Welke reisverzekering dekt een zwangerschap?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Curagirl, 13 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Curagirl

    Curagirl Actief lid

    23 apr 2017
    176
    140
    43
    Vrouw
    Hoi dames,

    Is er weleens iemand rond 27weken naar Amerika gegaan?
    Ik ga 7oktober een weekje naar NewYork met mijn man, maar nu kan ik dus nergens een reisverzekering geven die zwangerschap dekt... ik ben dan 27 weken in NEwYork

    HELP!
     
  2. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.328
    243
    63
    Noord-Brabant
    Bedoel je echt een reisverzekering? Of een annuleringsverzekering? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat een reisverzekering repatriëring of medische zorg vanwege zwangerschap uitsluit. Voor de annulering gelden wel voorwaarden of je er gebruik van kan maken.
     
    Curagirl vindt dit leuk.
  3. Mythique

    Mythique Fanatiek lid

    3 apr 2015
    4.628
    3.754
    113
    Als je geneeskundige kosten meeverzekerd zijn onverwachte behandelingen in het buitenland in verband met zwangerschap iig bij interpolis gewoon gedekt. Maar kan me niet voorstellen dat dat bij anderen niet is. Zo'n dekking vergoed over het algemeen alles wat de basisverzekering in Nederland ook dekt.
     
    Curagirl vindt dit leuk.
  4. Curagirl

    Curagirl Actief lid

    23 apr 2017
    176
    140
    43
    Vrouw
    Sorry, ben een zeer belangrijk detail vergeten.. Ik woon op de Antillen en de verzekering hier SVB, dekt niets in het buitenland. Dus ik moet een losse reisverzekering zoeken met geneeskundige kosten die ook eventuele zwangerschapskosten dekt! ;)
     
  5. sjorsje

    sjorsje VIP lid

    17 aug 2007
    11.328
    243
    63
    Noord-Brabant
    Wij moeten voor klanten die in het buitenland wonen een doorverwijzing doen naar Oomverzekeringen, maar ik weet niet hoe hun reisverzekering geregeld is.
     
    Curagirl vindt dit leuk.
  6. Anne09

    Anne09 Fanatiek lid

    11 aug 2011
    1.290
    57
    48
    Ik heb kort geleden gebruik gemaakt van onze reisverzekering ivm medische kosten. Deze dekte ook alleen de extra kosten tov de nederlandse basisverzekering. Dus ik zou sowieso even bellen naar de desbetreffende verzekeraar.
     
  7. Curagirl

    Curagirl Actief lid

    23 apr 2017
    176
    140
    43
    Vrouw
    Ja, die neem ik normaal altijd. Maar zwangerschap dekken ze pas na 10maanden :(
     
  8. floppie888

    floppie888 Bekend lid

    3 sep 2014
    793
    549
    93
    Bij Allianz Global Assistance zijn complicaties door zwangerschap meeverzekerd. Lees gewoon goed de polisvoorwaarden door voordat je iets afsluit. Deze staan altijd op de website van de verzekeraar.
     
    Curagirl vindt dit leuk.
  9. mama suus

    mama suus VIP lid

    18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    Via svb kun je toch een buitenlandkaart krijgen?
     
  10. Curagirl

    Curagirl Actief lid

    23 apr 2017
    176
    140
    43
    Vrouw
    Ga ik achteraan!
     

Deel Deze Pagina