Welke wipstoel?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Espoir, 15 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Espoir

    Espoir Fanatiek lid

    28 feb 2013
    1.553
    710
    113
    De titel spreekt aardig voor zich..

    Welke wipstoel hadden jullie en hoe beviel die?

    Bij de eerste hadden we een Nuna Leaf.. heel fijn, maar wel duur...
     
  2. Glimmer

    Glimmer Niet meer actief

    Bloom lounge, heel tevreden over!
     
  3. Ila

    Ila Fanatiek lid

    30 aug 2017
    1.232
    979
    113
    Vrouw
    Beaba up & down. Ook duur, maar ideaal in gebruik. Voor jou ergonomisch en je kan je kleintje gezellig bijschuiven wanneer je aan tafel zit. Daarnaast lopen de riempjes ook over de schouders en kan je er daardoor veel langer gebruik van maken dan wipstoeltjes die alleen riempjes in de middel hebben. Als ze voorover gaan leunen is het nog steeds veilig. Door de hoogte zet je hem alleen niet makkelijk even weg in de box, dus als je huiskamer aan de kleine kant is wordt het nogal een ding in je kamer. Maar heb je de ruimte en geld ervoor over dan is het echt een aanrader!
     
  4. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    Bij kennissen hadden ze een BabyBjorn. Die was zó veel leuker dan wat wij hadden (Kidsriver Anemone geloof ik) dat ik hem meteen besteld zou hebben als we thuis kwamen, ware het niet dat we hem mochten lenen :)
     
  5. Novastar

    Novastar Fanatiek lid

    9 jan 2014
    4.538
    1.171
    113
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord-Brabant
    Wij hebben een BabyBjorn. Van mijn zus gekregen dus geen idee wat hij gekost heeft maar het is een prima stoel.
     
  6. NORAH1979

    NORAH1979 Fanatiek lid

    18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Wij gaan voor deze. Baby zal niet veel in de wipstoel liggen, maar vind m praktisch omdat hij op de kinderstoel past. Dus kan de kleine vanaf de geboorte bij ons aan tafel.

    Screenshot_20180316-034830.png
     

Deel Deze Pagina