Welke vlogs kijken jullie?

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door ikke84, 14 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Ik kijk the bucketlist family en lifewithbeans.
    Die laatste vind ik echt geweldig om te zien. Is een Australisch gezin met 6 kinderen (6, 5, 4, 3, 3, 3 jaar). Ik volg ze al sinds de drieling baby's zijn, zo leuk om ze op te zien groeien!
    Ze geven thuisonderwijs en zijn vegan (ben ik zelf absoluut niet, maar goed:roflmao:). Ik vind het heel verfrissend om te zien hoe ze die kinderen opvoeden en stimuleren. En die kinderen zijn zó ontzettend schattig:)
     
    littlemunchkin en Nimue vinden dit leuk.
  2. mgeul84

    mgeul84 Bekend lid

    17 aug 2012
    765
    105
    43
    Mascha, 2wmn, Monica Geuze, crocoJill, Kelly Caresse, Manon Tilstra, beautylab, Enzo Knol

    Dit staat er in mijn you tube-lijst, kijk niet per sé alles van iedereen hoor!
     
  3. HvO

    HvO Niet meer actief

    Ik vond de vlog van Monica vandaag wel heel erg mooi en emotioneel. Kijk haar normaal nooit maar moest deze vlog zien. :D
     
  4. Madeliefje06

    Madeliefje06 VIP lid

    26 mrt 2015
    11.409
    4.730
    113
    Ik heb mee zitten janken :oops:
     
    HvO vindt dit leuk.
  5. HvO

    HvO Niet meer actief

    Ik ook. :oops:
     
  6. Nimue

    Nimue Niet meer actief

    Eens in de zoveel tijd kijk ik een vlog, en dan wissel ik af tussen:
    The Bucketlistfamily
    Sarah Lemkus
    Jinti Fell
    Ellen Fisher
    Life with beans
    The Sundance family
    Family Fizz
    TEDx Talks
    En soms Eugenia Cooney:oops:
     
  7. CiDa84

    CiDa84 Bekend lid

    13 aug 2014
    552
    55
    28
    Keek ook verschillende vlogs, Vloggloss, Kelly Caresse, Mama to the Max, vooral bij Manon Tilstra ging het gesponsorde me erg tegenstaan, met dr Slimpies, dat dronk ze toen steeds en was overduidelijk gesponsord. Zag haar op een gegeven moment ook zo veel shoppen, dacht nee, laat maar, begrijp echt wel dat ze er geld mee (moeten) verdienen. Maar ik weet niet, het is niet helemaal mijn manier ofzo. Iets erin staat me tegen. Kijk nu soms nog Mama to the Max en soms Boyi van den Hoek en Kelly Loef (Dat gaat ook echt nergens over, maar het kijkt wel lekker weg), verder niet echt meer eigenlijk.
     
  8. rums

    rums Niet meer actief

    #68 rums, 17 jul 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 jul 2018
    - de huismuts
    - co with the flow (vriendin van de huismuts, komisch en goed gemonteerd)
    - vera camilla (laatste tijd wat vlogjes)
    - annic ten duis
    - wil & tien
    - hans & shifra

    Ik keek kelly caresse maar ik ben afgehaakt omdat ze zo kinderachtig praat tegen haar vierjarige. Zoals je tegen een baby praat.
    En alboe inmiddels ook stuk minder.
    Bellingas ook wel gekeken maar ik krijg echt de kriebels van die man. En ik vind die kinderen ook echt verwend terwijl ze zelf bij hoog en laag volhouden dat ze eeeecht niet verwend zijn.
    Ik merk dat ik afhaak als ze heel materialistisch zijn.
    Zo keek ik ook naar vloggloss maar zij is wel het toppunt van materialistisch. Mijn gevoel zegt het opvullen van de leegte van haar kinderwens
     
  9. rums

    rums Niet meer actief

    Nou echt he! Tenenkrommend. Die muts is tegen advies in naar huis gegaan en dan potje lopen janken.

    Co with the flow is een aanrader heel nucher vol humor. Wil en tien zijn ook nuchter maar burgerlijker maar niet storend
     
  10. rums

    rums Niet meer actief

    Ja ambuchannel heel mooi en leerzaam
     
  11. CiDa84

    CiDa84 Bekend lid

    13 aug 2014
    552
    55
    28
    Zou het? Kijk wel regelmatig op Mascha dr IG, omdat ze best weleens heeft laten weten een kinderwens te hebben, maar ook PCOS dacht ik. Kijk of ik dan babynieuws zie, maar is tot nu toe helaas niet zo!

