Welke vlogs kijken jullie?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door ikke84, 14 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMoeder

    iMoeder VIP lid

    30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Wat zoek je precies in een vlogger?
     
  2. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Tijdsverdrijf/vermaak. Maar dan wel mensen waar ik mee kan ‘levelen’ zegmaar, een enorme huismuts of iemand die 30minuten huilt die vind ik totaal niet interessant..
    Mag alledaags zijn, mag ook een ‘mommyvlogger’ of lifestylevlogger, of over lekker eten zijn!
     
  3. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.411
    4.732
    113
    De Huismuts misschien? Absoluut niet huismuts achtig. Vind haar voor af en toe wel leuk.

    Verder kijk ik ook alleen Monica Geuze. Vind veel genoemden hier ook heel suf. Dus ik lees mee voor tips.
     
  4. HvO

    HvO Niet meer actief

    De Saccone Joly’s eigenlijk alleen nog maar. En aantal vloggers die in Azië wonen .

    Veel bloggers waarmee ik ben “opgegroeid” vloggen nu ook. Maar kan er helemaal niet meer mee levelen. Heel veel is ook voor de show omdat het gesponsord word etc.

    De Bellingas vind ik echt vreselijk. :oops:
     
  5. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.411
    4.732
    113
    Ja, hier hetzelfde. En als die spons, vreselijk. Soms minuten erover doorpraten.
     
    HvO vindt dit leuk.
  6. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Ik was diehard fan van alle beautyblogs, maar tegenwoordig kan blijkbaar niemand meer een goed artikel schrijven. Zo jammer.
     
    HvO vindt dit leuk.
  7. Lisanne1811

    Lisanne1811 Fanatiek lid

    2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Mijn favoriet is Lulastic Hippieshake, verder kijk ik naar Phil & Alex en soms Ally D Minimally. En ik kijk PCOS nutrition cure maar dat zijn niet echt vlogs, High Carb Hannah kijk ik soms ook.
     
  8. Rylie

    Rylie VIP lid

    14 jun 2010
    5.725
    470
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ik lijk vlogs van de sacconneJolys.
    En vind de vlogs van FleurdeForce ook leuk om te kijken. Al is het wel even stil nu ze zelf moeder is geworden van een dochter.
    Af en toe keek ik naar TanjaBurr.
    Verder keek ik naar Mascha (beautygloss en Vloggloss)

    Moey zeggen dat ik wel wat klaar ben met al dat Vloggen en product aansmeer praktijken van de meeste.
     
    HvO vindt dit leuk.
  9. iMoeder

    iMoeder VIP lid

    30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Poeh.. Misschien gewoon zoeken naar filmpjes meer over onderwerpen die je interessant lijkt ipv personen? Persoonlijk heb ik zelf niet echt geduld om te kijken/luisteren naar mensen die alleen maar in de camera zitten te praten.
    The school of life is bijvoorbeeld leuk. Voor mij een beetje te veel Alpha onderwerpen, ik ben meer een Beta. Maar wel leerzaam.
    The Glam Belle vind ik leuk voor make-up tips en haar tips. Ik ben in beide super slecht, dus kan alle hulp gebruiken. Mits ik het geduld er voor kan opbrengen.
    CreaChick is een Nederlandse dame die 2 dochters heeft, fulltime mama is en vooral volgt over allerlei creatieve dingen. Kijk ik vanwege het Bullet Journal deel.

    En wat ik meestal heb zijn onderwerp periodes. Heb een tijdje vanalles gekeken over minimalisme bijv. Of een tijdje alles over lichaamstaal, aantrekking etc. Vooral dus dingen waar ik de ballen verstand van heb zeg maar.
     
  10. Florina

    Florina Fanatiek lid

    24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Ik heb ook wel zin in nieuwe leuke vloggers! Heel veel die hier genoemd worden keek ik vroeger maar vind ik nu echt geen reet meer aan (Manon Tilstra bijvoorbeeld, Kelly Caresse of Masha brrrr..:|)
     
    HvO vindt dit leuk.
  11. Spikkel19

    Spikkel19 VIP lid

    18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Wij kijken naar Jan-Willem de politie blogger ambuchannel en fire24/7
     
  12. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik kijk vooral voor onderwerpen en hop dan ook van de ene vlogger naar de andere. Ik heb nu best veel van CreaChick gekeken ovm bullet journal, ik vind hoe zij tekent ook leuk om te zien en daardoor kwam ik ook weer bij anderen uit. Draw with Jazza heb ik veel gekeken, maar ik kan zelf niet tekenen en wil het wel leren; Jazza is me iets te goed ;)
    Ik kijk veel vloggers die in een (specifiek) land zijn gaan wonen en daar over vertellen, bv hoe ze de taal hebben geleerd, culture shock dingen, vlogs over wat zij daar doen en beleven. Soms kijk ik dan iets over een ander land ook, maar 1 land heeft mijn voorkeur ivm de taal die ik gestudeerd heb.

    Maar bv de Bellinga’s, dat kan ik niet kijken :D
     
    HvO vindt dit leuk.
  13. HvO

    HvO Niet meer actief

    Dit vind ik sinds ongeveer een jaar ook heel erg leuk om te kijken. Vooral dus mensen die in Azië zijn gaan wonen. Geen idee waarom precies eigenlijk. :eek:
     
  14. HvO

    HvO Niet meer actief

    Of ze praten de ene week heel veel over iets wat ze echt willen hebben of wat kapot is gegaan etc. En de week erna hebben ze het toegestuurd gekregen.
     
  15. Sifra

    Sifra Niet meer actief

    De vlogs van de meiden van 2WMN, Annic ten Duis, Ik vrouw van jou, Remko en Dineke, Veracamilla, Edith Dohmen
     
  16. Mammaaa

    Mammaaa Fanatiek lid

    5 mei 2015
    1.084
    694
    113
    Ik volgde ook altijd deze mensen op mama to the max na. Echter vind ik Kelly tegenwoordig zo "gemaakt en te perfect" en word ik gek van de hello fresh boxen

    Mijn favo is wil&tien. Lekker droog en nuchter met een goede humor!
     
  17. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Nee echt? Vroeger vond ik ze wel leuk. Nu echt van die burgerlijke trutjes.. Ze lijken ook wel een stel af en toe. Tegewoordig vernoemen ze hun spon ook niet meer, vind ik ook niet netjes.

    Jaaa, zoals Serena met d’r smeg koelkast afgelopen week. Gadverdamme zeg, als je er zo graag een wilt koop je dat ding toch gewoon?! Dat gebedel altijd.
     
    DastyQueen, nizzie86 en HvO vinden dit leuk.
  18. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Luxmommy volg ik nog niet zo lang maar vind ik wel leuk geloof ik.
     
  19. Troeeeelaa

    Troeeeelaa Actief lid

    15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Annic kijk ik ook! Sarah vind ik soms zo kleuterig praten en daar raak ik heel geïrriteerd van haha. Nienke Plas vind ik ook leuk.
     
    DastyQueen vindt dit leuk.
  20. Williie

    Williie Fanatiek lid

    2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Moet eerlijk bekennen dat ik het de laatste tijd heel weinig bekijk. En ze ook minder leuk ga vinden.
     

Deel Deze Pagina