Welke schoenen voor slopertje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door 2littlemonkeys, 19 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Onze oudste is in februari 5 geworden en had het boegbeeld van de Sire reclame kunnen zijn...

    Max 2 maanden geleden heeft hij nieuwe schoenen uitgezocht en gisteren kwam ik tot de ontdekking dat ze alweer af zijn. Ze zijn letterlijk tot het naadje gesloopt :rolleyes:

    Welke schoenen zijn stevig, maar leuk/stoer? Zelf zat ik aan air force te denken, omdat ik ze zelf ook heb en ze behoorlijk stevig vind.

    Hij is een "echte jongen", dus racen op de fiets, klimmen, springen van objecten, ruikt meestal naar plakkerigheid.... jullie snappen het wel. Wat hebben jullie voor jullie slopers?
     
  2. Ikdus

    Ikdus VIP lid

    1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik zou verschillende schoenen kopen. Duurdere schoenen voor gelegenheden of uitstapjes waar hij niet kan ravotten.

    En gewoon scapino/hm/van haren om lekker wild mee te doen. Of misschien zelfs 2e handsjes die er bij verkoop nog goed uitzien
     
  3. Uuz

    Uuz VIP lid

    8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Dl is ook lekker actief met haar schoenen, en EB's gaan hier het langst mee. Van leer, met zo'n rubberen stootrand rondom (niet geplakt, maar genaaid).
     
  4. Regina88

    Regina88 Niet meer actief

    Wij hebben altijd schoenen van develab, Bunnies, red rag. Zulke merken. Ik heb ook een wildebras die vaak met de neus over de grond kruipt, maar ze blijven goed
     
  5. HappyRabbits

    HappyRabbits Fanatiek lid

    20 jan 2014
    4.889
    4.387
    113
    Wij hebben dit seizoen schoenen met rubberen neuzen van Trackstyle. Hij vond ze zelf ook leuk dus ik was blij dat de keuze hier op viel en niet op die met gewone leren neuzen. Ze slijten dus gewoon echt niet.
     
  6. HappyRabbits

    HappyRabbits Fanatiek lid

    20 jan 2014
    4.889
    4.387
    113
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.320
    1.052
    113
    Red rag met bescherm neus werkt hier goed voor wilde peuter
     
  8. 2littlemonkeys

    2littlemonkeys Fanatiek lid

    27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Oh deze merken ken ik helemaal niet!
    Bedankt voor de tips, zeker iets waar ik iets mee kan :D

    Een paar schoenen voor de "sloop" en mooi hebben we al wel. Het enige nadeel is dat de schoenen voor de mooi ook zo weer verrot zijn.... vreselijk Haha
     
  9. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.949
    8.762
    113
    Mooi!!! En gaan dus lang mee. Hier hebben ze geen tijd om te slijten, hij isnog geen 3.5 en heeft al maat 28:eek::)
     
    2littlemonkeys vindt dit leuk.
  10. floppie888

    floppie888 Bekend lid

    3 sep 2014
    793
    549
    93
    Mijn zoontje gaat ook in no-time door zijn schoenen heen. De enige oplossing is goedkope schoenen met rubberen neuzen. Hij heeft nu stevige leren sneakers met rubberen neus van de Bristol en die zijn nog goed na 5 maanden. Er zijn best leuke en goede goedkope schoenen te krijgen bij Bristol, Scapino of van Haren.
     
    2littlemonkeys vindt dit leuk.
  11. Grietjenb

    Grietjenb Niet meer actief

    Schoenen met kruipneuzen!
    Ik koop vaak schoenen van piedro, trackstyle, hip enz. Dure schoenen dat wel. Ik heb wel de mazzel dat hier vlakbij een winkeltje is met alleen outlet. Daar betaal ik meestal minder dan de helft van de originele prijs.
    Mijn oudste zoon is 14 en dat is nog steeds een schoenensloper. Koop ik voor hem schoenen bij de Bristol, dan weet ik zeker dat ik binnen 3 maanden weer nieuwe moet kopen. Koop ik dure merkschoenen, dan doet hij er veel langer mee.
     
    2littlemonkeys vindt dit leuk.
  12. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    De Adidas met rubberen neus!
     
    2littlemonkeys vindt dit leuk.
  13. Sammie85

    Sammie85 Bekend lid

    22 feb 2013
    574
    150
    43
    Vrouw
    Maasdriel
    British knights zijn ook hele fijne stevige schoenen!
     

Deel Deze Pagina