleintje hard lachend al dansend door de kamer vliegt ;)
    - Het onderste uit de kan halen qua opleiding. Cijfers zijn daarbij niet zo belangrijk
    - Ouderen met u aanspreken
    - opstaan voor ouderen, zwangeren enz
    - RECHTS STAAN OP DE ROLTRAP ;) ;) ;)
    - Doen wat je gelukkig maakt
    - Dank u wel zeggen
    - eerlijk zijn
    - Tegen papa en mama mag je alles vertellen, niets is raar, niets is gek
    - lief zijn voor jezelf, houden van jezelf

    Maar wat ik het allerliefste mee geef aan mijn kleine meid is dat wij van haar houden, meer dan ze ooit zal begrijpen!
     
  2. Anne1985

    Anne1985 Fanatiek lid

    17 okt 2007
    1.363
    6
    38
    oh ja... zullen we over 20 jaar dit topic opnieuw openen? Kijken wat er van terecht is gekomen ;)
     
  3. Xociquetzal

    Xociquetzal Actief lid

    15 jul 2007
    438
    0
    0
    Huisvrouw
    uithoorn
    Vind t zo moeilijk...Wat ik al zei....(mn zoon is hiervoor nog net even te jong) maar Dewi hoeft van mij geen U te zeggen...zeker niet tegen oma en opa en bekende volwassenen..

    Beleeft zijn en respect tonen voor iemand kan ook zonder u te zeggen...snap niet wat volwassenen meer zijn dan kinderen anders om geld dit toch ook niet...heb dit nooit begrepen en zal dit ook nooit doen...

    daarbij heeft Dewi wel een xbox 360 een DS en een mobieltje...Als dewi iets belangrijks te zeggen heeft mag ze dat en kai trouwens ook als hij ouder is ook doen als ik in gesprek ben..als ik even bezig ben zeg ik wel even wacht even ik kom zo bij je....maar zeker toen ze kleiner was en ze moest plassen ofzo had ik t liever tussen eengesprek door dan een natte broek..dat soort dingen...mee helpen in het huishouden hoeft ze ook niet daar heeft ze later alle tijd voor als ze ouder is..ze helpt mee met koken omdatz e t leuk vind en de hond laat ze uit omdat het haar hond is...en dr kamer ruimt ze op als ik er met een polstok doorheen moet...maar daar zit niet echt een regel aan....en de dingen die jij zei vind ik ook belangrijk...mischien nog wel een of 2 dingetjes...
     

Deel Deze Pagina