Welke shampoo gebruiken jullie?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ammie1984, 10 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa2

    Lisa2 Fanatiek lid

    21 apr 2013
    3.532
    1.550
    113
    Ik ben ook benieuwd voor degene die geen shampoo gebruiken.. krijg je al die viezigheid (ladingen zand e.d.) dan wel uit het haar?
     
  2. Lila8

    Lila8 Bekend lid

    8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    Ja, gewoon met water en je handen.
     
  3. zigzag

    zigzag Fanatiek lid

    21 okt 2015
    1.925
    666
    113
    Vrouw
    Hier ook zo, mijn zoontje is nu 4,5. Ik vind het ook wel makkelijk want hij wil vaak zelf ook een poging doen de zeep uit zijn haar te wassen en dan komt het ook over zijn gezicht en in zijn ogen. De meeste andere shampoos prikken als het in de ogen komt vandaar dat ik het nog even bij Zwitsal houd voorlopig.
     
  4. Winter30

    Winter30 Niet meer actief

    Geen shampoo.
    Zijn haar is nu veel mooier, glanzender en voller. Hij was al niet dol op haren wassen en shampoo was 1x per week. Maar zijn haar werd er sluik van na een wasbeurt. Dus hij boft en water voldoet nu gelukkig.
    Bij de jongste gebruiken we ook al een jaar geen shampoo meer en ook zijn haar is schoon en mooi.
    Toen we nog wel shampoo gebruikten hadden we Etos eigen merk voor baby’s/kinderen.
     
    Lila8 vindt dit leuk.
  5. Tedds

    Tedds Lid

    25 mei 2015
    63
    8
    8
    Vrouw
    Jahoor. Zand lost sowieso niet op in shampoo. Etensresten en dergelijke gaan er ook gewoon altijd uit, maar m'n dochter houdt ervan om lekker lang te dobberen/douchen. Haar hoofdje wil na het buitenspelen nog wel eens naar zweet ruiken (niet dat het stinkt, gewoon kinderzweet) en na afloop van het wassen ruik je niks meer.

    We gebruiken wel gewoon handzeep en zo voor de hygiene.
     
  6. Winter30

    Winter30 Niet meer actief

    Ik doe ook altijd een flinke laag gel in het haar van zoon tegenwoordig, op schooldagen dan. En dat gaat er ook met gemak uit met water.
     
  7. MuscleMe

    MuscleMe Actief lid

    16 feb 2013
    192
    3
    18
    NULL
    NULL
    shampoo is niet nodig bij kinderen. krijgen ze alleen maar juist vet haar van.
     
  8. Patty86

    Patty86 Fanatiek lid

    8 okt 2012
    3.263
    2.437
    113
    Vrouw
    shampoo van Zwitsal kids. 2x per week en verder gewoon water. Nu met dat warme weer douchen ze toch wel bijna dagelijks. Lekker fris naar bed. Na een dag ravotten met zand en water.
     
  9. Rainbow88

    Rainbow88 Fanatiek lid

    13 jan 2014
    3.647
    305
    83
    De eerste 2 jaar babyshampo van Mustela of Weleda.

    Vanaf dan Garnier kids met kersen of abrikoos geur, ik wisselde af. En net prinsessenshampoo gekocht van shwarzkopf
     
  10. Ziggyy

    Ziggyy Niet meer actief

    Zeep(blok) van Absolution, de witte
    Gebruik ik ook voor zijj lichaampje
     

Deel Deze Pagina