    Vind Willemijn en Martine idd ook wel leuk, vooral Martine vind ik de laatste tijd echt op een leuke manier veranderd! En zij zeggen gewoon eens op vlog of wat dan ook, dat de kinderen vervelend zijn, dat ze kapot zijn na een slechte nacht, enz., daar hou ik wel van, want zo gaat het meestal ook!
     
  12. CiDa84

    CiDa84 Bekend lid

    13 aug 2014
    552
    55
    28
    Mijn vriend kijkt trouwens idd ook altijd Jan-Willem, die politievlogger en ambuchannel!
     
  13. rums

    rums Niet meer actief

    Dat ziekelijk kopen dat zie ik wel als het opvullen van leegte. Pas had ze een korte vlog en daar ging het ook over haar koopverslaving. Je kunt inderdaad alles kopen maar geen kind.
     
  14. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Haha ik ook vooral Azie. Veel Japan en Korea. Vind het ook super leuk om dan te horen hoe mensen de taal spreken.
     
  15. littlemunchkin

    littlemunchkin Fanatiek lid

    12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Ja! Life with Beans kijk ik ook af en toe. Die kinderen zijn idd echt te schattig!
     
  16. iMoeder

    iMoeder VIP lid

    30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Ik volg echt dit hele gesprek niet meer. Hilarisch. :roflmao::roflmao:

    Hoe kennen jullie al die mensen?
     
  17. rums

    rums Niet meer actief

    Vaak via suggesties onder het filmpje.
     
  18. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.382
    6.921
    113
    Vrouw
    Las net dat de Bellinga's het theater in gaan.... tja... o_O:D
     
  19. HvO

    HvO Niet meer actief

    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
     
  20. BliksemSter

    BliksemSter Niet meer actief

    Leuk dit! Ik kijk heel weinig tv meer tegenwoordig. Maar op YouTube filmpjes kijken vind ik heerlijk. Hier mijn bescheiden mening:

    Annic ten Duis: haar vind ik echt heel erg leuk maar ook wel een soort van “te” perfect. Maar daar kan zij niets aan doen want dat is gewoon haar leven haha. Haar baby doet mij vreselijk denken aan mijn oudste dochter toen ze een baby was.

    Delia Skinmaster: kijk ik af en toe. Zij kwam langs in de vlog van Annic en ik was nieuwsgierig. Prachtige lieve vrouw, leerzaam over de islam ook. Alleen lijkt het een beetje qua format gejat van Annic maar ik kan mij vergissen.

    Vera Camilla: net gaan kijken, leuk mens en heel eerlijk

    Team Triplets: ik vind vooral die kerel iets te kinderachtig maar nog wel okay. Kinderen zijn schatjes en je ziet ook heel duidelijk dat een drieling pittig is zonder dat dat benadrukt wordt. Als ze duidelijk een product gaan promoten dan haak ik af. Zoals een keer een scheermesje of zoiets.

    Wil&Tien: erg leuk, gezellig en vrolijk. Leuke meiden en heel nuchter.

    Stellig: sorry, maar hier word ik eigenlijk niet goed van. Allemaal blij maar eigenlijk veel van hetzelfde. Ze zijn nu uit elkaar dus weinig vlogs. Denk ook (aanname!) dat ze misschien te druk waren beiden met de buitenwereld en het verdienen aan het vak “YouTuber”. Ik volg ze eigenlijk niet meer.

    SuperSaar: ik vind haar wel leuk maar ze was deze vlog zo overduidelijk Hello Fresh aan het promoten.... niet normaal. Ze werd er ook op gewezen in de comments. Ze is wel een aanrader voor ieder die worstelt met zwanger worden.

    Jeffree Star: een over-the-top Amerikaan die make-up tutorials geeft: androgyn, nasty maar daardoor ook leuk om te kijken. Niet te vaak en niet te lang. Dan is hij dikke mik met iemand en dan een paar maanden later hebben ze ruzie en gaat Jeffree weer even vertellen hoe het “echt” zit. Typisch iemand waar je in het echte leven ver vandaan zou moeten blijven.
     

Deel Deze Pagina