Welke wasmachine met grote trommel?

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 10 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.862
    7.625
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hoi bijna-weekend sneeuwuiltjes van me,

    Wij hebben nu een wasmachine die ruim 2,5 jaar oud is. Hij doet het nog prima maar dit is een wasmachine voor max 5 kilogram en echt te klein. Ik was nu al élke dag en kan er geen dekbedden in kwijt. Straks met een little babylicious die de hele dag door poepvlekken en melkvlekken over zijn kleding heen smeert zou ik graag een grotere wasmachine willen hebben.

    Alleen, in de winkel heb je die wasmachines met 7.8.9 10 kilo blabla. NU heb ik info gevraagd en er werd gezegd: Die KG is softwarematisch, je kan er dus 8 kilo in wassen obv de software.

    Dus ik kijk, is die trommel net zo groot als die van mij. Schiet ik dus geen reet mee op want dan kan ik alsnog mn dekbedden er niet in kwijt. Dan zie je die LG of Samsung met ENORME wasdeuren, zo groot als een vliegtuigmotor lijkt wel, alsof je er in verdwijnt, maar dan doe je hem open en BAM daar is de teleurstelling. Een trommeltje wat als koektrommeltje door zou kunnen gaan...

    Dus wie heeft er hier een wasmachine, en welke, met een GROTE trommel met 8 kg vulgewicht?
     
  2. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    De samsung eco buble van 8 kg daar kan ik echt veel meer (incl. dekbed) indoen dan mijn oude wasmachine van 5 kg ;)
     
  3. cactusje

    cactusje VIP lid

    12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik ben dan van 5 naar 6 kg gegaan maar daar past echt al meer in hoor.
    wat ik voorheen in 2x moest wassen past nu makkelijk in 1x.
    bijv dekbedovertrek van oudste en van mij paste eigenlijk net niet in 1x en nu hou ik ruimte over.
    terwijl mijn trommel niet groter lijkt dan de oude.
     
  4. Dizzy

    Dizzy Fanatiek lid

    23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik heb een wasmachine van Beko van 9 kilo. Werkt prima, heerlijk ruim en zeer voordelig qua prijs.

    Misschien bij de Wehkamp bestellen zodat je het kunt uitproberen?
     
  5. kleinegup

    kleinegup Fanatiek lid

    19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Ik heb een indesit is wel 7 kilo maar ik ben er super blij mee. zal vast ook wel in 8 kilo te verkrijgen zijn. ik gooi daar makkelijk 1 groot dekbedovertrek of 2- 1 persoons in (moet er wel er bij zetten dat ik microfiber dekbedovertrekken heb dus dat die nat of droog zo goed als niets wegen qua gewicht) maar ze zijn natuurlijk wel even groot. en daar dan nog hoeslakens en kussen hoezen en voedings kussen hoes bij. dus ik kan me bed in 1 was verschonen. :).

    als mijne ooit kapot gaat koop ik weer een indesit. misschien inderdaad wel een ander gewicht maar ik verwacht dat die nog heel wat jaartje mee gaat.
     
  6. Deedee1

    Deedee1 Bekend lid

    2 mrt 2015
    877
    1
    0
    Ik heb een LG, daar kan max 12 kg in :D
    Daar past alles in wat je maar wilt.

    Als je hem minder vult, dan verbruikt hij minder water, want hij weegt de was voordat hij begint.
     
  7. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.862
    7.625
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    We hebben nu ook een Indesit, we willen graag wel voor een iets ander merk gaan zoals Bosch, AEG, Samsung etc. Zanussi en Whirlpool wil ik hier niet in huis hebben, heel veel gezeur mee gehad in het verleden.
     
  8. siriel

    siriel VIP lid

    15 nov 2010
    5.076
    2.909
    113
    Vrouw
    Die heb ik ook, dekbedden van 2 bij 2 vd kids gaan er makkelijk in.top dus:D
     
  9. Tulp21

    Tulp21 Niet meer actief

    Wij doen dat dus ook. Vind het echt ideaal! :)
     
  10. wendyw80

    wendyw80 Fanatiek lid

    8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    Wij hebben een Beko met 7kg vulgewicht maar niet erg tevreden
    erover
    Past idd makkelijk een dekbed in en dan wast hij prima.
    Maar heb ik een volle trommel wasgoed dan heb ik problemen met het spoelen.
    Dan moet ik als ik pech heb nog 2x naspoelen.

    Nu was ik maar halve trommels en ben ik dus met meer vulgewicht niks opgeschoten.
    Maar voor de dekbedden en die moet ik nog weleens wassen
    is het wel ideaal

    We hebben hem nog niet zolang dus zal hem ook nog niet zomaar wegdoen maar de volgende word zeker een Samsung Eco Bubble.
     
  11. skiwi

    skiwi Fanatiek lid

    15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik heb een aeg met een inhoud van 8 kg. Past echt genoeg in. Ik ben er ontzettend tevreden over. Heb hiervoor een wasmachine gehad van een goedkoper merk en deze was al snel stuk.
     
  12. Clapat

    Clapat Fanatiek lid

    10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Wij hebben sinds 2 maand ook een AEG met 8 kg, zou dit niet meer willen missen.
    Het was dat ik absoluut een AEG wou hebben, maar blijkbaar is de Samsung echt goed (en goedkoper) volgens de verkoper/installateur.
     
  13. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Deze hebben wij ook! Heel blij mee (voor zover je blij kan worden van wassen)!
     
  14. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.798
    2.481
    113
    Vrouw
    Ik heb de zanussi lindo 300 sinds oktober in gebruik en ben er super tevreden over

    Had hiervoor ook een zanussi..was 12 jaar oud en nog niet af maar door verbouwing badkamer (waar de wasmachine staat) vervangen voor deze
     
  15. Groen

    Groen Actief lid

    12 apr 2013
    427
    387
    63
    Eco bubble 8kg inderdaad. Kan zoveel in, top!
     
  16. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.862
    7.625
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Welke Samsung hebben jullie dan? Dat ecobubble werkt maar tot 3 kilogram dus of het een ecobubble is maakt me niet veel uit want ik prop die wasmachine toch vol (niet te vol) dus die 3 kg kom ik overheen.
     
  17. Groen

    Groen Actief lid

    12 apr 2013
    427
    387
    63
    Ja het eco bubbelige snap ik er ook niet aan, haha. Die stand gebruik ik verder nieteens. Ik ben echt een propper ook, maar dat werkt prima met deze. Ik heb de WF0804Y8E alweer 3 jaar inmiddels.
     
  18. Devilschase

    Devilschase VIP lid

    1 dec 2007
    20.862
    7.625
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

    Dies niet meer leverbaar helaas:(
     
  19. Grietjenb

    Grietjenb Niet meer actief

    Ik heb 2 Samsung ecobubble machines staan. Allebei voor 7 kilo wasgoed. Daar gaat echt veel in hoor. Ik weeg het niet, maar ik stop in 1 machine zo de inhoud van een hoge wasbox.
    Ook de dekbedden stop ik er met gemak in.
    Ons dunste lits jumeaux dekbed past er met een beetje moeite ook nog in.
     
  20. rums

    rums Niet meer actief

    Deze heeft mijn zus ook en die is er heel tevreden over.
    Wij hebben den Miele maar koop die niet! Daar word witte was namelijk grauw in.
     

Deel Deze Pagina