Welke Pamper?

Discussie in 'Verzorging' gestart door Sammie2017, 7 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie2017

    Sammie2017 Fanatiek lid

    14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Wat fijn dat je kijkt!

    Ik heb een vraag over de pampers. Op dit moment gebruiken wij snachts de Baby dry en overdag de active fit. Nu lees ik net in een schema dat active fit droger zijn dan Baby dry? Even als de premium protection? Heeft iemand hier ervaring mee?

    Sowieso ben ik benieuwd naar ervaringen met de premium protection, deze zijn vaak in de aanbieding. De active fit vind ik zo lekker zacht en nemen inderdaad veel vocht op. Ons zoontje is nogal beweeglijk en plast veeeeeel (drinkt ook veel). Ik heb nu kruitvat geprobeerd, ben daar wel tevreden over maar hij lekt snel door.

    Alvast bedankt!
     
  2. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.827
    14.156
    113
    Premium protection nooit problemen mee gehad, baby dry was in eerste instantie top voor de nacht. Maar dat werd helaas baby not dry toen ze besloot dat buikslapen zo veel lekkerder was. Ze hield t nog geen 6 uur droog en ik stond elke dag een bed te verschonen. Kruidvat maat 3 is t enige wat werkt en sindsdien geen nat bed meer met een buikslapende dochter.
     
  3. Sammie2017

    Sammie2017 Fanatiek lid

    14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Hij slaapt ook op zijn buik en pampers maat 4 houd dat goed. Maar omdat ze zeggen dat premium protection en active fit droger zijn ben ik in de war.
     
  4. tinkertje

    tinkertje Fanatiek lid

    19 dec 2014
    1.075
    13
    38
    Wij hebben overdag de premium protection werkt hartstikke goed ( bewegelijke baby) dus geen klagen erover..

    Snachts gebruiken wij de baby dry ( maat 2 ook) en dat gaat super!, doe ik snachts de luier aan van overdag dan lekt het geheid door dus voor de nacht de baby dry ( ook buikslaper) :)
     

Deel Deze Pagina