Whaaa wordt gek... iemand kijk op ovutesten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door DeeLighT, 24 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.642
    552
    113
    Hallo allemaal,

    heb een probleempje hier. We willen even een paar maanden liever niet zwanger raken, en komende cyclus gaan we met persona als anticonceptie beginnen. Deze cyclus ovulatietesten gebruikt, een week voor de eerste test al geen gemeenschap meer gehad. Toen kwam de (volgensmij) positest op dag 16 (zie album). Normaal heb ik rond de eisprong een "klodder" helder heeel taai slijm, en daarna gevoelige borsten, en nu niks na die posi test. Vandaag dag 21, en wat krijg ik vanmiddag? Juist, de "klodder", en gevoelige borsten. Toevallig gister voor t eerst na die positest weer gemeenschap gehad, omdat we dachten dat t nu wel weer veilig was... Snapt iemand dit? Of was de test toch niet posi?
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Voor zover ik kan zien op je foto zit daar geen posi ovu test bij.

    Een ovu test is pas positief als de test streep donkerder en dikker is dan de controle streep.
     
  3. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik denk ook dat hij niet positief is.
     
  4. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.642
    552
    113
    Hhmm, hij leek mij even dik qua kleur, hij is natuurlijk wat ingedroogd....

    Ik las bij anderen ook dat als hij dikker was dan de strepen die je normaal hebt, hij ook positief is. Maar ik zal er dan maar vanuit gaan dat hij negatief is. Wel raar, hoe kan het dan de ene dag een donker streepje zijn, en de dag erna een lichte/geen?

    Een zwangerschap zou niet onoverkomelijk zijn hoor.....
     
  5. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hier zit geen positieve tussen nee.
    kan liggen aan hoe lang je hebt opgehouden, ander tijdstip, veel gedronken tussendoor...kan met heel veel dingen te maken hebben gehad.
     
  6. saartje27

    saartje27 Fanatiek lid

    13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Zo zag mij ovu test er ook uit. En 2 weken later had ik een posi zwangerschaps test in handen.

    Veel succes
     
  7. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.642
    552
    113
    Heb wel netjes elke dag hetzelfde gedaan, 4 uur opgehouden en weinig gedronken laatste twee uur.

    Saartje, bij jou was hij dus wel positief..........

    Vreemd allemaal. We wachten wel af.
     
  8. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Denk ook niet dat-ie echt positief is,al is hij natuurlijk al ingedroogd.
    (zie mijn album voor mijn ovutesten van vorige maand)
     
  9. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.642
    552
    113
    Okee, heel erg bedankt voor de antwoorden, het was ook niet een erg slimme actie van ons natuurlijk om de testen hier voor te gebruiken...

    :oops:

    We wachten af en we zien wel wat deze maand brengt.
    Groetjes
     
  10. Blondie

    Blondie Fanatiek lid

    22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    bij niet iedereen wordt de ovutest zo donker zoals het staat beschreven

    deze hebben ook wel een eisprong met een lichtere test.

    Het kan dus zijn dat de 3e test van de foto wel posi is.

    anders nog even door blijven testen..

    Liefs, Paula
     
  11. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    als ik je testen zo zie, zie ik de 2e van onderen als positieve ovu test...

    immers kan het zo zijn (dat vergeten veel dames) dat je je LH piek gemist hebt, en de 2e streep dan ook niet zo dik is als de controle streep.....

    ik zie op de 1e van onderen een lichte streep, op de 2e een donkere streep, maar net niet zo donker als de controle, om vervolgens weer af te zakken...

    zo zijn mijn testen ook vaak geweest als ik de piek heb gemist omdat deze waarschijnlijk 's nachts is geweest.....

    als je echt niet zwanger wilt worden zou ik andere anticonceptie gebruiken als ik jou was, en moet je niet vreemd op staan te kijken als je vandaag of morgen toch zwanger bent....

    succes
     
  12. saartje27

    saartje27 Fanatiek lid

    13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Ik deed de ovu testen meestal na mijn werk,maar moet zeggen,heb geen enkele keer 4 uur lang mijn urine opgehouden.

    Even afwachten nog meid. Veel succes.
     
  13. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.642
    552
    113
    Smoekie, de bovenste test is de eerste test die ik gedaan heb zegmaar. Ik zag em ook als positief, die derde.

    Het is niet de bedoeling hoor om dit als anticonceptie te blijven gebruiken!
    Was ff overbruggen voor 1 maandje, hierna gaan we persona gebruiken.
    (weet dattie 94% betrouwbaar is hoor, het is maar voor een paar maandjes namelijk.)

    Maar als hij positief was, wel raar dat ik pas 5 dagen later alle eisprong-verschijnselen krijg........
     
  14. MissyZuilen

    MissyZuilen VIP lid

    14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik vind dan ook die 3e wel richting positief en aangezien het erna gelijk weer afnam denk ik toch echt dat je toen je ei hebt gehad..
    Maar misschien een rare vraag, waarom ben je gestopt met de pil dan?
    Is condoom niet wat veiliger dan voorlopig als je niet zwanger wilt raken?
     
  15. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.642
    552
    113
    Missyzuilen: nou, we hebben 6 maanden wel geprobeerd zwanger te raken, en moeten tijdelijk stoppen, heb een tijdje geleden een topic over gehad..... (vind t geen rare vraag hoor)

    Condooms werkt voor ons niet, krijg er jeuk van, en hormonen wil ik niet.

    Het is in verband met opleiding die ik via mijn werk krijg, waarmee ik meer te bieden heb voor en kind in de toekomst, en die ik zelf nooit kan betalen/ niet genieg vrije dagen voor heb. Die krijg ik nu.
    Vandaar.
     

Deel Deze Pagina