Shantala babymassage

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door PrisEnKids, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PrisEnKids

    PrisEnKids Actief lid

    11 jul 2007
    393
    0
    0
    Thuismama
    Roosendaal
    Wie heeft dit gedaan of doet dit?
    Heb je hier wat aan en hoe reageert je baby erop?
    Wil het ook gaan doen.
     
  2. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    ik heb het gedaan, maar ik vind het nogal een gedoe zeg maar. Je moet er echt de tijd voor nemen, oa door de voorbereiding, alles klaar leggen, ruimte lekker warm en kindje moet niet een volle buik hebben...
    Ik heb er het kind niet voor, ze vind het heerlijk om zo in haar blootje te liggen, maar dat 'gefriemel' aan haar vind ze niet leuk. Als ik haar armpje wil masseren houdt ze die stijf tegen zich aan en beentjes trekt ze weg. Bij buikje houdt ze weer haar handjes stijf op haar borst, kortom hier is het geen succes. Want als ze alleen in haar blootje ligt dan ligt ze lekker te spartelen en te doen met haar armpjes en beentjes. Heb het al aantal keer geprobeerd en we nemen er dan ook lekker de tijd voor, maar ze vind het prettiger om gewoon lekker in d'r blote gat te liggen en zelf te spelen met handjes en voetjes.
    Maar volgens mij is het als je kindje het lekker vind ontzettend leuk om samen te doen.
     
  3. Wendy06

    Wendy06 Actief lid

    26 jun 2006
    437
    0
    0
    Velserbroek
    Ik ga een cursus volgen, hij begint eind sept!
    Ik doe het nu soms ook wel es bij mijn kleine meid (beetje eigen idee) en ze vindt het dan wel lekker! Maar inderdaad gewoon lekker in haar blootje liggen is al een feest op zich! haha..

    Het lijkt mij ook wel erg leuk om andere moeders te ontmoeten! en na het masseren worden de kindjes ook ge-emmerd haha...op de foto ziet dat er erg grappig uit (zo'n kleintje in een emmer!)
     
  4. PrisEnKids

    PrisEnKids Actief lid

    11 jul 2007
    393
    0
    0
    Thuismama
    Roosendaal
    Ja ik wil na de geboorte dus ook de cursus gaan doen samen met de jongste telg;)
     
  5. stamboom

    stamboom Bekend lid

    17 nov 2006
    656
    1
    18
    ziekenverzorgster
    spijkenisse
    Hier ook een cursus gedaan. Vond het zelf erg gezellig (vanmorgen nog reunie gehad), maar dochterlief vond het niets aan. Kreeg haar nog niet eens uitgekleed, of ze begon al te krijsen. Nu is Lotte een kind wat veel om zich heen kijkt, alles wil zien en weten dus wellciht heeft het hiermee te maken, dat ze zich niet kon afsluiten van andere prikkels. Maar goed, ieder kind is anders. Kon bij de andere kindjes zien dat die het wel heel prettig vonden.
    Succes!
     

Deel Deze Pagina